Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. Se kuulosti tosi mainiolta. Nyt lainasin myös 'Enkeleitä onko heitä' ja debyytin. 'Enkeleitä...' kuulosti tosi hyvältä. Aikaisemmin kuuntelin sen niin ei silloin tuntunut hyvältä.
Pyydän anteeksi aiempia viestejäni Anne Mattilasta. Onhan musassa ideaa paljonkin. Pitää kuunnella jossakin uudestaan tuo 'Perutaan häät'.
Annelin musaa en oo vielä kuullut.
Ai niin, omasta mielstäni 'Unihiekkaa' on paras.
Anne Mattilan paras levy?
9
858
Vastaukset
- Annen kuuntelija
on hyviä Annen tyylille sopivia kappaleita.En osaa laittaa niitä paremmuus järjestykseen.
- paras
Minun mielestäni, ENKELEITÄ ONKO HEITÄ,on paras ja ihanin kappale. Huom! Minun mielestä!
- ononon
1. asfalttiviidakko albumi
2. enkeleitä onko heitä
3. unihiekkaa
4. perutaan häät
5. maailman onnellisin tyttö - Nimetön
Itse tykkään uusimmasta Anne Mattilan levystä. Muistaakseni kappaleen nimi on taivaan kartta tai vastaava. Ainakin sanat menee "näytä mulle tähti kartta taivaan...." Mutta kyllä Annella on monia muitakin ihania kappaleita.
- Ellikka
Myöskin kappaleista Unihiekkaa,valokuva, asvalttiviidakko pidän.
- pilttuu
Perutaan Häät albumi ON paras!
Siel on kuulkaa sellasia kappaleita kun Tähtikartta, viimeinen kyynel, rannalla kyynelten meren, Vie, Niin ihania valhees on, Aina jälki jää, Mennyttä aikaa - kokonaisuudessaan hieno levy ja uutta ollaan tekeillä jo! - toinen333
pilttuu kirjoitti:
Perutaan Häät albumi ON paras!
Siel on kuulkaa sellasia kappaleita kun Tähtikartta, viimeinen kyynel, rannalla kyynelten meren, Vie, Niin ihania valhees on, Aina jälki jää, Mennyttä aikaa - kokonaisuudessaan hieno levy ja uutta ollaan tekeillä jo!hei.mitä onko anne mattila tekemässä jo uutta levyä.kertokaa ihmessä lisää tästä.
- pilttuu
toinen333 kirjoitti:
hei.mitä onko anne mattila tekemässä jo uutta levyä.kertokaa ihmessä lisää tästä.
Odotan jo innolla sen ilmestymistä.
- rita
Annella on niin paljon hyvää musiikkia että on tosi vaikeaa nimetä vain yhtä levyä.Voi voi,no ehkä levyt Anne Mattila ja Enkeleitä onko heitä on sellaisia missä kokonaisuutena on eniten mua viehättävät biisit...mut uusin levykin on ihana...kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491