Sain uuden työpaikan ja lähdin luottavaisin mielin koulutuspäiville.Toisenä päivänä tuli kuitenkin ilmi eräs asia eikä työntekijän turvallisuutta työpaikalle pääsyyn voitu taata.MINULLA OLI JOPA EHDOTUS ASIAAN, MUTTA EI KÄYNYT.
Päätin heti jättää työpaikan enkä edes aloittaa. Onko työntekijän henkiriepu todella tänä päivänä paskankaan arvoinen?
Kyseessä on sentään valtion laitos, joka mainostaa asiakkaiden turvalllisuuden puolesta. Ihmettelen edelleen ja kyllä suoraan sanottuna vit...aa.
Onko joku, jolle joskus käynyt vastaavanlaista asiaa. Ja muutenkin kommenttejanne, kiitos!
Työturvallisuusasiasta...
2
211
Vastaukset
oikein kaikkea ymmärtänyt, kirjoitit liikaa kierrellen ja kaarrellen.
Pitkän työrupeaman valtioenemmistöisessä yhtiössä tehneenä sanon, että työturvallisuudesta kyllä puhutaan ja vaahdotaan, mutta sen eteen ei haluta investoida yhtään mitään. Sitten kun vahinko sattuu, niin sitten kyllä vahingon kohdetta simputetaan ja syyllistetään oikein olan takaan.
Näin se kyllä ihan oikeasti on.- Mobiili
Sitroen.
Kyse on junatarjoiluhommasta. Aamuyöllä pitäisi joskus (ei aina) yksin ratapihalta lähteä ja nousta junaan. Ei ollut kuin yksi ongelma ja paha sellainen. Olen itse vähän yli 160 senttinen "hukkapätkä" ja alimmat askelmat vanhoissa junissa siinä 80 sentin korkeudella.Milläs kiipeät, jos et saa kunnon tukevaa otetta ja vielä jäiset portaat...Ongelmaa ei ole, jos lähdet asemalaiturilta kuten muutkin matkustajat.
Kiitos, mutta ei kiitos. Kumma, kun ongelma ollut tiedossa, mutta asialle ei ole tehty mitään. No, kerta se ensimmäinen, kun joku lipeää ja on niskat poikki, että huh,huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748