Suomea on kansainvälinen maa. Kuitenkin kaikki kenraalit on valkoihoisia, miksi ei ole yhtään mustaihoista? Onhan meillä paljon suomen mustaihoisiakin kansalaisia. Miksi ei ole edes mustaa luutnanttia? Yhdysvalloissa on paljon mustaihoisia sotilaina.
Meidän upseeristo on valkoista kuin pyykkilakanat pesupäivänä. Tuntuuko mustaihoinen erilaiselta, mitä ei voi hyväksyä edes luutnantiksi?
Mustaihoiset kenraalit
21
4630
Vastaukset
- Jeee
Mietippä sitä.
- supailija
on meillä mustaihoinen kommodori(eversti) laivastossa,ylil porin prikaatissa,taitaa kaartissakin olla stadissa joten se siitä!
- Niin on
supailija kirjoitti:
on meillä mustaihoinen kommodori(eversti) laivastossa,ylil porin prikaatissa,taitaa kaartissakin olla stadissa joten se siitä!
Komentaja Dan Vilen ja 6. Ohjuslaivueen lippu
http://www.sininenreservi.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=album21&id=Komentaja_Dan_Vilen_ja_6_Ohjuslaivueen_lippu
Pv on siinä määrin tasapuolinen ettei ihonvärillä ole mitään merkitystä uralla etenemisessä. Asia epäilemättä harmittaa näitä provoilijoita jotka yrittävät tehdä tikusta asiaa.
Tällä(kin) kertaa huti tuli. - = )
Niin on kirjoitti:
http://www.sininenreservi.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=album21&id=Komentaja_Dan_Vilen_ja_6_Ohjuslaivueen_lippu
Pv on siinä määrin tasapuolinen ettei ihonvärillä ole mitään merkitystä uralla etenemisessä. Asia epäilemättä harmittaa näitä provoilijoita jotka yrittävät tehdä tikusta asiaa.
Tällä(kin) kertaa huti tuli.Tuli inttiaikana tehtyä tuolle herralle aikas monta kertaa ilmoituksia (pilkunnussintaa: eikös se ole Wilen eikä Vilen?)
- Wilenhän se
= ) kirjoitti:
Tuli inttiaikana tehtyä tuolle herralle aikas monta kertaa ilmoituksia (pilkunnussintaa: eikös se ole Wilen eikä Vilen?)
Kuvan sekä linkin teksti hämäsi; näkyy olevan väärin sekä linkissä että myös kuvan tekstissä.
Löysin muuten virtuaali-sixpackin vetoa että topicin avaajana on RitaRauta jne? - eilen eritavalla
Niin on kirjoitti:
Tällä(kin) kertaa huti tuli.Miksi Puolustusvoimat on muuttanut kantaansa? Näille suomen sotilasjohtajille tuommoinen ei käynyt. Miksi?
http://www.koti.mbnet.fi/smikkeli/kuva13.jpg
Kaduttaako Puolustusvoimia yhtään?
Minunkin mielestäni ihon värillä ei ole merkitystä. Kuitenkin haluaisin huomauttaa sellaisesta asiasta että ulkomaalaisten pakolaisten Suomessa syntyneitä lapsia ei järjestelmällisesti kutsuta edelleenkään varusmiespalvelukseen. Heidän täytyy sitä vapaehtoisesti hakea. Palvelusta suorittaessa täytyy omaksua Suomen evankelis-luterilainen käytäntö. Voiko mustaihoinen rukoilla omaa uskontoansa noudattaen Puolustusvoimissa? - pitää olla
= ) kirjoitti:
Tuli inttiaikana tehtyä tuolle herralle aikas monta kertaa ilmoituksia (pilkunnussintaa: eikös se ole Wilen eikä Vilen?)
Tottakai meillä pitää yksi kyläneekeri olla johon voi aina vedota ettemme ole rasisteja.
- = )
eilen eritavalla kirjoitti:
Miksi Puolustusvoimat on muuttanut kantaansa? Näille suomen sotilasjohtajille tuommoinen ei käynyt. Miksi?
Minunkin mielestäni ihon värillä ei ole merkitystä. Kuitenkin haluaisin huomauttaa sellaisesta asiasta että ulkomaalaisten pakolaisten Suomessa syntyneitä lapsia ei järjestelmällisesti kutsuta edelleenkään varusmiespalvelukseen. Heidän täytyy sitä vapaehtoisesti hakea. Palvelusta suorittaessa täytyy omaksua Suomen evankelis-luterilainen käytäntö. Voiko mustaihoinen rukoilla omaa uskontoansa noudattaen Puolustusvoimissa?Minkäköhän takia viitsin edes vastata tähän pelleilyyn... ehkä mulla ei ole omaa elämää.
Kyllä miehet kutsutaan palvelukseen jos on Suomen kansalaisuus. Ja mikä ihmeen evankelis-luterilainen käytäntö muka pitää omaksua? Kyllä siellä on muidenkin uskontojen harjoittajia ja uskontokuntiin kuulumattomia. Valan sijasta voi antaa vakuutuksen ja kirkkoon kuulumattomia ei saa pakottaa hartauksiin. Tietääkseni jossain annetaan muslimeille lupa rukoushetkiin jopa kesken koulutuksen. - Taas...
eilen eritavalla kirjoitti:
Miksi Puolustusvoimat on muuttanut kantaansa? Näille suomen sotilasjohtajille tuommoinen ei käynyt. Miksi?
Minunkin mielestäni ihon värillä ei ole merkitystä. Kuitenkin haluaisin huomauttaa sellaisesta asiasta että ulkomaalaisten pakolaisten Suomessa syntyneitä lapsia ei järjestelmällisesti kutsuta edelleenkään varusmiespalvelukseen. Heidän täytyy sitä vapaehtoisesti hakea. Palvelusta suorittaessa täytyy omaksua Suomen evankelis-luterilainen käytäntö. Voiko mustaihoinen rukoilla omaa uskontoansa noudattaen Puolustusvoimissa?Pv ei ole muuttanut kantaansa missään artikkelissa vihjaillen viitatussa asiassa.
RR tyypilliseen tapaansa kirjoittaa ympäripyöreästi ettei joutuisi tilille yksityiskohtaisista väittämistään.
Samaa heikkoa Ritamaista pohjatietoa höystettynä luuloilla. Maahanmuuttajien lapset joilla on suomen kansalaisuus ovat juridisesti täsmälleen samassa asemassa kuin kuka hyvänsä.
"Palvelusta suorittaessa täytyy omaksua Suomen evankelis-luterilainen käytäntö"
- Bullshittiä, tuoretta ja aitoa.
"Voiko mustaihoinen rukoilla omaa uskontoansa noudattaen Puolustusvoimissa?"
Naurettava kysymys. Miksei voisi?
Toinen kommentoija totesi osuvasti: Miksi vastailla näille provoilijoille?
Ikävä kyllä mitä idioottimaisinkin heitto jää itämään jollei sitä kiistetä.
Jotkut kutsuvat avauksen kaltaista kirjoittelua myyräntyöksi.
---------------------------------------------
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/kaipr/index.dsp
Ortodoksityö
keskitetty Kajaaniin
Pohjoisen maanpuolustusalueen ortodoksiset varusmiehet saavat usein palvelukseen astumismääräyksen Kainuun prikaatiin. Myös muissa pohjoisen joukko-osastoissa palvelevat ortodoksit komennetaan muutaman päivän kirkolliseen koulutukseen Kajaaniin.
"Kainuun prikaati on ainoa kouluttava joukko-osasto, jossa on mahdollisuus vannoa ortodoksivala. Sillä ei ole tavoiteltu erikoisuutta vaan se on ollut prikaatin johdolta hieno humanistinen ele", Pentti Hakkarainen Kajaanin ortodoksisesta seurakunnasta kiittää.
Vuosittain Isä Pentin opissa on kolmisenkymmentä varusmiestä.
Kansainvälistyminen ja moniarvoisuus näkyvät myös puolustusvoimien riveissä. Kenttäpiispa Hannu Niskanen kertoo, että puolustusvoimissa palvelee joka vuosi muutamia muslimeja ja roomalaiskatolisia.
"Meidän kirkolliset työntekijämme ovat luonnollisesti heidänkin käytettävissään." - kierrellen
Taas... kirjoitti:
Pv ei ole muuttanut kantaansa missään artikkelissa vihjaillen viitatussa asiassa.
RR tyypilliseen tapaansa kirjoittaa ympäripyöreästi ettei joutuisi tilille yksityiskohtaisista väittämistään.
Samaa heikkoa Ritamaista pohjatietoa höystettynä luuloilla. Maahanmuuttajien lapset joilla on suomen kansalaisuus ovat juridisesti täsmälleen samassa asemassa kuin kuka hyvänsä.
"Palvelusta suorittaessa täytyy omaksua Suomen evankelis-luterilainen käytäntö"
- Bullshittiä, tuoretta ja aitoa.
"Voiko mustaihoinen rukoilla omaa uskontoansa noudattaen Puolustusvoimissa?"
Naurettava kysymys. Miksei voisi?
Toinen kommentoija totesi osuvasti: Miksi vastailla näille provoilijoille?
Ikävä kyllä mitä idioottimaisinkin heitto jää itämään jollei sitä kiistetä.
Jotkut kutsuvat avauksen kaltaista kirjoittelua myyräntyöksi.
---------------------------------------------
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/kaipr/index.dsp
Ortodoksityö
keskitetty Kajaaniin
Pohjoisen maanpuolustusalueen ortodoksiset varusmiehet saavat usein palvelukseen astumismääräyksen Kainuun prikaatiin. Myös muissa pohjoisen joukko-osastoissa palvelevat ortodoksit komennetaan muutaman päivän kirkolliseen koulutukseen Kajaaniin.
"Kainuun prikaati on ainoa kouluttava joukko-osasto, jossa on mahdollisuus vannoa ortodoksivala. Sillä ei ole tavoiteltu erikoisuutta vaan se on ollut prikaatin johdolta hieno humanistinen ele", Pentti Hakkarainen Kajaanin ortodoksisesta seurakunnasta kiittää.
Vuosittain Isä Pentin opissa on kolmisenkymmentä varusmiestä.
Kansainvälistyminen ja moniarvoisuus näkyvät myös puolustusvoimien riveissä. Kenttäpiispa Hannu Niskanen kertoo, että puolustusvoimissa palvelee joka vuosi muutamia muslimeja ja roomalaiskatolisia.
"Meidän kirkolliset työntekijämme ovat luonnollisesti heidänkin käytettävissään."Sinä tiedät noita luulojasi paljon mutta kerro montako mustaihoista, montako venäläisten maahanmuuttajien suomessa syntynyttä lasta on puolustusvoimissa? Montako Vietnamilaisista vanhemmista syntynyttä suomen kansalaista palvelee varusmiespalvelustaan?
He tulevat ainoastaan vapaaehtoishakemusten kautta. Ketään heistä ei käsitellä samallatavoin kuin savolaista maajussia.
Monessako varuskunnassa on eri uskonnoille tilat harjoittaa uskontoaan? Ei ole tiloja. Suomi on edelleenkin rasistinen valtio verrattuna moniin läntisiin demokratioihin.
Montako ulkomaalaistaustaista kuuluu edes reservin upseeristoon? Puolustusvoimat ei luota edelleenkään ulkomaalaistautaisiin henkilöihin. Onko tuo turvallisuus kysymys? haittaako se jos jokainen ulkomaalaistaustainen suorittaa varusmiespalveluksensa vaikka miehistössä, jos et luota ao. henkilöön niin miten sitten voit luottaa minuun. Minä olen kylläkin reservin upseeri ja minun ukkini isä oli venäläinen ja hänen vaimonsa mustalainen. Kuitenkin minun sotilaspassissani lukee hyvin tehdyn työn sana. Kenttätykistön tarkastajakin kiitti henilökohtaisesti tekemästäni työstä harjoituksessa. - joten
kierrellen kirjoitti:
Sinä tiedät noita luulojasi paljon mutta kerro montako mustaihoista, montako venäläisten maahanmuuttajien suomessa syntynyttä lasta on puolustusvoimissa? Montako Vietnamilaisista vanhemmista syntynyttä suomen kansalaista palvelee varusmiespalvelustaan?
He tulevat ainoastaan vapaaehtoishakemusten kautta. Ketään heistä ei käsitellä samallatavoin kuin savolaista maajussia.
Monessako varuskunnassa on eri uskonnoille tilat harjoittaa uskontoaan? Ei ole tiloja. Suomi on edelleenkin rasistinen valtio verrattuna moniin läntisiin demokratioihin.
Montako ulkomaalaistaustaista kuuluu edes reservin upseeristoon? Puolustusvoimat ei luota edelleenkään ulkomaalaistautaisiin henkilöihin. Onko tuo turvallisuus kysymys? haittaako se jos jokainen ulkomaalaistaustainen suorittaa varusmiespalveluksensa vaikka miehistössä, jos et luota ao. henkilöön niin miten sitten voit luottaa minuun. Minä olen kylläkin reservin upseeri ja minun ukkini isä oli venäläinen ja hänen vaimonsa mustalainen. Kuitenkin minun sotilaspassissani lukee hyvin tehdyn työn sana. Kenttätykistön tarkastajakin kiitti henilökohtaisesti tekemästäni työstä harjoituksessa.Koska järjestelmä käsittee tasapuolisesti varusmiehiä (=maan kansalainen) riippumatta uskonnosta tai ihonväristä niin ei ole tarvetta erotella tai rekisteröidä niiden perusteella. Itse asiassa henkilörekisterilaki asettaa selkeitä rajoituksia mainittujen asioiden rekisteröimiselle.
Kutsuntalappu kolahtaa niin venepakolaisen kuin Kiinasta adoptoidunkin postiluukusta sinä vuonna kun 18 ikävuotta täyttyy, tasapuolisesti.
Esitä todisteet asiasta jos muuta tiedät.
Lisäksi itse olen nähnyt paraateissa yms. lukemattomia värillisiä solttupoikia. Itse asiassa joku valopää ehti jo tehdä tasa-arvokysymyksen siitä kun tummapintaisen varusmiehen ainoana porukassa piti talvella naamiomaalata tummempi hipiänsä.
Jotenkin tuntuu että elät siellä kuvalinkkiesi aikaisessa 40-luvun maailmassa.
Finlex:
"Pääesikunnan tutkintaosasto huolehtii luotettavuuslausuntojen antamisesta puolustushallinnon alalla. Tämä menettely perustuu poliisin tehtävien suorittamisesta puolustusvoimissa annettuun lakiin. Mainitun lain 6 §:n 1 momentin 6 kohdan mukaan pääesikunnalla on lakisääteisten tehtäviensä suorittamista varten oikeus saada poliisin henkilörekistereistä tietoja henkilön sopivuuden arvioimiseksi puolustushallinnon alalla palvelemista varten"
Ja em. poikeuspykälä ei pidä sisällään varusmiespalvelusta.
"...niin miten sitten voit luottaa minuun"
Olenko luottanut?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=RitaRauta &some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=6&em=1&ey=2005&hpp=25
En todellakaan luota henkisesti epätasapainossa olevaan henkilöön.
"Kenttätykistön tarkastajakin kiitti henilökohtaisesti tekemästäni työstä harjoituksessa."
Eipä tiennyt tarkastaja mitä touhuilet siviilissä.
Ritan tuotantoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=RitaRauta &some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=6&em=1&ey=2005&hpp=25 - keinoon.
joten kirjoitti:
Koska järjestelmä käsittee tasapuolisesti varusmiehiä (=maan kansalainen) riippumatta uskonnosta tai ihonväristä niin ei ole tarvetta erotella tai rekisteröidä niiden perusteella. Itse asiassa henkilörekisterilaki asettaa selkeitä rajoituksia mainittujen asioiden rekisteröimiselle.
Kutsuntalappu kolahtaa niin venepakolaisen kuin Kiinasta adoptoidunkin postiluukusta sinä vuonna kun 18 ikävuotta täyttyy, tasapuolisesti.
Esitä todisteet asiasta jos muuta tiedät.
Lisäksi itse olen nähnyt paraateissa yms. lukemattomia värillisiä solttupoikia. Itse asiassa joku valopää ehti jo tehdä tasa-arvokysymyksen siitä kun tummapintaisen varusmiehen ainoana porukassa piti talvella naamiomaalata tummempi hipiänsä.
Jotenkin tuntuu että elät siellä kuvalinkkiesi aikaisessa 40-luvun maailmassa.
Finlex:
"Pääesikunnan tutkintaosasto huolehtii luotettavuuslausuntojen antamisesta puolustushallinnon alalla. Tämä menettely perustuu poliisin tehtävien suorittamisesta puolustusvoimissa annettuun lakiin. Mainitun lain 6 §:n 1 momentin 6 kohdan mukaan pääesikunnalla on lakisääteisten tehtäviensä suorittamista varten oikeus saada poliisin henkilörekistereistä tietoja henkilön sopivuuden arvioimiseksi puolustushallinnon alalla palvelemista varten"
Ja em. poikeuspykälä ei pidä sisällään varusmiespalvelusta.
"...niin miten sitten voit luottaa minuun"
Olenko luottanut?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=RitaRauta &some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=6&em=1&ey=2005&hpp=25
En todellakaan luota henkisesti epätasapainossa olevaan henkilöön.
"Kenttätykistön tarkastajakin kiitti henilökohtaisesti tekemästäni työstä harjoituksessa."
Eipä tiennyt tarkastaja mitä touhuilet siviilissä.
Ritan tuotantoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=RitaRauta &some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=6&em=1&ey=2005&hpp=25Ensinnäkin sinun linkkisi kirjoituksista en ole kirjoittanut yhtäkään.
On kuitenkin totta että olen asekeräilijä ja minulla on aseita vaikka mihin tekemiseen mitä nyt yksittäinen ihminen voi yleensäkkään tehdä.
Minä olen valmis astumaan riveihin milloin tahansa.
No tiesikö presidentti Kekkonen mitä Eversti Lauri Sutela harrasti Yhdysvaltain NSA:n kanssa. Eikö Sutela oluutkaan Sutela vai oliko hän Belgialainen professori? Oliko hän luotettava?
Mennään asiaan. Kukaan Vietamilaisista vanhemmista lähtöisin oleva Suomessa syntynyt ja suomen kansalainen ei ole saanut palvelukseenastumismääräystä. Minä voin todistaa tuon. Leo Luc on pääkaupunkiseudulla toimiva ravintoloitsija ja joka joulu he viettävät yksityistilaisuuksia keskenään, minulla on kuitenkin lupa olla siellä. Kukaan noista vietnamilaisista ei ole saanut palvelukseenastumismääräystä. On myös henkilöitä Afrikan mantereelta joille ei ole sijaa annettu/vaadittu Suomeen puolustukseen. Myös tunnen erään Iranilaisen henkilön Jihan Reza Pahlevi, häntäkään ei ole puolustusvoimat halunneet. Sitten Venäläinen Dimitrj Sepanov. Hänelläkään ei ole postiluukku kolahtanut.
Suomi elää menneisyydessä, mannerheim on vaan piilotettu ajatuksineen ja kuitenkin valtaa pitää pääesikunta.
Meillä on arvot kaikilla. jos haluamme olla läntinen valtio niin silloin noudatamme läntisiä arvoja. Soumen Puolustusvoimat kertoo edustavansa läntisiä arvoja mutta asiota edistetään idän tyylillä.
Tiedätkö muuten mitä Rita-Rauta tarkoittaa? se tarkoittaa naispuolista oikeuden tuojaa ja suomalaisilla, puolustusvoimista opituilla arvoilla. Läntinen Iosif. kierrellen kirjoitti:
Sinä tiedät noita luulojasi paljon mutta kerro montako mustaihoista, montako venäläisten maahanmuuttajien suomessa syntynyttä lasta on puolustusvoimissa? Montako Vietnamilaisista vanhemmista syntynyttä suomen kansalaista palvelee varusmiespalvelustaan?
Montako ulkomaalaistaustaista kuuluu edes reservin upseeristoon? Puolustusvoimat ei luota edelleenkään ulkomaalaistautaisiin henkilöihin. Onko tuo turvallisuus kysymys? haittaako se jos jokainen ulkomaalaistaustainen suorittaa varusmiespalveluksensa vaikka miehistössä, jos et luota ao. henkilöön niin miten sitten voit luottaa minuun. Minä olen kylläkin reservin upseeri ja minun ukkini isä oli venäläinen ja hänen vaimonsa mustalainen. Kuitenkin minun sotilaspassissani lukee hyvin tehdyn työn sana. Kenttätykistön tarkastajakin kiitti henilökohtaisesti tekemästäni työstä harjoituksessa.Mun varusmies aikana meillä seisoi p-kaudella rivissä muistaakseni korealainen poika. Puhui vähän huonoa suomea mut kyllä sen kanssa toimeen tultiin. En tiedä miten lie kaverille käyny kun tuli lähtö aukkiin , mut suomenkansalainen se oli joten....
Toinen äijä oli ausseista :D Se näki ekaa kerta lunta suomessa kun tuli asepalvelukseen. Se alotti ja inttihän suju jotenkuten, tavat ja kulttuuri eros aikalailla. Sit kun jouduttiin hiihtämään ja se oli nähny lunta ainostaan telkkarissa niin sillä petti kantti. Ekan kerran ku se laski ojaan turvalleen väsyneenä märissä kamppeissa niin se tais marssia siitä suoraan takasi austraaliaan.
Kyllä näitä koettajia löytyy ja jatkossa varmaan vieläki enemmän.- todistamaan väitettäsi
keinoon. kirjoitti:
Ensinnäkin sinun linkkisi kirjoituksista en ole kirjoittanut yhtäkään.
On kuitenkin totta että olen asekeräilijä ja minulla on aseita vaikka mihin tekemiseen mitä nyt yksittäinen ihminen voi yleensäkkään tehdä.
Minä olen valmis astumaan riveihin milloin tahansa.
No tiesikö presidentti Kekkonen mitä Eversti Lauri Sutela harrasti Yhdysvaltain NSA:n kanssa. Eikö Sutela oluutkaan Sutela vai oliko hän Belgialainen professori? Oliko hän luotettava?
Mennään asiaan. Kukaan Vietamilaisista vanhemmista lähtöisin oleva Suomessa syntynyt ja suomen kansalainen ei ole saanut palvelukseenastumismääräystä. Minä voin todistaa tuon. Leo Luc on pääkaupunkiseudulla toimiva ravintoloitsija ja joka joulu he viettävät yksityistilaisuuksia keskenään, minulla on kuitenkin lupa olla siellä. Kukaan noista vietnamilaisista ei ole saanut palvelukseenastumismääräystä. On myös henkilöitä Afrikan mantereelta joille ei ole sijaa annettu/vaadittu Suomeen puolustukseen. Myös tunnen erään Iranilaisen henkilön Jihan Reza Pahlevi, häntäkään ei ole puolustusvoimat halunneet. Sitten Venäläinen Dimitrj Sepanov. Hänelläkään ei ole postiluukku kolahtanut.
Suomi elää menneisyydessä, mannerheim on vaan piilotettu ajatuksineen ja kuitenkin valtaa pitää pääesikunta.
Meillä on arvot kaikilla. jos haluamme olla läntinen valtio niin silloin noudatamme läntisiä arvoja. Soumen Puolustusvoimat kertoo edustavansa läntisiä arvoja mutta asiota edistetään idän tyylillä.
Tiedätkö muuten mitä Rita-Rauta tarkoittaa? se tarkoittaa naispuolista oikeuden tuojaa ja suomalaisilla, puolustusvoimista opituilla arvoilla. Läntinen Iosif.Suomi24 historia toistaa itseään. RR esittää väitteitä vaan ei kykene niitä toteen näyttämään.
Väite:
Omista tutustani nämä ovat joko olleet asevelvollisina tai menossa normaaliin tapaan kutsuttuna kutsuntoihin:
红头长尾山雀 红头山雀红头山雀
红头长尾山雀 ズアカエナガ
银喉长尾山雀 黑头长尾山雀
黑头山雀 棕额长尾山雀
银喉山雀 红头长尾山雀
Porukka asuu pääosin Malmilla ja osa Itäkeskuksessa. Lisäksi tyypeistä ei kukaan tunne ensimmäistäkään maahanmuuttajanuorta joka ei olisi ollut kutsunnoissa. Juteltiin eilisiltana aiheesta.
Väite voi olla totta tai valhetta;aivan kuten omasikin (jotka on todettu lukuisia kertoja perättömiksi)
Väite vastaan väite. Foorumietiketin mukaan alkuperäisen väitteen esittäjällä on todistustaakka.
Niin että antaapa kuulua.... - Anonyymi
Mondeo jeejee
- Oululainen vieras
Olipas nuita maahanmuuttajia minunkin aikana armeijassa HelLaksella 1983-1984, yksi Marokkolainen, yksi Turkkilainen ja naapurikomppaniassa joku Aasialainen joista ainakaan kaksi ensimmäistä ei ollut syntyperäisiä Suomen kansalaisia (olivat siis samassa komppaniassa minun kanssa) ja tiedän varmasti ainakin Oulussa asuvien vietnamilaisten joilla on Suomen kansailuus käyneen armeijan ja näyttäähän junissakin kulkevan asepuvussa aina välistä vähän tummempaakin porukkaa.
- armeijikko
Kun minulle otti nakki ja jouduin astumaan armeijan harmaisiin, niin sitä ennen olin maalannut naamaani tussilla pilkkuja ja tehnyt muovailuvahalla paiseita. Eräs kaverini on maskeeraaja ja auttoi minua tässä asiassa.
Olin myös pukeutunut oudostin. Minulla oli valmiina maastopuku päällä ja kcowboybootsit lahkeiden päällä sekä "rähinäremmi. Olin myöskin hieronut hevosen lantaa vaatteisiin.
Tukan olin sotkenut siten, että pesin sen huolellisesti ja föönäsin sen jälkeen hierontaa pyyhkeellä n puolituntia niin pehko näyttää harakanpesältä
Olisitte nähneet niiden ilmeet kun menin sinne. Edes kaverit eivät tunnistaneet minua. Ne sotilaspoliisit pyysivät näyttämään sen käsky lapun portilla ja jättivät odottamaan. Paikalle tuli armeijan ambulanssi ja pari lääkintämistä sekä joku kapiaisukko.
Jouduin suoraan armeijanlääkärin eteen mutta kaksi kapiaista olivat siellä mukana. Ilmeisesti jotain "ammattisotilaspoliiseja"
No lääkärinkin teki vaikeaa olla pokkana minut nähtyään. Haju oli suorastaan kuvottava. Päätin vielä lisätä tramatiikkaa ja virtsasin alleni.
Lääkäri katseli minua tuimasti. Huomasi kyllä pienen feikin. Koska oli kapiaslääkäri kyseessä niin huumorintajua sillä ei ollut.
"viekää pois" totesi. Ja antoi lapun sotilaspoliisille kouraan. Minut laitettiin takaisin ambulanssiin tälläkertaasiviili ambulansiin ja ihan oikeatkin poliisitkin olivat mukana. Minut vietiin psykiatriseensairaalaan. Sielläkin havahdettiin. Mutta oltiin ystävällisempiä.
Lääkäri ja hoitajat huomasivat nopeasti feikin. Kävin pesulla ja sain itseni puhtaaksi, sekä puhtaat vaatteet. Kuulin käytävälle kun hoitajat pitivät yöhoitajille raporttia ja niiden mieshoitajien nauru kuului käytävälle asti. Eipähän ollut vaikea päätelle kenelle naurettiin. Siellä mielisairaalassa minulle oltiin muuten ihan mukavia. 3-päivää siellä vietin. Jotain sairaudesta puhuttiin mutta, enpähän ole sen jälekeen mentaalipuolella ollut.
Vältinpähän armeijan.- 1+19
En jaksa uskoa oliko totta, mutta oli ainakin pirun hauska stoori XD
- Anonyymi
Väri on , joillain punertava joillain tumma jne. Onko väri ongelma ? Itse koen ongelmaksi sen , että ihmisistä on tullut " perättömiä " susia toisilleen. Ei väri sitä tee !
- Anonyymi
AP Moktar.Gubta ei itseään saa tummaksi muutettua.
- Anonyymi
Miksei mielummin kiinasta? Eikö aloittaja tiedä mitä on ÄO? Afrikkalaisen ÄO on normi Afrikassa, mutta pohjolassa ei.
Toisekseen, on satanismia laittaa alempi ÄO tappamaan korkeampaa ÄO:ta, tai musta valkoisia ja keltaisia!
https://www.datapandas.org/ranking/average-iq-by-country
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887