Millainen pari on Jousimies ja Netsyt? Kertokaapa eritoten te pitkässä liitossa olevat!
Jousimies ja Neitsyt
4
986
Vastaukset
- tln
Kokemukseni on asetelmasta jousimies-mies ja neitsyt-nainen yli 30 vuoden ajalta. Synkkaa erittäin hyvin. Vanhetessaan suhde vain paranee ja syvenee. Kumpikin tarvitsee tosin oman reviirin ympärilleen: omia menoja, ystäviä,omaa aikaa.Vakaalta luottamuspohjalta toimitaan ja toinen toistaan arvostetaan. Riitoja ei ole tullut monen moneen vuoteen; suuria asioita ei ole ja pieniin ei kannata ruutia tuhlata. Kaikki elämän alueet toimivat erinomaisesti. Meillä on mukavaa yhteiseloa.
Toivon, että näin on sinullakin, jos elät samanlaisessa tähtikuviossa tai olet sellaista perustamassa. Kannattaa yrittää!- Pulliainen
Onpa mukava kuulla! Oma suhteeni on vielä nuori (1 v.), mutta Sinua on helppo uskoa. Oma Jousimieheni on paitsi iloinen veijari, myös suora ja rehti ihminen.
- pari :)
Pulliainen kirjoitti:
Onpa mukava kuulla! Oma suhteeni on vielä nuori (1 v.), mutta Sinua on helppo uskoa. Oma Jousimieheni on paitsi iloinen veijari, myös suora ja rehti ihminen.
Meillä hieman yli 2v suhde toimii vieläkin loistavasti, seksiä riittää ja neitsyt-mies on erittäin huomaavainen, vaikea uskoa että löytyisi parempaa miestä.
- kookosjookos
Yli seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä ja hyvin menee! Itse olen "haihattelija" ja impulsiivinen ihminen ja mieheni puolestaan harkitsevainen ja rauhallinen. Tasapainottaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972