En jostain syystä pysty seurustelemaan muutamaa vuotta kauempaa. Alkaa "polte" muualle. Olen pettäjä-tyyppiä. Aina jotenkin etsintä päällä. Miksi ei voi tyytyä siihen mitä on? Haluan nytkin erota ja muuttaa yksin asumaan.
Onko jouskarille tyypillistä?
Onko tyypillistä
5
2313
Vastaukset
- käärmeenkantajilla:
"Et petä etkä aiheuta kohtauksia etkä mene kolmanneksi, mutta kaikki haluaisivat sinut. Ja sitten kun olet saanut tarpeeksi seikkailuista otat sinua miellyttävän ja olet hänelle uskollinen - kuten on kumppanisikin sillä hän on lumoissasi."
- jouskarinainen
Aina etsimässä ja avartamassa tajuntaansa. Joko matkoilla tai uuden kullan tai kirjan kanssa nojatuolissa. Tai molempien. Ja jos alkaa ikävystyttämään, lemput ja uusi tilalle.
- jousimies-58
AIKALAILLA PAIKKANSA PITÄVÄÄ.OMALLA KOHDALLANI ON KAKSI EROA TAKANA.NYKYISENKIN KUMPPANIN KANSSA ON KIIKUNKAAKUN JATKUUKO.HALUAN SUHTEEN OLEVAN VÄLJÄN.JOS ALKAA OLLA LIIKAA SIDOKSISSA SILLOIN TARTTEE PÄÄSTÄ IHMISTEN ILMOILLE,MISSÄ TAPAA MUITAKIN KUN VAAN SEN YHDEN AINOAN.AINA PIENI PILKE SILMÄKULMASSA JA SEIKKAILUJA JOUSKARI RAKASTAA.SPONTTAANISTI ETEENPÄIN.
- Jouskarinainen 51v.
Minun kohdallani on ainakin niin, että kun sen oikean olen löytänyt, niin uskollisuus ja pysyvyys ihan itsestäänselvyyksiä, ei epäröintiä lainkaan. Samoin olen kuullut muittenkin jousimiesnaisten sanovan. Se on myös jousimiesnaisista sanottu, että olemme erittäin rakastavia ja hyviä äitejä. Toivon, että näin kokevat omat lapsenikin minusta:)
Loppuhyhteenveto: ehkä jousimiesnainen ei sitoudu kovin helpolla eli pitää olla just se oikea tunne.
Ikuinen flirttailija ehkä, mutta viattomasti;) - dargaicel24
tosiin toisille meisttä kun ei olee perus typpiä van yksilöiten keskimerki ainnakin on sen kaltaineen valitetavasti
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153