Pulma. Kyseinen ongelma kota ohjelmassani hakee tietoa tietokannasta ok. Minulla on kannassa kaksitaulua toinen toimii mutta toisesta taulusta kun haen tieto tämä rivi herjaa:
objRs.Open(SqlStr, objConn, 1, 3)
Mitä nuo numerot käytännössä merkitsevät?
Herjaus lause on seuraava:
Additional information: [Microsoft][ODBC Microsoft Access -ohjain] Liian vähän parametreja. Tarvitaan 1.
VB.NET
Apua
3
482
Vastaukset
- paranormaali
funktio vaati 2 parametria (=syötettä).
tai sitten dot.net on perseestä: kukaan tällä palstalla ei ole vastannut aiempiin kysymyksiin kuinka se radikaalisti eroaa VB6:sta.- Apua
Mitä syötettä. Mitä mun pitää siihen toiseski syötteeksi laittaa?
- paranormaali
Apua kirjoitti:
Mitä syötettä. Mitä mun pitää siihen toiseski syötteeksi laittaa?
ei hajuakaan, mutta "Liian vähän parametreja. Tarvitaan 1. " viittaa johonkin moiseen.
joku guru voisi vaivautua vastaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791080