Onko tyypillistä

jouskaria

En jostain syystä pysty seurustelemaan muutamaa vuotta kauempaa. Alkaa "polte" muualle. Olen pettäjä-tyyppiä. Aina jotenkin etsintä päällä. Miksi ei voi tyytyä siihen mitä on? Haluan nytkin erota ja muuttaa yksin asumaan.
Onko jouskarille tyypillistä?

5

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käärmeenkantajilla:

"Et petä etkä aiheuta kohtauksia etkä mene kolmanneksi, mutta kaikki haluaisivat sinut. Ja sitten kun olet saanut tarpeeksi seikkailuista otat sinua miellyttävän ja olet hänelle uskollinen - kuten on kumppanisikin sillä hän on lumoissasi."

• jouskarinainen

Aina etsimässä ja avartamassa tajuntaansa. Joko matkoilla tai uuden kullan tai kirjan kanssa nojatuolissa. Tai molempien. Ja jos alkaa ikävystyttämään, lemput ja uusi tilalle.

• jousimies-58

AIKALAILLA PAIKKANSA PITÄVÄÄ.OMALLA KOHDALLANI ON KAKSI EROA TAKANA.NYKYISENKIN KUMPPANIN KANSSA ON KIIKUNKAAKUN JATKUUKO.HALUAN SUHTEEN OLEVAN VÄLJÄN.JOS ALKAA OLLA LIIKAA SIDOKSISSA SILLOIN TARTTEE PÄÄSTÄ IHMISTEN ILMOILLE,MISSÄ TAPAA MUITAKIN KUN VAAN SEN YHDEN AINOAN.AINA PIENI PILKE SILMÄKULMASSA JA SEIKKAILUJA JOUSKARI RAKASTAA.SPONTTAANISTI ETEENPÄIN.

• Jouskarinainen 51v.

Minun kohdallani on ainakin niin, että kun sen oikean olen löytänyt, niin uskollisuus ja pysyvyys ihan itsestäänselvyyksiä, ei epäröintiä lainkaan. Samoin olen kuullut muittenkin jousimiesnaisten sanovan. Se on myös jousimiesnaisista sanottu, että olemme erittäin rakastavia ja hyviä äitejä. Toivon, että näin kokevat omat lapsenikin minusta:)
      Loppuhyhteenveto: ehkä jousimiesnainen ei sitoudu kovin helpolla eli pitää olla just se oikea tunne.
      Ikuinen flirttailija ehkä, mutta viattomasti;)

• dargaicel24

tosiin toisille meisttä kun ei olee perus typpiä van yksilöiten keskimerki ainnakin on sen kaltaineen valitetavasti

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe