Miksei Vantaalta löydy yhtään hyvännäköistä naista?? Kaikilla on kaksiraitaverkkarit ja kotipermanentit, ja muutenkin ovat reppanoita.
Vantaalaiset naiset
11
2849
Vastaukset
- !!!!!
Eipä ole miehissäkään kehumista,kaikilla kaljamahat ,vyölaukut,salihousut ja lärvi täynnä finnejä :)
vantaallahan on todella paljon kauniita naisia. tuossa tikkurilan seudullakin tulee vähän väliä vastaan viehättäviä tyttöjä ja naisia.
- Rosa
Kannattaa varmaan käydä muuallakin kuin itä-vantaan karaokebaareissa jos haluaa naisia tapailla.
- asiaa,
lisäksi ne on lähes kaikki yksinhuoltajia.
- rouvashenkilö
tjaa
- katkeroitunut
rouvashenkilö kirjoitti:
tjaa
yksinhuoltaja on se huonoin vaihtoehto.
- xxxFFF
katkeroitunut kirjoitti:
yksinhuoltaja on se huonoin vaihtoehto.
älä yleistä .ääliö. minäkin olen yh vantaalta ja erittäin hyvän näköinen! :) kyllä miehiä riittää.
- kyllä
vantaalaiset miehetkin on enimmäkseen melkoisia puliukkoja, no, vakka kantensa valitsee...
- impi
Siksi kultaseni, kun minä muutin pois sieltä.
Sen jälkeen on kaikki mennyt alamäkeä! - Miss Yksinhuoltaja
Sä oot käynyt jossain Vantaan peräkylillä kun et oo meitsinkaltaisiin kaunokkeihin törmäillyt. Nimittäi täällä meitä on Tikkurilas läjäkaupalla, toki on täällä seassa järkyttäviäkin tapauksia, mut ne sallitaan tasapuolisuuden nimissä...ettei mene vantaalaisnaisten kauneuskerroin ihan omille ulottuvuuksilleen! NÄÄS!
Mulla ainakin on aina stylet klädjut, lapsella hienot (=kalliit) rattaat ja tukat meillä on laitettu molemmilla vimpan päälle!
Mut mää neuvoisin sua hankkii silmälasit kunnon vahvuuksilla! Tuu sit Tikkurilaan kattelee uusin silmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504