Toista silmääni on kutittanut nyt kohta jo viikon,ei koko ajan mutta välillä.
välillä hankaan vaikka ei saisikaan koska kutina on niin ikävää.
olen laittanut silmätippoja (nekin on kyllä jo 2 vutota vanhoja ja tänään aamulla heitin ne roskiin )
pitäisikö ostaa uusia silmätippoja?Vai auttaako ne ollenkaan?
En tiedä mistä tämä kutina on tullut,en yleensä hankaa silmiäni muutenkaan,enkä ainakaan likaisilla käsillä,nukun vähän koska minulla on vuoden ikäinen tyttö joka herättää minut jo seitsämältä yleensä ja nukkumaan menen siinä kymmenen-yhdentoista maissa yleensä..
voiko silmät kuivua?ja alkaa kutisemaan?
vai mitä tämä kutina oikein on,silmässä ei näy mitään eikä tunnu muuta kuin joskus kutisee..ei siis aina mutta päivittäin =(
toista silmää kutittaa?
Mammah
2
1172
Vastaukset
- sulla
kotona joulukuusi,tai joulukukkia,vaikuttaa allergiselta reaktiolta.
Käy ensiavuksi hakemassa apteekista kosteustippoja,eivät ole vaarallisia vaikka olis jopa silmätulehdus,kuusi ulos ja ne hyasintit esimerkiksi samoin. - itselle tuli apu
Sama ongelma oli minulla.
Ostin apteekista Oftagel- kosteuttavaa silmägeeliä ja kutina sekä lievä punotus hävisi.Käytän jatkuvasti 1-2 kertaa päivässä.
Tietysti jokin kasvi tms. ympäristössäsi voi ärsyttää silmiä ja niistä pitää päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427