Hyvää päivää! Voinko palauttaa stokkalta ostamani alehintaisen paidan vai onko kaupasta ostetulla aletuotteella edes palautusoikeutta? Kuitissa ei lue palautusoikeudesta mitään. No pitää varmaan soittaa tavarataloon, harmi vaan kun asun aika kaukana Itiksestä. Voiko tuotteen palauttaa esim. Tapiolan liikkeeseen?
Kiitos ja kummarrus tiedosta!
Aletuotteen palautusoikeus stokkalla
5
2164
Vastaukset
- Mistänäitäsikiää
Minkä ostit, sen ostit.
Viallisen saa korjautettua ja netti-/postimyynnistä ostetun saa 14 vrk sisällä palauttaa.
Kaupasta ostetun joudut pitämään, oli se ale- tai normaalihinnalla ostettu. Mitäs läksit...- Mirka-neitö
Hmm.. ainakin vuonna 2000 näin oli asianlaita ja kyllä minä olen saanut palauttaa aletuotteen ainakin Anttilassa:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_2000/7.tammikuu/voik0100.htm
- osakas
Stockamannin korkea eetisyys oikeutaa asiakaan vaihto-oikeuteen. Stokka ei asiakastya petä !
- emäntä
olen minä ainakin palauttanut lasten vaatetta mitä olen alesta ostanut aikä mitään ole vastaan mukistu tai vaadittu edes vaihtamaan.
- heli....
hei olen ollut töissä stockalla. Stockkalle saa palauttaa aina tuotteet. Oli ne olleet missä tahansa alessa...Tietenkin tuotteen tulee olla myyntikunnossa ja käyttämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251