Cherrykirsikalle tai jollekin toiselle

nainen hieman allapäin

Cherrykirsikka,vieläkö vastailet täällä? Joskus olen saanut Sinulta vastauksia kysymyksiini ja ne on toteutunut melkein täydellisesti. Muutkin voivat vastata jos kysymykseni herättää ajatuksia.

Nyt kysyisin lähinnä rakkauselämäni tulevaisuutta, Onko tämän hetkinen vaalea miesystäväni tosissaan kansssani. Välillä erotaan ja taas ollaan yhdessä. Melkoista tunteiden myllerrystä. Tasaantuuko tämä joskus ja mistähän on kysymys. Voinko luottaa häneen? Onko uutta suhdetta näkyvissä?
Työasioissa kävi juuri niin kuin vastasit. Nyt pitkän "loman" jälkeen odotan työhön liittyvää päätöstä, näkisitkö mihin suuntaan asia menee?

Itselläni on outo tunne uudesta ihmissuhteesta, mutta en tiedä mihin se liittyy. Pystyisitkö "valaisemaan" asiaa.

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan, en ole pitkään aikaan käynytkään palstalla vaan keskittynyt muihin asioihin, muun muassa terveyteeni. Koitan nyt kuitenkin vastailla Sinulle sen mukaan minkä tuntuman sain.

Näen Sinut ikäänkuin tuittupäisenä pikku Myynä, joka koittaa seurustella omaa rauhaa ja tilaa haluavan Nuuskamuikkusen kanssa. Luonteidenne erilaisuus vie teidät aika ajoin kauas toisistanne, mutta koska molempien tunteet ovat aidot, voi suhteenne vielä toimiakin, kunhan särmät hieman hioutuvat - aikaa ja kärsivällisyyttä se kyllä vaatii. Nyt sinun on tehtävä selväksi itsellesi, mitä oikein lopulta haluat - tätä miestä vai jotain muuta - sillä se, minkä valitset, toteutuu. Näköpiirissä siintää myös mahdollisuus suhteeseen enemmän sinua muistuttavan, tummemman miehen kanssa, mutta vain jos sanot tälle nykyiselle vaihtoehdolle ei. Korostan vielä, että nykyinenkin suhde voi tuoda mukanaan paljon hyvää, tosissaan mies kyllä on - valinta on Sinun.

Työasioissa näkisin asioiden päätyvän sinun kannaltasi positiiviseen päätökseen, allekirjoittanet työsopimuksen ainakin joksikin aikaa, enkä näe sinun viettävän kovin pitkiä jaksoja jatkossakaan toimettomana - tosin niitäkin hetkiä lienee tulossa. Hieman ailahtelevaa ja aaltoilevaa on työelämäsi, mutta parempi sekin kuin ei mitään - suhtaudu asioihin positiivisesti, niin selviät kaikesta eteen tulevasta hienosti!

Älä turhaan ole allapäin, asiat kyllä järjestyvät parhain päin Sinunkin kohdallasi! Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja kiitos myös palautteestasi! Lämmöllä cherry :)

• hieman allapäin

Kiitos, hyvää alkanutta vuotta ja terveyttä sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4418
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      75
      4253
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3649
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3243
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2887
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2474
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      36
      1744
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1645
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      86
      1167
    Aihe