En jostain syystä pysty seurustelemaan muutamaa vuotta kauempaa. Alkaa "polte" muualle. Olen pettäjä-tyyppiä. Aina jotenkin etsintä päällä. Miksi ei voi tyytyä siihen mitä on? Haluan nytkin erota ja muuttaa yksin asumaan.
Onko jouskarille tyypillistä?
Onko tyypillistä
5
2347
Vastaukset
- käärmeenkantajilla:
"Et petä etkä aiheuta kohtauksia etkä mene kolmanneksi, mutta kaikki haluaisivat sinut. Ja sitten kun olet saanut tarpeeksi seikkailuista otat sinua miellyttävän ja olet hänelle uskollinen - kuten on kumppanisikin sillä hän on lumoissasi."
- jouskarinainen
Aina etsimässä ja avartamassa tajuntaansa. Joko matkoilla tai uuden kullan tai kirjan kanssa nojatuolissa. Tai molempien. Ja jos alkaa ikävystyttämään, lemput ja uusi tilalle.
- jousimies-58
AIKALAILLA PAIKKANSA PITÄVÄÄ.OMALLA KOHDALLANI ON KAKSI EROA TAKANA.NYKYISENKIN KUMPPANIN KANSSA ON KIIKUNKAAKUN JATKUUKO.HALUAN SUHTEEN OLEVAN VÄLJÄN.JOS ALKAA OLLA LIIKAA SIDOKSISSA SILLOIN TARTTEE PÄÄSTÄ IHMISTEN ILMOILLE,MISSÄ TAPAA MUITAKIN KUN VAAN SEN YHDEN AINOAN.AINA PIENI PILKE SILMÄKULMASSA JA SEIKKAILUJA JOUSKARI RAKASTAA.SPONTTAANISTI ETEENPÄIN.
- Jouskarinainen 51v.
Minun kohdallani on ainakin niin, että kun sen oikean olen löytänyt, niin uskollisuus ja pysyvyys ihan itsestäänselvyyksiä, ei epäröintiä lainkaan. Samoin olen kuullut muittenkin jousimiesnaisten sanovan. Se on myös jousimiesnaisista sanottu, että olemme erittäin rakastavia ja hyviä äitejä. Toivon, että näin kokevat omat lapsenikin minusta:)
Loppuhyhteenveto: ehkä jousimiesnainen ei sitoudu kovin helpolla eli pitää olla just se oikea tunne.
Ikuinen flirttailija ehkä, mutta viattomasti;) - dargaicel24
tosiin toisille meisttä kun ei olee perus typpiä van yksilöiten keskimerki ainnakin on sen kaltaineen valitetavasti
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204