Onko kellään käynyt samalla teaalla, että jälkiehkäisypillereiden jälkeen ei vaan oo saanu orgasmia tai halut on vaan kadonnut.
Ennen olen saanut melkein joka kerta, mutta nyt vaan ei. Jotenkin halutkin on sitä kautta laskeneet.. ja poikakaveri ihmettelee..
Ennen olen saanut melkein joka kerta, mutta nyt vaan ei. Jotenkin halutkin on sitä kautta laskeneet.. ja poikakaveri ihmettelee..
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kysymyksessä voi olla psykologinen oire. Ehkä jokin pelko tai häpeän tunne. Keskustele poikaystäväsi kanssa asiasta tai jos olet koululainen terveydenhoitajan kanssa. Ammatti apu
sitten se järein vaihtoehto.
Jos kysymys on fyysisestä viasta, niin varaa aika
gynegologille niin eiköhän se siitä...
Jouduin ottamaan kahdet jälkiehkäisypillerit melkein peräkkäin, enkä sen jälkeen enää ole tuntenut halua seksiin (tästä on pian vuosi). Orgasmeja kyllä saan edelleenkin, mutta ei vain haluta.
Lisäksi minulle on jäänyt jatkuva alavatsakipu pillereistä. En vieläkään käsitä, miksi niitä alettiin myydä vapaasti apteekista, kyllä ne niin tujua tavaraa ovat!