Sportside 5.7 "89

Einstein

Howdy!

Olen ajatellut hankkia tuollaisen 5.7 sportsiden, mutta varovaisena miehenä ajattelin ensiksi kysellä jenkkeihin enemmän perehtyneiltä(eli teiltä), kaikkea asiaan liittyvää...
Eli kannattaako tuollaiseen laitteesen ensinnäkään lähteä edes sekaantumaan,toiseksi näillä bensiinihinnoilla olisi mukava saada jonkinlainen realistinen arvio tuosta kulutuksesta, vai pitääkö lähteä etsimään jotain 6.2 fleetsidea...
Muutenkin olisi kiva kuulla onko tuon ikäisissä vehkeissä jotakin joka ehdottomasti kannattaa tarkistaa ennenkuin nimeänsä paperiin lähtee rustaamaan...
kiitän tässä sitten samalla etukäteen kaikkia jotka viitsivät faktatietoansa jakaa...KIITOS

3

1932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon ajanu...

Mulla on ollu pari 4,3v6 koneella ja 2 5,7 v8 koneella. Kasikoneella olleet olivat 91 ja 97 (fleetside) mallisia, joista 91 oli 4x4 Z-71 (sportside silverado).

Yleisesti ottaen 350 V-8 (5,7L) on varmaa tekniikkaa. Suhteellisen taloudellinen takavetona jos kaasujalka on kevyt. Kaupungissa kovasti kaasutteleva saa kulutuksen lähelle 20L. Rauhallisessa matkaajossa lähennellään 10L / 100km (90-100km/h).
      Jos laite on ollut ajattelemattomalla kuskilla (moottoria huudatettu ylikierrokille, öljyjä vaihtamatta yms.) ei moottorista ja laatikosta osaa sanoa mitään varmaa. Varaosat suht- edullisia "firmoissa" ja niitä löytyy. Metroautossa sut ryöstetään.

Suorituskyky uudenveroisena: 0-100 n. 8sec. huiput noin 200km/h, vääntöä riittää useimmille.

Ns. uuden mallisten korit sinkitty molemmin puolin, paitsi hytin katto vain ulkopuolelta. Eivät ruostu helposti.

Mukavia ajaa, jos alustan nivelet kunnossa (ne on muistaakseni kaikki varustettu rasvanipoilla).

Siinä noin nopeesti.

• kokemusta oli

täysiä paskoja monessa suhteessa mm: kulutus,varaosia myyvät liikkeet,kalliit osat,arvon lasku varsinkin polttoaine hintojen noustessa...pala hyvää kuitenkin on voimaa ,tyyliä...

• TAP

Osat kalliita? Pah. Mun aiempiin bimmereihin, tojotaan ja mersuun ne osat vasta kalliita oli sportsiden osat ovat suorastaan ilmaisia noihin nähden. Ja hintakin tuntuu olevan hyvin pitkälti samaa mitä noista joutuu maksamaan, eli pitävät 90 luvun autoksi hintansa varsin hyvin.

Kulutus? Onko sillä väliä? Kaikki on mennyt mitä tankkiin on laittanut ja bensahan on halpaa, niin kauan kuin sitä huoltamoilta saa, eipähän tule sitten vastaan kuin tuttuja liikenteesä. Aja pyörällä jos oot niin pa. ettei rahat riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe