suur kiitos YASMIN e-pillereille!!

exnäppy.

Olen syönyt nyt 2 laattaa yasmin e-pillereitä, enkä muuta voi kun hämmästellä! Kehtaan vihdoinkin saunan jälkeen olla ihmisten ilmoilla, kehtaan harrastaa aamusin seksiä muutenkin kuin takaapäin ettei naamani näy, kehtaan olla yökylässä, voin nousta aamulla myöhempään, aikaa ei kulu finnien peittämiseen..vieläkin iho on hieman epäpuhdas,mutta isoja tulehtuneita finnejä EI OLE!! En voi muuta kuin kiitellä ja odottaa lähtevätkö loputkin eppuhtaudet. Te jotka tarvitsette ehkäisyä ja kärsitte finneist, valitkaa YASMIN!!

31

51902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      kunnes lopetat pillerit. silloin hormonit menee aivan sekaisin, ja useimmille tästä seuraa pahempi akne kuin mitä on ikinä ollut.

      • näin se on

        itku pitkästä ilosta...ainakin minun kohdallani lopetettuani pillerit..n.6kk ja iho oli ihan hirveä..aloittaessa vain vähän epäpuhtauksia,mutta rasvaisuutta kylläkin. helpotusta sain kun söin, mutta lopetettua naama räjähti...Parhaillaan roa kuuri ja kesto aika pitkä koska ihotauti lääk. mukaan aika sitkeää laatua, et sillai, jes, jes:( Ajattelin vaan kertoa, että tiedos on mitä voi odottaa sitten, kun joskus lopetat pillerit.


      • mut..
        näin se on kirjoitti:

        itku pitkästä ilosta...ainakin minun kohdallani lopetettuani pillerit..n.6kk ja iho oli ihan hirveä..aloittaessa vain vähän epäpuhtauksia,mutta rasvaisuutta kylläkin. helpotusta sain kun söin, mutta lopetettua naama räjähti...Parhaillaan roa kuuri ja kesto aika pitkä koska ihotauti lääk. mukaan aika sitkeää laatua, et sillai, jes, jes:( Ajattelin vaan kertoa, että tiedos on mitä voi odottaa sitten, kun joskus lopetat pillerit.

        jos tarvii ehkäisyä, on kivuliaat runsaat kuukautiset ja haluaa finnit pois niin sopivat e-pillerit on ihanteellinen vaihtoehto. Ja ehkäsynäkin on niin kätevä, jos vaan muistaa ottaa joka päivä, ja edullistakin. Ja sit kun lopettaa eihän iho yhdessä yössä räjähdä vaan vähitellen alkaa tulemaan finnejä, niin voi silloin hankkia just joku lääkekuuri ja kyl se siitä lähtee. Ja ei tod. kaikille akne palaa, eihän esim. Yasmineita/Diane Novia edes määrättäis AKNEN HOITOON jos ne ei ikinä ole tuonut kenellekään pysyvää apua.. Että kokeilemalla se selviää.. Ei näitä aknen hoitoon tarkoitettuja pillereitä vaan kannata syödä vuosikausia vaan vaihtaa toiseen merkkiin (joka ei vaikuta ihoon mitenkään) silloin kun akne on hoidettu ja tarvii edelleen ehkäisyä.


      • kokemusta on
        mut.. kirjoitti:

        jos tarvii ehkäisyä, on kivuliaat runsaat kuukautiset ja haluaa finnit pois niin sopivat e-pillerit on ihanteellinen vaihtoehto. Ja ehkäsynäkin on niin kätevä, jos vaan muistaa ottaa joka päivä, ja edullistakin. Ja sit kun lopettaa eihän iho yhdessä yössä räjähdä vaan vähitellen alkaa tulemaan finnejä, niin voi silloin hankkia just joku lääkekuuri ja kyl se siitä lähtee. Ja ei tod. kaikille akne palaa, eihän esim. Yasmineita/Diane Novia edes määrättäis AKNEN HOITOON jos ne ei ikinä ole tuonut kenellekään pysyvää apua.. Että kokeilemalla se selviää.. Ei näitä aknen hoitoon tarkoitettuja pillereitä vaan kannata syödä vuosikausia vaan vaihtaa toiseen merkkiin (joka ei vaikuta ihoon mitenkään) silloin kun akne on hoidettu ja tarvii edelleen ehkäisyä.

