Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. Se kuulosti tosi mainiolta. Nyt lainasin myös 'Enkeleitä onko heitä' ja debyytin. 'Enkeleitä...' kuulosti tosi hyvältä. Aikaisemmin kuuntelin sen niin ei silloin tuntunut hyvältä.
Pyydän anteeksi aiempia viestejäni Anne Mattilasta. Onhan musassa ideaa paljonkin. Pitää kuunnella jossakin uudestaan tuo 'Perutaan häät'.
Annelin musaa en oo vielä kuullut.
Ai niin, omasta mielstäni 'Unihiekkaa' on paras.
Anne Mattilan paras levy?
9
897
Vastaukset
- Annen kuuntelija
on hyviä Annen tyylille sopivia kappaleita.En osaa laittaa niitä paremmuus järjestykseen.
- paras
Minun mielestäni, ENKELEITÄ ONKO HEITÄ,on paras ja ihanin kappale. Huom! Minun mielestä!
- ononon
1. asfalttiviidakko albumi
2. enkeleitä onko heitä
3. unihiekkaa
4. perutaan häät
5. maailman onnellisin tyttö - Nimetön
Itse tykkään uusimmasta Anne Mattilan levystä. Muistaakseni kappaleen nimi on taivaan kartta tai vastaava. Ainakin sanat menee "näytä mulle tähti kartta taivaan...." Mutta kyllä Annella on monia muitakin ihania kappaleita.
- Ellikka
Myöskin kappaleista Unihiekkaa,valokuva, asvalttiviidakko pidän.
- pilttuu
Perutaan Häät albumi ON paras!
Siel on kuulkaa sellasia kappaleita kun Tähtikartta, viimeinen kyynel, rannalla kyynelten meren, Vie, Niin ihania valhees on, Aina jälki jää, Mennyttä aikaa - kokonaisuudessaan hieno levy ja uutta ollaan tekeillä jo! - toinen333
pilttuu kirjoitti:
Perutaan Häät albumi ON paras!
Siel on kuulkaa sellasia kappaleita kun Tähtikartta, viimeinen kyynel, rannalla kyynelten meren, Vie, Niin ihania valhees on, Aina jälki jää, Mennyttä aikaa - kokonaisuudessaan hieno levy ja uutta ollaan tekeillä jo!hei.mitä onko anne mattila tekemässä jo uutta levyä.kertokaa ihmessä lisää tästä.
- pilttuu
toinen333 kirjoitti:
hei.mitä onko anne mattila tekemässä jo uutta levyä.kertokaa ihmessä lisää tästä.
Odotan jo innolla sen ilmestymistä.
- rita
Annella on niin paljon hyvää musiikkia että on tosi vaikeaa nimetä vain yhtä levyä.Voi voi,no ehkä levyt Anne Mattila ja Enkeleitä onko heitä on sellaisia missä kokonaisuutena on eniten mua viehättävät biisit...mut uusin levykin on ihana...kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402