Onko Green Day punkkia?

..........

12

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutjoo

Se, että ne soittaa Ramonesia, ei tee niistä punk-bändiä. Vaikka hyvin vetävätkin!

• Tumppi-82

Mielestäni Green Day ei ole "kunnon" punkkia, vaan jotain punk-poppia...

• Justme

Okei, siis onko sillä väliä onko se punkkia?! siis mulle on ainaki ihan sama, koska se on hyvä bändi ja tekee ihan sairaan hyvää musaa, eks punk oo sitä paitsi just sitä, että tekee niinku ite haluaa ja ajattelee just niinku ittee huvittaa, eikä sellasta, että laitetaan joku johonki kategoriaan ja tehdään normaalisti, eli niinku kaikki muutkin tekee...no joo tää on vaan mun opioni. Mä ainaki aioin diggailla Green Dayta, vaikka se julistettais klassiseks musiikiks...mut poppia se nyt ei ainakaa oo!! Antti Tuisku on poppia kuulkaa, eikä mun mielestä niillä oo mitään tekemistä toistensa kans.

• gdfani
        Justme kirjoitti:

Okei, siis onko sillä väliä onko se punkkia?! siis mulle on ainaki ihan sama, koska se on hyvä bändi ja tekee ihan sairaan hyvää musaa, eks punk oo sitä paitsi just sitä, että tekee niinku ite haluaa ja ajattelee just niinku ittee huvittaa, eikä sellasta, että laitetaan joku johonki kategoriaan ja tehdään normaalisti, eli niinku kaikki muutkin tekee...no joo tää on vaan mun opioni. Mä ainaki aioin diggailla Green Dayta, vaikka se julistettais klassiseks musiikiks...mut poppia se nyt ei ainakaa oo!! Antti Tuisku on poppia kuulkaa, eikä mun mielestä niillä oo mitään tekemistä toistensa kans.

mut kattokaa niitä muita green day videoita
        siellä on jopa sellanen mis avril lavigne vetää basket casen.ja huonosti vetää

• muna
        gdfani kirjoitti:

mut kattokaa niitä muita green day videoita
        siellä on jopa sellanen mis avril lavigne vetää basket casen.ja huonosti vetää

niin vetää, mutta osaatkos itse paremmin? xD

• gdfani
        muna kirjoitti:

niin vetää, mutta osaatkos itse paremmin? xD

mä ite sit paremmin osaa mut miks avrilin pitää laulaa se kun se ei osaa laulaa sitä

• gdfani
        gdfani kirjoitti:

mä ite sit paremmin osaa mut miks avrilin pitää laulaa se kun se ei osaa laulaa sitä

väärälle

• gdfani

pöh

• St. Jimmy

Ne on punk/rock-bändi, niinkun ne on itekkin sanonu eikä kellään oo mitään vastaanväittämistä koska ne ON punk-rock-bändi.

• JFL

niin, kyllä se mustakn on punkkia. mahtaako kaikki edes muistaa/tietää mitä sana "PUNK" tarkoittikaan...

• -...-

etsä ainakaan tiedä.

• Saint Jimmy

Riippuu musta siitä, mitä punk on. Musta se ei oo musatyyli vaan elämäntapa. Punkin alalajit on sit erijuttu, ja Green Day on aina ollu uuspunkkia. Musta kyllä, mut kai sitä pitäis niiltä itteltään kysyä. :) Ja tä uudempi Green Day ei oo musaltaan kauheen punkkia. Ja punkkia ei kuulu mainostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3774
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2031
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1256
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1125
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35