        mulle on syötetty melkein kaikki pillerit läpi ja ei ole oikeen toimineet, Cerazette oli viimeisin JA pahin vaihtoehto (jäi menkat kokonaan pois-ei ole vielkää tullu normaalisti) ja ne vaihettiin Yasmineen, liittyen juuri hormoonitaustaiseen iho-ongelmaan.Antibioottia syön koko ajan ja käytän sen lisäksi vielä aamuin illoin 2 muuta lääkettä, mutta Yasmin on nopeuttanut hoitoa ja suuren suosionhan ko pilleri on saanutkin, iho-ongelmaisille sopivana ja muutenkin "hormooneiltaan hyvänä". Totta kai aina kun hormooneissa jotain tapahtuu niin se näkyy ulospäin, ja se jos on hetkellistä iho-ongelmaa ei sitä yleensä lähetä edes pitkäaikaisesti hoitamaan. Ja raskaaksi tullessa se saattaa myös näkyä ihossa, että ei se nyt niin ole sidonnainen siihen, että kun "lopettaa pillerit niin.." toisille tulee näppyjä toisille ei, osalla johtuu hormooneista, osalla ei. Pessimistejä löytyy kyllä. Tai sitten ihmisiä jotka ei tiedä mistä ne puhuu.


      • ei aina näin ole kuitenkaan
        näin se on kirjoitti:

        itku pitkästä ilosta...ainakin minun kohdallani lopetettuani pillerit..n.6kk ja iho oli ihan hirveä..aloittaessa vain vähän epäpuhtauksia,mutta rasvaisuutta kylläkin. helpotusta sain kun söin, mutta lopetettua naama räjähti...Parhaillaan roa kuuri ja kesto aika pitkä koska ihotauti lääk. mukaan aika sitkeää laatua, et sillai, jes, jes:( Ajattelin vaan kertoa, että tiedos on mitä voi odottaa sitten, kun joskus lopetat pillerit.

        kannattaa olla hei vähän järkevämpi, katkeruus loistaa! olisko sulle joskus määrätty kuule vähän väärät pillerit kenties mitkä ei oo sopinu sun hormooneilles...
        kokeile kuuris lisäx kosmetologilla käyntiä - auttaa ja keskustele hänen kanssaan ko ongelmasta, osaa ohjeistaa myöskin ja neuvoa ihon puhtaana pidossa muutenkin


      • exnäppy.
        ei aina näin ole kuitenkaan kirjoitti:

        kannattaa olla hei vähän järkevämpi, katkeruus loistaa! olisko sulle joskus määrätty kuule vähän väärät pillerit kenties mitkä ei oo sopinu sun hormooneilles...
        kokeile kuuris lisäx kosmetologilla käyntiä - auttaa ja keskustele hänen kanssaan ko ongelmasta, osaa ohjeistaa myöskin ja neuvoa ihon puhtaana pidossa muutenkin

        kun kirjottelee omia positiivisiä kokemuksia NIIN eiköhän joku rupee heti nitkuttaan että "naama räjähtää" yms.. kai mä sen nyt tiedän että sekin mahdollisuus on, mutta kuten joku sanoi,ei se naama yhdessä yössä räjähdä..sittepähä voi mennä johki hakee jotain hoitoa,kun näkee suunnan...
        itse en aijo lopettaa pillereitä ennenkun vauva syntyy, ja raskauden aikana varmaankin mun näpyt on se pienin ongelma :)


