Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lapsilla kumihanskat siivouksessa

usl

Näin eräänä päivänä kun kaksi lasta oli kumihanskat kädessä pesemässä mattoja. Minusta on vähän outoo kun kakarat käyttää hanskoi.

16

4230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mAID

      Ei se must mitenkää outoa ole. Koska minusta on järkevää pitää hanskoja. Kumihanskat on must ihana. Kun minun sisaren poikani tuli minun luo kylään. Hän halusi tulla pesemään mattoja kanssa. Joten laitoin ehdoksi. ''kumihanskat käteen, tai et saa tulla mukaan''.

    • Mirkku

      itse en kumihanskoja laita edes itse käsiini.

      • Mare

        Mattoja tampatessa on turha pitää hanskoja kenenkään, mutta tuskin lasta kannattaa laittaa esim. wc-pönttöä pesemään ilman asiallisia hanskoja. Jos kumi herkistää, niin aluskäsineet käyttöön tai muovihanskat kumisten sijaan. Asiallinen suojautuminen nuorena palkitsee myöhemmin!


    • Nimetön

      Kumikäsineet käteen siivottaessa ,ole ihan selvä
      asia. Olkoon lapsi tai aikuinen .

      • kumihanskat´`

        Ihan selvä. Koska kaiken maailman pakteereita saattaa saada. Kaikille kumihanskat. Olkoon lapsi , nainen ja mies. Kaikille. Kannatan että vanhemmat kehottaisivat lapsia pitämään hanskoja.


    • Hanna

      Ostin viime syksynä meidän 8v. tytölle Bauhaus:sta lasten kokoa olevat keltaiset kumihanskat. Tyttö on siitä lähtien käyttänyt hanskoja aina, kun siivotaan ja tiskataan yhdessä, että näin..

      • Mari-74

        Eipä ole iso asia laittaa kumihanskat tiskattaessa tai siivottaessa käteen.
        Ne ei maksa juuri mitään ja mukavat kädessä.
        Siis jos on oikeen kokoiset.
        Mut silti monet nuoret ei käytä,mut voi kostautua
        vanhelmalla iällä. Eli kannattaa jo kotona opettaa pitämään kumihanskoja kädessä.


      • hanskat

        Aikuisten koot ovatkin ihan liian suuret lapsille. Hyvä, että joku on keksinyt valmistaa lasten kokoa. Ei taida monesta paikkaa saada? Onko tiskaaminen muuttunut mieleisemmäksi hanskojen myötä?


      • hanna
        hanskat kirjoitti:

        Aikuisten koot ovatkin ihan liian suuret lapsille. Hyvä, että joku on keksinyt valmistaa lasten kokoa. Ei taida monesta paikkaa saada? Onko tiskaaminen muuttunut mieleisemmäksi hanskojen myötä?

        Mielekkäämmäksi on muuttunut joo. Ei tarvii huuhtelijaa suostutella ja nyt kissan vessan siivouskin kuuluu tytön viikko ohjelmaan. Aikaisemmin tein sen itse. Kotikasvatus mielessä hanskojen käyttö on siis auttanut melkoisesti. Suosittelen hanskojen ostoa lapsille, jos kerran haluavat kotiaskareisiin osallistua.


      • kuitenkin
        hanna kirjoitti:

        Mielekkäämmäksi on muuttunut joo. Ei tarvii huuhtelijaa suostutella ja nyt kissan vessan siivouskin kuuluu tytön viikko ohjelmaan. Aikaisemmin tein sen itse. Kotikasvatus mielessä hanskojen käyttö on siis auttanut melkoisesti. Suosittelen hanskojen ostoa lapsille, jos kerran haluavat kotiaskareisiin osallistua.

        omat hanskat vessan siivoukseen ja keittiöhommiin...


      • Hanna
        kuitenkin kirjoitti:

        omat hanskat vessan siivoukseen ja keittiöhommiin...

        No tonhan nyt sanoo järkikin!!
        Kyllä meillä on molemmilla eri hanskat tiskaus/ siivous hommiin..


      • Mare

        Bauhausista tosiaan saa lasten kumihanskoja. Myös Ikean valikoimista löytyy lasten hanskoja.


    • aikuiset?

      Miksi aikuiset sitten saisi käyttää jos ei lapset?

    • Anonyymi

      Mä en ole ikinä oppinut käyttämään hanskoja ja kädet on sen näköisetkin.
      Ostakaa ittellenne ja lapsille (jos osallistuvat ) hanskat ja varmasti iho on parempi eikä kemikaalit imeydy aikuisen eikä lapsen elimistöön. Hienoa et moni olikin löytänyt ne jo. Mä meen nyt ostaan lapselle, joka on kysellyt jo monta kertaa et löytyiskö hänellekin hanskoja.
      Kait sitä pitää itsellekin, jos esimerkin voimalla ne pysyis käsissä.

    • Anonyymi

      Onko tämä hyvin tarpeellinen nosto eli palstan aktivointikin tehty kumihanskat kädessä ??

    • Anonyymi

      ON KYLLÄ TOSI OUTOA , AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, YKSITTÄIS TAPAUS TODELLAKIN SUOMESSA, ENSINNÄKIN, ETTÄ LAPSET OVAT TÖISSÄ, OPETTELEMASSA TYÖNTEKOA. SEHÄN ON KIELLETTYÄ LAISSA.
      SUOMESSA ON TARKASTI MÄÄRITELTY, KUKA SAA MITÄKIN TYÖTÄ, VIRKAA TAI TEHTÄVÄÄKÄÄN HOITAA. HAAAA.....HAAAAA..... KAIKKI ON KIELLETTYÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe