Eikös tr tagille pysty antaa tyylejä?
pitääkö ne antaa td tagille?
tarkoitus olis et taulukos yhel rivil olis samat tyyli
CSS + TR = toimimatonko?
6
449
Vastaukset
- 424
Ratksesi vika oli DW käyttäjässä joka ei tajunnut, et CSS tiedosto pitää erikseen tallentaa ;)
Vielä semmonen kysymys, jos haluan tämmösen taulukon
s | k |
s | k |
s | k |
s = sininen
k = keltanen
Niin länttäsenkö silloin td tagille aina halutun class määreen, vai onko jotain muuta toimivaa keinoa?- Höpö
s
k
s
k
s
k
Mut lukaseppa tuo alemmassa vastauksessa antamani linkki. Luulen että opit jotain uutta taulukoista.
- Höpö
Koitin kauheesti sorvata jotain järkevästi asiat selventävää vastausta, mutta menin itse kahta pahemmin solmuun. Katsoppa tuolta, siellä on selitetty asia esimerkein:
http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/htmlref-8.htm- 424
Kiitoksia kauheesti tuosta linkistä, tuosta oppi jotakin kun oli esimerkkejä. Itse yritin kyllä Googlettaa, mutta löysin vain sivuja joissa haukuttiin taulukoita ja kehuttiin div css hömpötystä, ja niistähän ratkaisua ei löytynyt.
Tuolla linkissä neuvotaan laittamaan otsikot th tageilla, onko tästä jotain etua verrattuna td tagiin? - Höpö
424 kirjoitti:
Kiitoksia kauheesti tuosta linkistä, tuosta oppi jotakin kun oli esimerkkejä. Itse yritin kyllä Googlettaa, mutta löysin vain sivuja joissa haukuttiin taulukoita ja kehuttiin div css hömpötystä, ja niistähän ratkaisua ei löytynyt.
Tuolla linkissä neuvotaan laittamaan otsikot th tageilla, onko tästä jotain etua verrattuna td tagiin?No voi siitä olla iloa ainakin silloin jos juku selaa sivuja tekstiselaimella. Ne kun eivät välitä tyyleistä tuon taivaallista mutta saattavat silti korostaa otsikointia.
Ja onhan se merkkaus loogisempaa kun otsikoinnit ilmoitetaan otsikoiksi ihan html:änä.
Huomaa muuten noista esimerkeistä että noiden kaikkien tuki ei vielä ole kovin hyvä kaikilla selaimilla. Siksi siinä on osa esimerkeistä laitettu kuvina. - 424
Höpö kirjoitti:
No voi siitä olla iloa ainakin silloin jos juku selaa sivuja tekstiselaimella. Ne kun eivät välitä tyyleistä tuon taivaallista mutta saattavat silti korostaa otsikointia.
Ja onhan se merkkaus loogisempaa kun otsikoinnit ilmoitetaan otsikoiksi ihan html:änä.
Huomaa muuten noista esimerkeistä että noiden kaikkien tuki ei vielä ole kovin hyvä kaikilla selaimilla. Siksi siinä on osa esimerkeistä laitettu kuvina.Oliskos tietoa millä selaimilla on ongelmia noiden kanssa? Lähinnä tuo col ja th
Ainaskin IE 5-6, Opera 8.5 ja Firefox 1.x näyttäisi toimivan ihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814512
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀644218Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1244189BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803421- 1922758
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662696Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352592Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692485Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142