Holiday!!!!

_angel_

Kenen muun mielestä on:
1.Green Day on aikamme mahtavin ja paras punk-rock yhtye?
2. Billie Joe Armstrong on iiiihana?
3. Wake me up when September ends on ihana biisi?
4. Green Day yksin kertaisesti jyrää?

17

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

      Kenen muun mielestä on:
      1.Green Day on aikamme mahtavin ja paras punk-rock yhtye?

      juuei oo. hyvä kyllä, mutta...

      2. Billie Joe Armstrong on iiiihana?

      ei oo. ihan jees laulaja. mut ei ihana. ei todellakaan.

      3. Wake me up when September ends on ihana biisi?

      ei oo.

      4. Green Day yksin kertaisesti jyrää?

      no sekin on nykyää siinä ja siinä.

      • St. Jimmy

        "no..." oot kyllä aika kumma tyyppi...


      • no...
        St. Jimmy kirjoitti:

        "no..." oot kyllä aika kumma tyyppi...

        kuinkas niin?


      • St. Jimmy
        no... kirjoitti:

        kuinkas niin?

        Kumma siksi, koska yhteenkään et vastannut että olet samaa mieltä täysin (ei sillä että välttämättä täytyiskään) ja haluan vaan muistuttaa että Green Day on aikamme paras punk-rock-bändi!! Että silleen. Siis kyllähän täällä eri mieltä saa olla jos tahtoo.


      • no...
        St. Jimmy kirjoitti:

        Kumma siksi, koska yhteenkään et vastannut että olet samaa mieltä täysin (ei sillä että välttämättä täytyiskään) ja haluan vaan muistuttaa että Green Day on aikamme paras punk-rock-bändi!! Että silleen. Siis kyllähän täällä eri mieltä saa olla jos tahtoo.

        niin kai sitten. olen kummallinen kun en ole kanssasi samaa mieltä vaikka saankin olla eri mieltä :D


      • St. Jimmy
        no... kirjoitti:

        niin kai sitten. olen kummallinen kun en ole kanssasi samaa mieltä vaikka saankin olla eri mieltä :D

        Antaa olla. Saa olla eri mieltä.


      • noh.
        St. Jimmy kirjoitti:

        Antaa olla. Saa olla eri mieltä.

        kiitos kovasti.


    • ...

      kenen muun mielestä.. kirjoittaja on jeejee 10-16 vuotias??

    • ankki

      1.

      • matikkaa

        on se vaan kumma kun nämä nykyajan nuoret eivät enää matematiikkakaan osaa.
        viestissään ankki väittää, että
        1


    • :P tod

      1. On ehdottomasti paras punk-rock yhtye, ja paras yhtye muutenkin..
      2.Mahtava työssään. kirjoittaa ihania kappaleitra joissa on ihan asiaakin,, yleensä. Mut ehkä toi Tré on enemmän mun makuun muuten.
      3.On kyllä. ja musavideo kans.
      4.no todellakin.

      • hypnotize92

        kaikki muut pitää paikkaansa paitsi se että wake me up when september ends on ihana.... se kyllä on hyvä eikä mikään super ihana.... :)


      • St. Jimmy
        hypnotize92 kirjoitti:

        kaikki muut pitää paikkaansa paitsi se että wake me up when september ends on ihana.... se kyllä on hyvä eikä mikään super ihana.... :)

        Jepsistä WMUWSE ei oo kyllä varmaan "ihanin" (Whatsername on), mutta muut kohdat täsmää kyllä mun mielipiteiden kanssa sataprosenttisesti!!!


    • Punkker91

      mutta saanko kysyä sinulta itseltäsi..:
      ihkutakko green daytä BILLIEN TAKIA? :|
      eli et muista (mikestä, tréstä ja niistä muista) tykkää ollenkaa?

      mut kyllä kaikkiin nuihi tulee joo :)
      paitsi mie en sano 2kysymykseen IIHANAA vaa PARAS ^^ ja en hauku muita (tre mike jnejne) :P

    • Rokki!

      1. No ei nyt sentään
      2. No en nyt tiedä, kun yleensä pistän musiikin etusijalle, enkä välitä soittajien ulkonäöstä sen ihmeellisemmin. Jokainen saa näyttää/olla omalta itseltään.
      3. No, samaa sarjaa sen Boulevard Of Broken Dreamsin kanssa, eli ei minun makuun ollenkaan
      4. No... sanotaan näin että oli ihan hyvää Dookie -levyllä, mutta en muuten pahemmin välitä. Menettelee.

    • _minority

      mun mielest tuollaset on aika tyhmiä. ei pahalla.. jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta jos joku vastaa noihin joihinki ei, niin älä tuomitse henkilöä ns. epägeedee faniksi. pliis.. taidan itse olla sellainen.. kai älyytte...?

      • _minority

        tarkoitan siis et jos joku vastaa niihin johonki kyssään kieltävästi, ni ei se osota et se ei ois yhtään huonompi fani, ku ne jotka vastas kaikkiin YES!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe