Onko joku suosikkiartistinne tms. osoittanut teille jollain keikalla erityishuomiota ?
Eli siis esim. kysynyt teiltä , että olisiko sinulla jotain toivebiisiä tms.
Erityishuomion kohteena?
10
1045
Vastaukset
- Saapas
Itseasaiassa montakin kertaa! Juttelee joka keikalla ja joskus kysyy toiveitani musiikista. Moniamuitakin huomionosoituksia olen saanut! Mutta en vain hämneltä vaan myös muilta tutuilta artisteilta!
- mä vaan
Kun olin T. Kansa keikalla ,niin Tapsa sanoi siinä lopuksi kun hänet taputettiin takaisin lavalle ,että : " Jaahas... se olis sitten serenadin paikka.Laulu on omistettu kaikille paikalla oleville naisille." Sitten Tapsa viittas kädellään minua kohti ja lisäsi : " Erityisesti tälle tytölle tässä ".
Se huomionosoitus lämmitti mieltä tosi kivasti !
(Jälkeenpäin olen miettinyt , että miksi Tapsa just mua osoitti, vaikka siinä oli oikein viimisenpäälle pyntättyjä ja tällättyjä naikkosia lavanedessä . Mä olin niihin verrattuna , kuin joku harmaavarpunen.) - ystävystynyt
Jokaisella keikalla on juteltu,kysyvät levytoivomuksia ja muutenkin ystävällisiä.Mukavia kavereita....Tykkään kovasti.(Tanssiorkesteri pohjoisesta.)
- souvaritko???
souvaritko???ihana....
- kyseessä kenties
souvarit???uskoisin...ei paha....
- he myös.....
souvaritko??? kirjoitti:
souvaritko???ihana....
Ihan tosi,mahtavia Souvaritkin ovat,mutta EI ollut oikea vastaus.Pohjoisesta löytyy muitakin bändejä,kuin Souvarit.Hyvää kohtelua olen Souvareiltakin saanut,herrasmiehiä kaikki.Juteltu on melkein joka keikalla,(saman kaupungin kasvatteja)
- hymy
Oliskohan tuo tanssiorkesteri pohjoisesta kenties Taikakuu?:)
- erityis
huomiota. Mutta kätken ne sieluni sopukoihin ja yön yksinäisinä tunteina availen itselleni...pieniä ja isoja huomionosoituksia. Ette KOSKAAN saa tietää ja mulla on ihan mukava olla.
...yksi huusi mun nimeäni kesken biisin keikallaan! :D No ei kai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520