NAINEN HALUATKO SEIKKAILUA NAISEN KANSSA MIES MUKANA SOPIMUKSEN MUKAAN PAIKKANA VOIS OLLA SINUN LUONA TAI HOTELLISSA
N.XL ALLE 30V / M.HOIKKA ALLE 40V
MEILLÄ EI OLE YHDESSÄOLONAIKANA KOKEMUSTA KOLMANNESTA MUTTA KIINOSTAIS KYLLÄ
PS.MIEHET ELKÄÄ VAIVAUTUKO
JÄTÄ YHTEYS TIEDOT . VAIKKA S-POSTIOSOTE
VOIN ITSE MYÖS LISÄTÄ MYÖHEMMIN OSOTTEEN JOS ON KIINOSTUSTA
NAISTA PARILLE OULU +200/TURKU
8
2415
Vastaukset
- MARJO
MUTTA MIKSI PITÄÄ HUUTAA?
- n/m
oli jääny poweri vähän isolle
Hei!
Täällä olisi kiva pari Oulusta, n34 ja m31 - ottaisimme sinut mielellämme mukaan:)
Laitapas mailia [email protected]- m/m
adventureboy kirjoitti:
Hei!
Täällä olisi kiva pari Oulusta, n34 ja m31 - ottaisimme sinut mielellämme mukaan:)
Laitapas mailia [email protected]etsimme vain naista
m/m kirjoitti:
etsimme vain naista
Tuo ehtuksemme olikin Marjolle, ei teille. Nyt saman ehdotuksen voimme esittää myös Katalle:)
- kata
kiinnoistais kovasti..laittakaahan s.posti osote...kokemusta naisista ei juurikaan ole vielä, mutta kauan olen naisista haaveillu ja varsinki kolmantena olemisesta...
- pari_sjk
Moi!
Kiinnostaisikos sinua parin (n 41v ja m 43v) seura? Asustelemme Seinäjoella.
Kokemusta tuosta 2n m meillä on jonkin verran. Ja lisää haluaisimme kokea :-).
Jos sinua kiinnostaa, niin laita ihmeessä viestiä osoitteeseen....
[email protected]
Kerromme sitten itsestämme lisää.
Terv: pari_sjk
- n/m
tässäpä osoite vain naisille
kerro ikäsi, kokosi, värisi, mistäpäin
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879