Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

2 loukkaantunut vakavasti, 1 kuollut Uniklubista!

SnoW_AnGel

Kuulin että Uniklubin pojat olisivat kuulemma olleet kolarissa ja kaksi loukkaantunut vakavasti ja yksi kuollut. :O En tiedä onko tämä totta, mutta näin kuulin.

11

2822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mina_mina

      Kuulin itsekkin tästä. Eipä minua paljon hetkauta. Musa kun on niin paskaa....

      • redu c

        en usko


    • ...

      Ihan oikein paskaklubin jäsenille jos tuo on totta.

      • wrywy

        kullä!


      • Jksa

        Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.


      • pistäny
        Jksa kirjoitti:

        Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.

        huonon vitsin kiertämään:D
        jepajepa


      • jeij.
        pistäny kirjoitti:

        huonon vitsin kiertämään:D
        jepajepa

        Ei ole totta.
        Olen nähnyt pojat tämän "kolarin" jälkeen livenä.
        ei ole siis totta ;>


      • ...
        Jksa kirjoitti:

        Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.

        "kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan"

        Kukaan ei myöskään pakota meitä olemaan kommentoimatta, vitun idiootti.

        "itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte."

        Kyllä se nähtävästi kiinnostaa kun näinkin paljon vastauksia olen saanut.
        Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.


      • ...
        ... kirjoitti:

        "kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan"

        Kukaan ei myöskään pakota meitä olemaan kommentoimatta, vitun idiootti.

        "itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte."

        Kyllä se nähtävästi kiinnostaa kun näinkin paljon vastauksia olen saanut.
        Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.

        En mä usko että toi ihan totta on, ellei keikoilla oo ollu jotain trikkikameraa tjv, sillä kyllä pojat niillä ainakin on näyttäny olevan. Aika turha tää.
        Annetaan tippua.


      • dgdsd
        ... kirjoitti:

        "kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan"

        Kukaan ei myöskään pakota meitä olemaan kommentoimatta, vitun idiootti.

        "itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte."

        Kyllä se nähtävästi kiinnostaa kun näinkin paljon vastauksia olen saanut.
        Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.

        voi v*ittu vaikka vihaatkin sitä nii tunnetko ittes jotenki paremmaks ihmiseks ku pitää oikee haukkua!!!! olisit vaa hiljaa nii kaikilla olis parempi mieli!=)


    • höne

      no ei todellakaan ole totta, ite olin pari viikkoo siteen sen keikalla, joten sulle on puhuttu nyh täytty PASKAAAAAA!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe