1. Enter Sandman. "Bouu", Kerrassaan Hieno biisi, vanha Metallica on taakse jäänyttä kamaa. Ensimmäistä kertaa biisi "soi".
2. Sad But True. KAIKUA! Silti biisi ylläpitää mielenkiinnon ja konseptin. Bändi on oppinut hyödyntämään myös taukoja tehostekeinona. Hieno biisi.
3. Holier Than Thou. Biisi joka on soinut monta kertaa jo bändin edelleisillä levyillä, vaikka vaisumpana. Alta riman.
4. The Unfogiven. Bändi ei sorru kikkailuun (jota se ei ymmärrä jättää paremmilleen), biisi pysyy hienosti kasassa ja on upeata kuunneltavaa.
5. Wherever I May Roam. Parasta mitä Metallica on tähän mennessä tarjonnut. Hieno 2:n tason käyttö. Upea kappale.
Onneksi Bändi jätti ylipitkät biisit repertuaaristaan.
6. Don't Tread on Me. Tässä biisissä kskityin rumpaliin, ja voin sanoa, että se soittaa genreen hienosti, vaikka ei mikään jazz-rumpali olekaaan. Itse kappale on muuten levyn huonoin.
7. Through the Never. Paluuta juurille, köyhä biisi.
8. Nothing Else Matters. Hieno Balladi.
9. Of Wolf And Man. Oikeasti haluttaisi jo laittaa Judas soimaan, mutta mennään nyt...
Tämä levy huononee huomattavasti loppua kohden...
Summarum. Ihan hieno levu, Ylimiksaus, jokunen alittaja ja jokunen todella hieno biisi. Jää vaan mietityttämäään, että millainen mahtaa (YLIMIKSATTU)Metallica olla livenä?
"Self titled"
:-)
2
505
Vastaukset
- dfsdf
Vedä ittes jojoon!
- joulupukki perkele
eikö hävetä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882