NAINEN HALUATKO SEIKKAILUA NAISEN KANSSA MIES MUKANA SOPIMUKSEN MUKAAN PAIKKANA VOIS OLLA SINUN LUONA TAI HOTELLISSA
N.XL ALLE 30V / M.HOIKKA ALLE 40V
MEILLÄ EI OLE YHDESSÄOLONAIKANA KOKEMUSTA KOLMANNESTA MUTTA KIINOSTAIS KYLLÄ
PS.MIEHET ELKÄÄ VAIVAUTUKO
JÄTÄ YHTEYS TIEDOT . VAIKKA S-POSTIOSOTE
VOIN ITSE MYÖS LISÄTÄ MYÖHEMMIN OSOTTEEN JOS ON KIINOSTUSTA
NAISTA PARILLE OULU +200/TURKU
8
2422
Vastaukset
- MARJO
MUTTA MIKSI PITÄÄ HUUTAA?
- n/m
oli jääny poweri vähän isolle
Hei!
Täällä olisi kiva pari Oulusta, n34 ja m31 - ottaisimme sinut mielellämme mukaan:)
Laitapas mailia [email protected]- m/m
adventureboy kirjoitti:
Hei!
Täällä olisi kiva pari Oulusta, n34 ja m31 - ottaisimme sinut mielellämme mukaan:)
Laitapas mailia [email protected]etsimme vain naista
m/m kirjoitti:
etsimme vain naista
Tuo ehtuksemme olikin Marjolle, ei teille. Nyt saman ehdotuksen voimme esittää myös Katalle:)
- kata
kiinnoistais kovasti..laittakaahan s.posti osote...kokemusta naisista ei juurikaan ole vielä, mutta kauan olen naisista haaveillu ja varsinki kolmantena olemisesta...
- pari_sjk
Moi!
Kiinnostaisikos sinua parin (n 41v ja m 43v) seura? Asustelemme Seinäjoella.
Kokemusta tuosta 2n m meillä on jonkin verran. Ja lisää haluaisimme kokea :-).
Jos sinua kiinnostaa, niin laita ihmeessä viestiä osoitteeseen....
[email protected]
Kerromme sitten itsestämme lisää.
Terv: pari_sjk
- n/m
tässäpä osoite vain naisille
kerro ikäsi, kokosi, värisi, mistäpäin
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704918Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202622Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2181072Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875