2 loukkaantunut vakavasti, 1 kuollut Uniklubista!

SnoW_AnGel

Kuulin että Uniklubin pojat olisivat kuulemma olleet kolarissa ja kaksi loukkaantunut vakavasti ja yksi kuollut. :O En tiedä onko tämä totta, mutta näin kuulin.

11

2926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mina_mina

Kuulin itsekkin tästä. Eipä minua paljon hetkauta. Musa kun on niin paskaa....

• redu c

en usko

• ...

Ihan oikein paskaklubin jäsenille jos tuo on totta.

• wrywy

kullä!

• Jksa

Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.

• pistäny
        Jksa kirjoitti:

Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.

huonon vitsin kiertämään:D
        jepajepa

• jeij.
        pistäny kirjoitti:

huonon vitsin kiertämään:D
        jepajepa

Ei ole totta.
        Olen nähnyt pojat tämän "kolarin" jälkeen livenä.
        ei ole siis totta ;>

• ...
        Jksa kirjoitti:

"kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan"

Kukaan ei myöskään pakota meitä olemaan kommentoimatta, vitun idiootti.

"itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte."

Kyllä se nähtävästi kiinnostaa kun näinkin paljon vastauksia olen saanut.
        Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.

• ...
        ... kirjoitti:

En mä usko että toi ihan totta on, ellei keikoilla oo ollu jotain trikkikameraa tjv, sillä kyllä pojat niillä ainakin on näyttäny olevan. Aika turha tää.
        Annetaan tippua.

• dgdsd
        ... kirjoitti:

voi v*ittu vaikka vihaatkin sitä nii tunnetko ittes jotenki paremmaks ihmiseks ku pitää oikee haukkua!!!! olisit vaa hiljaa nii kaikilla olis parempi mieli!=)

• höne

no ei todellakaan ole totta, ite olin pari viikkoo siteen sen keikalla, joten sulle on puhuttu nyh täytty PASKAAAAAA!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6354
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1806
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1464
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1064
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    Aihe