En jostain syystä pysty seurustelemaan muutamaa vuotta kauempaa. Alkaa "polte" muualle. Olen pettäjä-tyyppiä. Aina jotenkin etsintä päällä. Miksi ei voi tyytyä siihen mitä on? Haluan nytkin erota ja muuttaa yksin asumaan.
Onko jouskarille tyypillistä?
Onko tyypillistä
5
2279
Vastaukset
- käärmeenkantajilla:
"Et petä etkä aiheuta kohtauksia etkä mene kolmanneksi, mutta kaikki haluaisivat sinut. Ja sitten kun olet saanut tarpeeksi seikkailuista otat sinua miellyttävän ja olet hänelle uskollinen - kuten on kumppanisikin sillä hän on lumoissasi."
- jouskarinainen
Aina etsimässä ja avartamassa tajuntaansa. Joko matkoilla tai uuden kullan tai kirjan kanssa nojatuolissa. Tai molempien. Ja jos alkaa ikävystyttämään, lemput ja uusi tilalle.
- jousimies-58
AIKALAILLA PAIKKANSA PITÄVÄÄ.OMALLA KOHDALLANI ON KAKSI EROA TAKANA.NYKYISENKIN KUMPPANIN KANSSA ON KIIKUNKAAKUN JATKUUKO.HALUAN SUHTEEN OLEVAN VÄLJÄN.JOS ALKAA OLLA LIIKAA SIDOKSISSA SILLOIN TARTTEE PÄÄSTÄ IHMISTEN ILMOILLE,MISSÄ TAPAA MUITAKIN KUN VAAN SEN YHDEN AINOAN.AINA PIENI PILKE SILMÄKULMASSA JA SEIKKAILUJA JOUSKARI RAKASTAA.SPONTTAANISTI ETEENPÄIN.
- Jouskarinainen 51v.
Minun kohdallani on ainakin niin, että kun sen oikean olen löytänyt, niin uskollisuus ja pysyvyys ihan itsestäänselvyyksiä, ei epäröintiä lainkaan. Samoin olen kuullut muittenkin jousimiesnaisten sanovan. Se on myös jousimiesnaisista sanottu, että olemme erittäin rakastavia ja hyviä äitejä. Toivon, että näin kokevat omat lapsenikin minusta:)
Loppuhyhteenveto: ehkä jousimiesnainen ei sitoudu kovin helpolla eli pitää olla just se oikea tunne.
Ikuinen flirttailija ehkä, mutta viattomasti;) - dargaicel24
tosiin toisille meisttä kun ei olee perus typpiä van yksilöiten keskimerki ainnakin on sen kaltaineen valitetavasti
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982