      • jeez
        exnäppy. kirjoitti:

        kun kirjottelee omia positiivisiä kokemuksia NIIN eiköhän joku rupee heti nitkuttaan että "naama räjähtää" yms.. kai mä sen nyt tiedän että sekin mahdollisuus on, mutta kuten joku sanoi,ei se naama yhdessä yössä räjähdä..sittepähä voi mennä johki hakee jotain hoitoa,kun näkee suunnan...
        itse en aijo lopettaa pillereitä ennenkun vauva syntyy, ja raskauden aikana varmaankin mun näpyt on se pienin ongelma :)

        "itse en aijo lopettaa pillereitä ennenkun vauva syntyy"

        Taitaapi tulla aika epämuodostunut otus ulos sinusta jos koko raskausajan vetelet pillereitä...


      • neiti-
        exnäppy. kirjoitti:

        kun kirjottelee omia positiivisiä kokemuksia NIIN eiköhän joku rupee heti nitkuttaan että "naama räjähtää" yms.. kai mä sen nyt tiedän että sekin mahdollisuus on, mutta kuten joku sanoi,ei se naama yhdessä yössä räjähdä..sittepähä voi mennä johki hakee jotain hoitoa,kun näkee suunnan...
        itse en aijo lopettaa pillereitä ennenkun vauva syntyy, ja raskauden aikana varmaankin mun näpyt on se pienin ongelma :)

        oon kuullut et raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen hormonit tasoittuu ja finnit lähtee.. siis niillä jotka ei hoida hormonaalista aknea millään .. en sit tiiä miten pillereiden jälkeen.. vaikuttaako se raskaus millään.. mutta toivottavasti..itsekin kyl aion syödä pillereitä, niin kätevä ehkäisykeino ja saa myös finnit pois ja kuukautiskivut samoin. :)


      • näin on
        ei aina näin ole kuitenkaan kirjoitti:

        kannattaa olla hei vähän järkevämpi, katkeruus loistaa! olisko sulle joskus määrätty kuule vähän väärät pillerit kenties mitkä ei oo sopinu sun hormooneilles...
        kokeile kuuris lisäx kosmetologilla käyntiä - auttaa ja keskustele hänen kanssaan ko ongelmasta, osaa ohjeistaa myöskin ja neuvoa ihon puhtaana pidossa muutenkin

        no kerroin vaan kuinka minulla on käynyt ja yllätys kun olen ammmatiltani kosmetologi, joten tiedän kyllä iholleni parhaat tuotteet ja kaikki mahd. hoito on kokeiltu!

        Ja ainoa en ole, en todellakaan tiedän liudan ihmisiä. Mutta eikös niin että kaikilla omat mielipiteensä ja kokemuksensa..Eli en yleistänyt..Koska jokainen on tietenkin yksilö, ja kaikkien hormonit toimivat eri tavalla..tämä oli vaan minun tarinani ja halusin vaan kertoa sen meidän niin monien puolesta "kokemusta" on!!! Niin ja lisään vielä että kokemushan se teiltä vielä puutuu, ketkä käytätte pillereitä...mehän se tiedetään ketkä ovat lopettaneet ja kokeneet sen kauheuden...eli kertokaahan kokemuksia uudelleen kun olette olleet syömättä pillerietä n. 6kk!! Onnea Matkaan!

        Ja viel jos e-pillerit vaikuttavat tutkimusten mukaan seksi halukkuuteen ni kuinka luulette ettei se vaikuttaisi negatiivisesti myös iho ongelmiin... :)Onnea Matkaan!


      • hmm
        näin on kirjoitti:

        no kerroin vaan kuinka minulla on käynyt ja yllätys kun olen ammmatiltani kosmetologi, joten tiedän kyllä iholleni parhaat tuotteet ja kaikki mahd. hoito on kokeiltu!

        Ja ainoa en ole, en todellakaan tiedän liudan ihmisiä. Mutta eikös niin että kaikilla omat mielipiteensä ja kokemuksensa..Eli en yleistänyt..Koska jokainen on tietenkin yksilö, ja kaikkien hormonit toimivat eri tavalla..tämä oli vaan minun tarinani ja halusin vaan kertoa sen meidän niin monien puolesta "kokemusta" on!!! Niin ja lisään vielä että kokemushan se teiltä vielä puutuu, ketkä käytätte pillereitä...mehän se tiedetään ketkä ovat lopettaneet ja kokeneet sen kauheuden...eli kertokaahan kokemuksia uudelleen kun olette olleet syömättä pillerietä n. 6kk!! Onnea Matkaan!

        Ja viel jos e-pillerit vaikuttavat tutkimusten mukaan seksi halukkuuteen ni kuinka luulette ettei se vaikuttaisi negatiivisesti myös iho ongelmiin... :)Onnea Matkaan!

        et suosittele näitä ollenkaan? Kun pillereitä haluan kuitenkin syödä myös ehkäisyyn niin eiköhän ole järkevää hoitaa samalla akne? ja eiks kaikki pillerit aiheuta jotain iho-ongelmia lopettamisen jälkeen? Ja jos vaikka vaihdan diane novat johonkin toiseen merkkiin (nyt ne ei oo viel auttanu akneen) ja alan syömään roaa, niin sit kun lopetan nekin pillerit joskus niin on kans mahdollista et tulee akne? siis mitä järkeä on määrätä e-pillereitä edes ehkäisyyn jos tulee iho-ongelmia jatkossa. En ymmärrä. Ei sen kortsun kans oo kivaa, enkä mitään kierukoita viitti kokeilla.. En tiiä mitä tekisin :/ kyllä masensi sun kertomus..en siis ole aloittaja.. ja syön diane novia (2. liuska menossa)...


      • minä
        hmm kirjoitti:

        et suosittele näitä ollenkaan? Kun pillereitä haluan kuitenkin syödä myös ehkäisyyn niin eiköhän ole järkevää hoitaa samalla akne? ja eiks kaikki pillerit aiheuta jotain iho-ongelmia lopettamisen jälkeen? Ja jos vaikka vaihdan diane novat johonkin toiseen merkkiin (nyt ne ei oo viel auttanu akneen) ja alan syömään roaa, niin sit kun lopetan nekin pillerit joskus niin on kans mahdollista et tulee akne? siis mitä järkeä on määrätä e-pillereitä edes ehkäisyyn jos tulee iho-ongelmia jatkossa. En ymmärrä. Ei sen kortsun kans oo kivaa, enkä mitään kierukoita viitti kokeilla.. En tiiä mitä tekisin :/ kyllä masensi sun kertomus..en siis ole aloittaja.. ja syön diane novia (2. liuska menossa)...

        Miksi ei kondomin kanssa ole kivaa ?
        Minusta kivaa voi olla yhtälailla kuminkin kanssa, ethän sinä sitä tunne, mies tuntee.


      • exnäppy.
        minä kirjoitti:

        Miksi ei kondomin kanssa ole kivaa ?
        Minusta kivaa voi olla yhtälailla kuminkin kanssa, ethän sinä sitä tunne, mies tuntee.

        vai tälläsiä mielipiteitä. ja toi vauvansyntymis juttu tarkotti sitä,että siihen asti käytän e-pillereitä ja pidän akneni poissa pillereillä, kunnes alkaa vauvakuume ja aletaan yrittämään lasta. siinä sit näkee kuinka käy, ja siinä tilanteessa sillä omalla naamalla ei varmaankaan ole merkitystä.. ja jos on niin voi sitä mennä lääkäriin. älkää tehkö liian suurta numeroa että naama räjähtää ja älkää vaan koskeko pillereihin.. mä en ainakaan minkään kumin kanssa ala säätämään, aika naurettava juttu että "ethän sinä sitä tunne, mies tuntee!" yksinkö se mies siinä on yhdynnässä??! kyllä mä ainakin tunnen selvästi eron onko kumi vai ei.. mut miten vaan. onko alapääs jotenkin puuduksissa?


      • hmm
        exnäppy. kirjoitti:

        vai tälläsiä mielipiteitä. ja toi vauvansyntymis juttu tarkotti sitä,että siihen asti käytän e-pillereitä ja pidän akneni poissa pillereillä, kunnes alkaa vauvakuume ja aletaan yrittämään lasta. siinä sit näkee kuinka käy, ja siinä tilanteessa sillä omalla naamalla ei varmaankaan ole merkitystä.. ja jos on niin voi sitä mennä lääkäriin. älkää tehkö liian suurta numeroa että naama räjähtää ja älkää vaan koskeko pillereihin.. mä en ainakaan minkään kumin kanssa ala säätämään, aika naurettava juttu että "ethän sinä sitä tunne, mies tuntee!" yksinkö se mies siinä on yhdynnässä??! kyllä mä ainakin tunnen selvästi eron onko kumi vai ei.. mut miten vaan. onko alapääs jotenkin puuduksissa?

        kortsut on tarkoitettu suhteen alkuaikoihin tai jos harrastaa yhdenillanjuttuja, mut vakituisessa suhteessa on oikeesti naurettavaa käyttää kortsuja.Ja koko tunnelma menee yleensä hieman pilalle kotrsua laittaessa päälle. Ja kyllä sen kortsun nainenkin tuntee, yhdyntä tuntuu todellakin paremmalta ilman mitään kortsuja. Ja jos pillereistä ei tuu mitään sivuvaikutuksia ja saa vielä aknenkin pois niin miks olla syömättä niitä?! Ehtii niitä lääkkeitä syödä myöhemminkin, mitä väliä syökö niitä akneen 20 vuotiaana, vai 25 vuotiaana kun lopettaa e-pillerit ja jos akne palaa? Itse kyl aion syödä pillereitä johonkin 50v asti, pidän tietenkin taukoja kun haluan lapsia, mut kun en polta eikä ole ylipainoa, saan ihoni kuntoon eikä hiuksetkaan rasvoitu enää niin nopeasti, kuukautisista tulee kivuttomat ja niukemmat eikä tule edes mitään sivuvaikutuksia pillereistä niin miks jättäisin niitä syömättä?! ja kaiken lisäks vielä kunnon ehkäisy kaupan päälle! eikä mitään kumeja! :D


      • iipaa
        minä kirjoitti:

        Miksi ei kondomin kanssa ole kivaa ?
        Minusta kivaa voi olla yhtälailla kuminkin kanssa, ethän sinä sitä tunne, mies tuntee.

        Kyllä sen muuten tuntee itekin eikä pelkästään mies. Niin ainakin itellä.


      • daadelisha
        exnäppy. kirjoitti:

        vai tälläsiä mielipiteitä. ja toi vauvansyntymis juttu tarkotti sitä,että siihen asti käytän e-pillereitä ja pidän akneni poissa pillereillä, kunnes alkaa vauvakuume ja aletaan yrittämään lasta. siinä sit näkee kuinka käy, ja siinä tilanteessa sillä omalla naamalla ei varmaankaan ole merkitystä.. ja jos on niin voi sitä mennä lääkäriin. älkää tehkö liian suurta numeroa että naama räjähtää ja älkää vaan koskeko pillereihin.. mä en ainakaan minkään kumin kanssa ala säätämään, aika naurettava juttu että "ethän sinä sitä tunne, mies tuntee!" yksinkö se mies siinä on yhdynnässä??! kyllä mä ainakin tunnen selvästi eron onko kumi vai ei.. mut miten vaan. onko alapääs jotenkin puuduksissa?

        Hahahah ei vittu täälä on hauskaa porukkaa. Kaikki väittelee aivan tosisaan omista kokemuksistaan ja jutuista mitä on kuullu tutun puolitutulta/lukenu netistä. Ei niinkö vieläkään tyypit tajua että jokainen ihiminen on yksilöllinen ja eri ehkäsytabut toimii ERI HENKILÖILLÄ ERI TAVALLA. Ja jos joku ei tunne onko kyrvän päällä kortsu vai ei oo niin siittäki pitää alakaa vääntään jotain onko alapääs puuduksissa -juttua. Ettekä te oikeasti oo sitä mieltä että "kondomin kans ei oo yhtä kivaa." Hahaha. Yritätte vain samaistua mahdollisen 16-vuotiaan moponvirittäjä viiksisen poikaystävänne "mielipiteeseen" ettei teitä vituttais niin paljo se, että hän on niin kakara, että esittää inhoavansa kortsun kans nussimista. Tyypeillä ei vain niinkö oo muuta tekemistä ko pissistellä täälä menehen hulluna ja saaja välttämättä vinkua joka asiasta takasi.


        Vingun myöskin itse teille koska rakastan sitä! Olette niin saatanan säälittävän kuulosia :D


      • sarah alica
        exnäppy. kirjoitti:

        vai tälläsiä mielipiteitä. ja toi vauvansyntymis juttu tarkotti sitä,että siihen asti käytän e-pillereitä ja pidän akneni poissa pillereillä, kunnes alkaa vauvakuume ja aletaan yrittämään lasta. siinä sit näkee kuinka käy, ja siinä tilanteessa sillä omalla naamalla ei varmaankaan ole merkitystä.. ja jos on niin voi sitä mennä lääkäriin. älkää tehkö liian suurta numeroa että naama räjähtää ja älkää vaan koskeko pillereihin.. mä en ainakaan minkään kumin kanssa ala säätämään, aika naurettava juttu että "ethän sinä sitä tunne, mies tuntee!" yksinkö se mies siinä on yhdynnässä??! kyllä mä ainakin tunnen selvästi eron onko kumi vai ei.. mut miten vaan. onko alapääs jotenkin puuduksissa?

        maailmassa on just sen takia niin paljon hiv tä ja aidsia koskei käytetä kumia ja se on kaikista paras ehkäisy itelle sopivien pillerien kanssa ja suojaa kaikilta taudeilta...
        ehkä kaikki eivät tykkää käyttää, mutta itse olen harrastanut seksiä miehen kanssa joka on käyttänyt kumia ja ei se ole ollut niin kamalaa
        mutta jokaisen oma asiahan tuo. minusta on kyllä typerää väitellä näistä asioista näillä keskustelupalstoilla, me kaikki ollaan niin erilaisia ja jokaisella omat mielipiteensä. se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.
        itselle kyllä kävi niin että iho-ongelmat palasivat lopetettuani diane novat pari vuotta sitten, nyt syön yasmineita, mutta finnejä on silti. teillä joilla on auttanut ihoon, olkaa onnellisia. minä olen vetänyt pari kertaa roa-kuurin ja kaiken maailman antibioottikuurit, mutta olen vastustuskykyinen niille, mikään ei ole vielä tähän mennessä tuonut pysyvää apua ja olen noin 7 vuotta kärsinyt kiusaamisesta ja huonon ihon häpeästä, olen nyt 21v.


      • tyttö00
        neiti- kirjoitti:

        oon kuullut et raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen hormonit tasoittuu ja finnit lähtee.. siis niillä jotka ei hoida hormonaalista aknea millään .. en sit tiiä miten pillereiden jälkeen.. vaikuttaako se raskaus millään.. mutta toivottavasti..itsekin kyl aion syödä pillereitä, niin kätevä ehkäisykeino ja saa myös finnit pois ja kuukautiskivut samoin. :)

        hei, miten sulla kun käytät yasmin-pillereitä ehkäisyyn. niin lopetin lauantaina syömisen kun pidän sen 7päivän tauon ja harrastin sunnuntaina seksiä. Kuukautiset eivät ole vieläkään tulleet, Olenko raskaana? onko sulla käynyt näin koskaa?


      • lauhatar
        näin se on kirjoitti:

        itku pitkästä ilosta...ainakin minun kohdallani lopetettuani pillerit..n.6kk ja iho oli ihan hirveä..aloittaessa vain vähän epäpuhtauksia,mutta rasvaisuutta kylläkin. helpotusta sain kun söin, mutta lopetettua naama räjähti...Parhaillaan roa kuuri ja kesto aika pitkä koska ihotauti lääk. mukaan aika sitkeää laatua, et sillai, jes, jes:( Ajattelin vaan kertoa, että tiedos on mitä voi odottaa sitten, kun joskus lopetat pillerit.

        Söin aikoinaan yasmineja melkein pari vuotta, iho oli todella hyvässä kunnossa. Sitten päätimme yrittää hankkia lasta ja lopetin pillerit, yhdet menkat tuli ja sit tärppäsi. Koko raskaus- ja imetysajan iho oli hyvässä kunnossa. Sitten kun ehkäisy tuli taas ajankohtaiseksi, aloin syömään yasmineja. Nyt olen yrittänyt muuttaa elämääni luomumpaan suuntaan, ruokvalio yms. puoli vuotta sitten lopetin myös pillereiden syönnin..Ja nyt, naama on ihan täynnä pientä ja vähän suurempaa näppylää..oon yrittäny kaikkea, eikä syy voi olla muu kuin hormonit. Tuntuu myös että paino nousee, vaikka treenaan ja syön superterveellisesti..menkat tulee milloin tulee, yleensä kierto on tosi pitkä. Ehkäisyn tarvekin olisi ja joka kuukausi saa jännittää alkaako menkat..Olen kyllä vahvasti taipumassa takaisin hormonaalisen ehkäisyn pariin. Niin sitä huomaa myös oman turhamaisuutensa, mut ei tätä naamaa vaan jaksa katella tällasena enää. Oon miettiny myös tuota painoa, että voiko sekin nousta jos hormonit ei vain itsestään toimi, mulla ainakin paino pysyi pillereillä hyvin kuosissa, koska kropan toiminta oli säännöllistä, vaikkakin keinotekoisesti. Tällaset mietteet mulla.


      • tyttöysikolme&yasmin
        minä kirjoitti:

        Miksi ei kondomin kanssa ole kivaa ?
        Minusta kivaa voi olla yhtälailla kuminkin kanssa, ethän sinä sitä tunne, mies tuntee.

        mutta kunnon tyttö ajattelee miestäkin ;)


      • kortsutaieiykshailee
        hmm kirjoitti:

        kortsut on tarkoitettu suhteen alkuaikoihin tai jos harrastaa yhdenillanjuttuja, mut vakituisessa suhteessa on oikeesti naurettavaa käyttää kortsuja.Ja koko tunnelma menee yleensä hieman pilalle kotrsua laittaessa päälle. Ja kyllä sen kortsun nainenkin tuntee, yhdyntä tuntuu todellakin paremmalta ilman mitään kortsuja. Ja jos pillereistä ei tuu mitään sivuvaikutuksia ja saa vielä aknenkin pois niin miks olla syömättä niitä?! Ehtii niitä lääkkeitä syödä myöhemminkin, mitä väliä syökö niitä akneen 20 vuotiaana, vai 25 vuotiaana kun lopettaa e-pillerit ja jos akne palaa? Itse kyl aion syödä pillereitä johonkin 50v asti, pidän tietenkin taukoja kun haluan lapsia, mut kun en polta eikä ole ylipainoa, saan ihoni kuntoon eikä hiuksetkaan rasvoitu enää niin nopeasti, kuukautisista tulee kivuttomat ja niukemmat eikä tule edes mitään sivuvaikutuksia pillereistä niin miks jättäisin niitä syömättä?! ja kaiken lisäks vielä kunnon ehkäisy kaupan päälle! eikä mitään kumeja! :D

        Ettei ois psyykkistä tää kortsueitunnuhyvältä -asenne?


    • tähän

      vain että parempi vaihtoehto olisi Diane Nova. Olen itse syönyt molempia. Tietysti onhan se henkilökohtaista kuinka pillerit tehoavat ihmiseen, mutta Diane Novat ovat tarkoitettu aknesta kärsiville.

      • cocos

        siinäpä onkin vaan sellanen juttu, että diane nova pillerit rasittaa kuulemma niin paljon enemmän maksaa, ettei niitä suositella syötäväks kuin pari vuotta enimmillään, sanoo mun nykynen lääkäri. Ennen muuttoa nykyiselle paikkakunnalle söin niitä 6-v.
        Oli lääkäri ihmeissään ja vaihto välittömästi yasmineen..


    • plaaplaap

      Joo finnit lähtee mut kuuppa sekoo!

      Varautukaa hulluuteen 40%

    • näppyyyyyyyy

      olen käyttäny yasmin e-pillereitä ja minulle on alkanu tulla enemmän finnejä vaikka lääkäri sanoi että yasmin pillereiden pitäisi ehkäistä sitä.onko muilla käynyt näin? :/

      • on parhaat________

        Mulla ei oo ainakaan muuta kuin positiivista sanomista yasmiineistä. Finnit lähti, hoikistuin ja mielikin oli tasasempi!!

        Suosittelen! Nää pelasti ainaki mun elämän:)


    • tyhymä

      Joo elikkä montako levyä te ootte uskaltanu vetää putkella yasminia? Ja jos ootte kovinki monta nii onko ollu sivuvaikutuksia?

      • *******

        Yksi levy ja seitsemän päivän tauko (tauon aikana käytettävä kondomia yhdynnässä) ja taas yksi levy ja seitsemän päivän tauko jne..


      • yasmin-käyttäjä
        ******* kirjoitti:

        Yksi levy ja seitsemän päivän tauko (tauon aikana käytettävä kondomia yhdynnässä) ja taas yksi levy ja seitsemän päivän tauko jne..

        Mulle lekuri ainakin sanoi että niitä voi syödä vaikka sen 6 kk putkeen, eikä siitä mitään ihmeellistä tulisi... ajattelin nyt kokeilla paria kuukautta ensin =)
        pelottaa vaan kun on alkanut tuntumaan näin jo heti päälle viikon käytön jälkeen haluttomuus :(


      • yasmineita syönyt
        yasmin-käyttäjä kirjoitti:

        Mulle lekuri ainakin sanoi että niitä voi syödä vaikka sen 6 kk putkeen, eikä siitä mitään ihmeellistä tulisi... ajattelin nyt kokeilla paria kuukautta ensin =)
        pelottaa vaan kun on alkanut tuntumaan näin jo heti päälle viikon käytön jälkeen haluttomuus :(

        Mä olen syönyt neljä enimmillään putkeen. Ja hyvin on mennyt, menkat vaan on hieman kipeämmät jos ei ole muutamaan kuukauteen pitänyt taukoa.

        Normaalisti syön 2-3 laattaa putkeen, ja todella hyvin kokemuksin. Lääkärikin on sanonut, että kyllä pari kolme saa putkeen syödä.


      • -----
        ******* kirjoitti:

        Yksi levy ja seitsemän päivän tauko (tauon aikana käytettävä kondomia yhdynnässä) ja taas yksi levy ja seitsemän päivän tauko jne..

        Ei Yasminin kanssa tarvitse mitään kortsua käyttää tauon aikana! Oletko edes lukenut ohjeita? (Vainoharhaisille kylläkin suosittelen)


      • moltsi
        ----- kirjoitti:

        Ei Yasminin kanssa tarvitse mitään kortsua käyttää tauon aikana! Oletko edes lukenut ohjeita? (Vainoharhaisille kylläkin suosittelen)

        Mä ainakin olin kuus vuotta poikaystäväni kanssa eikä me mitään kortsuja käytettty tauon aikana enkä tullu paksuks..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe