Arvostelen levyn kuunnellessani:
1. Prowler. Helvetin hienoa biisin kehittelyä, vaikkakin lyhytkestoista. Toistoa liikaa.
2. Remember Tomorrow. Voihan vitalis, aivan helvetin hieno biisi! Kaikki toimiii aivan vitun hienosti. Onko tämä progea, heviä vai punkkia?
3. Running Free. Uskomaton Basso, ja laulaja menee "berserkiin"! Sahausjuttu on LOISTAVA!
Biisinä ehkä hiukan tylsä, mutta yksittäissuoritukset nostavat biisi tasoa.
4. Phantom of the Opera. Upeeta: välillä rytmiä pitää kitara, välillä rummut, välillä jopa laulaja! Vaihdot loistavia! Tässä biisissä on monta "tasoa", ei tämä ole metallia!
5. Transsylvania. Loistava instrumentaali, jossa jälleen käytetään useaa toisiinsa limittyvää kerrosta. Kerrassaan loistavaa!
6. Strange World. Olen Sanaton. Aivan loistava kappale musiikkia!
Smma Summarum: Aivan mahtava debyyttilevy! Vaikea laittaa mihinkäänkategoriaan: Punk (laulaja), Metal (Soundi) tai proge (melodia)
Iron Maiden
:-)
2
312
Vastaukset
- bgtrfgfbgf
Running free teki muhun pettymyksen... liian punkkimaista!!!!!
- seppo
Hyvähän tuo levy on muta jätit kolme kappaletta: Sanctuary, Charlotte The Harlot ja Iron Maiden arvostelematta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926