Mitä painatte,kuinka pitkiä ootte? Usein sanotaan et bulimikot on normaali/jopa ylipainosia..Oon miettiny kun täällä on näitä jotka oksentelee päivittäin eli vissii joka aterian jälkeen niin kuinka alipainosia ootte?
Paino/pituus?
73
8480
Vastaukset
- .skeleton.
minä olen 163/42... mutta olen jo todella taitava tässä hommassa ja hintansa se onkin vaatinut.
- laihduttaja
158cm ja 45kg->paino tosin menos koko ajan alaspäin.
- pituuteni..
..on 178 cm ja 55 kg...
- Siltikkin on.
180/35 ja vielä on parantamisen varaa !
- kysymysmerkki?
"180/35 ja vielä on parantamisen varaa ! "
Olet SAIRAALLOISEN laiha ja alipainoinen!
Itse pidän itseäni jotakuinkin normaalina (tosi voisin olla laihempikin...)
Olen 150/40, normaalimitat.
T: Terve mieli, terve keho, terve elämä
- tällane
150/34
- turmio
169/41 työllä ja tuskalla olen vartaloni ansainnut ja olen siihen melkoisen tyytyväinen vaikka kuolemaani asti laihdutan.
- ...
172/49 äskön oli vielä 47 mut nyt jostain syystä noinkin ylös päässyt..
- tyttö
olen oikeasti lihava, 173/68.. muut täällä ovatkin tosi laihoja..
- oksentaja
Miten pääsette noin laihoiksi vaikka syötte?
Kuinka monta kertaa sitten oksennatte/syötte? - -normaali????-
oon 165/47. oonko teidä mielestä laiha vai normaali? Miten sais "lauta" kropan?
- mitä??
-normaali????- kirjoitti:
oon 165/47. oonko teidä mielestä laiha vai normaali? Miten sais "lauta" kropan?
''lauta'' kroppa?? eli ei tissejä/persusta vai ;D no ken tykkää mistäkin...
- tietä-väinen
Sattuiko kirjoitusvirhe ja painatkin 78kg?
Voisit painaa 74kg ja sinut luokiteltaisiin yhä virallisesti normaalipainoiseksi painoideksin mukaan.
- nappi
mä olen 168cm ja 52kg että ihan normaalipainoinen,tosin koko ajan ollaan menossa alas päin.
- dgsgagfs
Mutta älä anna mennä alle 48kilon ja vaaranna sillä terveyttäsi enempää. 48kiloakin on alipainoa, mutta lasketaan vielä lieväksi alipainoksi, eikä niin vaarallista.
Olen itse vahingossa muutaman kerran alittanut lievän alipainon rajan ja sen on huomannut selkeästi olossa, että on liian vähän painoa ja kun olo on ollut jo riittävän kevyt lievästi alipainoisenakin ja on halua pitää itsensä terveempänä, mikä näyttää myös ulkoisestikin paremmalta, eikä omista anorektista mieltä, ei ole mitään syytä painaa vähempää.
Olen lievästi alipainoinen vain koska olo on kevyempi ja kivempi, mutta ei sen sairaampi, kuin normaalipainoisena.
Älytön laihuus, jos mikä estää piilottamasta syömishäiriöitä muilta ihmisiltä. Ei tunnu kivalta, kun ihmiset, joille asia ei kuulu, kiinnittävät siihen huomiota, mutta hyväkin asia, jos terveydenhoidossa tai lähipiirissä huomataan asia ja välitetään auttaa.
- -tähti-
pituutta löytyy 169,5cm ja painoa 48. tunnen itseni lihavaksi, joten parin kilon laihdutuskuuri meneillään...
- salla
Olette kaikki mielettömän laihoja. Osa jopa vaarallisen laihoja... Tiedän kyllä, että syömishäiriö on nimenomaan syömishäiriö (eli sairaus) eikä pelkkää laihuuden tavoittelua.
Kun näitä viestejä käy lukemassa varmasti monia yli- ja normaalipainoisia ja vertailee omia mittoja näihin, alkaa kuva omasta itsestä ja mitoista helposti vääristyä. Sitä alkaa helposti kuvitella, että minun, 165cm pitkän, pitäisi ihan oikeasti painaa jotain 40kg, vaikka olen aikaisemmin ollut tyytyväinen tähän normaaliin painooni.
Tällä viestillä ei tosiaan ollut tarkoitus loukata ketään vaan lähinnä vaan muistuttaa niitä kaltaisiani, jotka vertaavat omia mittojaan näihin ja ahdistuvat täysin turhaan, että alipaino ei ole mitenkään tavoiteltava asia.
Tällästen "herkkis-lukijoiden" kannattaa siis ainakin jättää HYVIN PIENELLE huomiolle nuo kohdat: "ja paino on menossa alaspäin..." jne. - minä :D
166 cm ja 56kiloo x)
- tämmöinen
Minä olen 163/52. Nuihin mittoihin olen tyytyväinen, mutta oksentelu jatkuu edelleen :/.
- minä
165/50 haluisin olla 48kg.
- Ikuinen laihduttaja
nyt oon 170/40..oon laihtunu neljä kiloo lyhyes ajas ja laihdutus jatkuu :)
- Marina
Miten te melkeen kaikki voitte muka olla noin alipainosia? Suurin osa tuolla anorexia puolellakaan ei oo noin laihoja,ehkä laitatte vaan jotain ihannemittojanne...En oo ikinä tavannu kauheen laihaa bulimikkoo...
- Ikuinen Laihduttaja
Marina kirjoitti:
Miten te melkeen kaikki voitte muka olla noin alipainosia? Suurin osa tuolla anorexia puolellakaan ei oo noin laihoja,ehkä laitatte vaan jotain ihannemittojanne...En oo ikinä tavannu kauheen laihaa bulimikkoo...
Niimpä,jotenki kummasti alipainosii :D Tosin ite oon ihan oikeesti ton painonen,mikä ei oo kyl mitenkää ihmeellistä
- pallo
miten jotku noin laihat ees enää voi laihtuu...
jotku todella on sairaalloisen laihoja...ihan ku tää ois anoreksia keskustelu palsta, mut monellahan on molemmat.
mä oon oikeesti tosi läski 168/65...niinpä niin hävettää noi mitat, kaikki muut on nii laihoja...nyt tekee mieli tehä itsari...
eli bulimikot voi todella olla isojaki, bulimia ollu jo 2 vuotta eikä painoo oo tippunu yhtään, vaikka paljo se vaihtelee...- maaria
monet ovat todella laihoja.. Minä 162/60. Olisin edes vähän tyytyväinen itseeni os painaisin alle 55. Mutta kun en vaan onnistu noita joitakin kiloja karistamaan..
- Läski(kö)
Mä oon 160 senttii ja painoin ennen 45kg, mut nyt oon laihduttanut sinne 40kg parissa viikossa :). Tavoitteeni on sinne 35kg tms..
- läskikasa
Melkein itkettää lukea näitä kommentteja...mä olen oikea itsekuriton paska. Ennen painoin 15 kiloa vähemmän...olin laihduttanut kiloni oksentamalla...mutta ahmimisella ne tulivat takaisin...enää edes oksentaminen ei auta, lihon vain. Mitat 165/60...häpeän.
- mulla
läskikasa kirjoitti:
Melkein itkettää lukea näitä kommentteja...mä olen oikea itsekuriton paska. Ennen painoin 15 kiloa vähemmän...olin laihduttanut kiloni oksentamalla...mutta ahmimisella ne tulivat takaisin...enää edes oksentaminen ei auta, lihon vain. Mitat 165/60...häpeän.
Pituus 157½cm
Paino nyt 66,5kg - Psykoositar
mulla kirjoitti:
Pituus 157½cm
Paino nyt 66,5kgOlet ikäiseksesi aivan normaalipainonen,älä laihduta. Eikä se muuten ole mahdollista et ot kahes viikos laihtunu 5 kg sul on vaan nesteet lähteny kun oot alottanu oksentelun. Kahen viikon jälkeen diagnosoit itse itsesi bulimikoks :D
- fsdfcx
Psykoositar kirjoitti:
Olet ikäiseksesi aivan normaalipainonen,älä laihduta. Eikä se muuten ole mahdollista et ot kahes viikos laihtunu 5 kg sul on vaan nesteet lähteny kun oot alottanu oksentelun. Kahen viikon jälkeen diagnosoit itse itsesi bulimikoks :D
Minulla todella menee hermot sinun vähättelevään ja ylimieliseen asenteeseensi. Oletko sinä sitten kaikkitietäväisenä parempi diagnosoimaan ettei tuolla 12-vuotiaalla ole bulimiaa? Itse hän tietää paremmin ja vaikkei tietäisikään asia ei kuulu sinulle tipan vertaa.
- Nimetön
fsdfcx kirjoitti:
Minulla todella menee hermot sinun vähättelevään ja ylimieliseen asenteeseensi. Oletko sinä sitten kaikkitietäväisenä parempi diagnosoimaan ettei tuolla 12-vuotiaalla ole bulimiaa? Itse hän tietää paremmin ja vaikkei tietäisikään asia ei kuulu sinulle tipan vertaa.
"Oletko sinä sitten kaikkitietäväisenä parempi diagnosoimaan ettei tuolla 12-vuotiaalla ole bulimiaa? Itse hän tietää paremmin ja vaikkei tietäisikään asia ei kuulu sinulle tipan vertaa. "
En ole diagnosoimassa ketään enkä väitä että osaisin paremmin diagnosoida.
Tämä 12v sanoi että aloittaessaan oksentelun lahtunut 5 kg,mikä ei ole mahdollista että laihtuu niin paljon kahdessa viikossa,korkeintaan 2 kg,ja tolleen on vaan nesteet lähteny.
Jos kyseinen henkilö kirjottaa itsestään palstalle minulla on oikeus kommentoida. Sillon se kuuluu mulle. Kun hän sen "jakaa".
-Psykoositar- - Diver
läskikasa kirjoitti:
..ei kuitenkaan siksi, että haluaisin samoihin mittoihin kuin kirjoittajat vaan siksi, että tuntuu että liian monella ei ole mitään muuta keinoa saada edes hiukan vahvistusta hauraalle itsetunnolleen kuin haukkua itseään lihavaksi täällä.
Tässä ketjussa sen ovat tehneet sairaalloisen alipainoiset, hyvin hoikat ja muutama aivan normaaleissa mitoissa oleva. Kenellekään teistä painonpudotus ei toisi onnea - syömishäiriöiselle ei vain koeta se päivä, että vaaka näyttäisi sopivan lukeman. Paitsi hetkeksi, piiskatakseen vain laihduttamaan lisää.
Jotkut niin sanotusti 'onnistuvat' laihtumaan sairaisiin mittoihin, toiset eivät. Yhtä kaikki traagista, että elämä kuluu huolehtimiseen sellaisesta asiasta, jonka kuuluisi olla vain väline hyvinvointiin ja elämästä nauttimiseen.
Niin. Oma painoni on vaihdellut aikuisiällä lähes 30 kiloa (alipainosta lievään ylipainoon), ja tyytymättömyys on ollut ihan painosta riippumatonta. Olen nyt painossa, jonka vuoksi olisin alimmillani ollessani tappanut itseni ja painavimmillani ollessani ollut valmis tappamaan ;), mutta kiitos ihan muille asioille, olen tyytyväinen painooni koska se sopii juuri minun keholleni.
Voimia :-). - -pena_
Nimetön kirjoitti:
"Oletko sinä sitten kaikkitietäväisenä parempi diagnosoimaan ettei tuolla 12-vuotiaalla ole bulimiaa? Itse hän tietää paremmin ja vaikkei tietäisikään asia ei kuulu sinulle tipan vertaa. "
En ole diagnosoimassa ketään enkä väitä että osaisin paremmin diagnosoida.
Tämä 12v sanoi että aloittaessaan oksentelun lahtunut 5 kg,mikä ei ole mahdollista että laihtuu niin paljon kahdessa viikossa,korkeintaan 2 kg,ja tolleen on vaan nesteet lähteny.
Jos kyseinen henkilö kirjottaa itsestään palstalle minulla on oikeus kommentoida. Sillon se kuuluu mulle. Kun hän sen "jakaa".
-Psykoositar-Tämä 12.v ei sanonut mitään siitä milloin on aloittanut oksentelun, mainitsi vain laihduttaneensa 2 viikossa 5 kiloa (ilmeisesti oksentamalla). Mistä sinä tiedä ettei kyseinen henkilö ole samalla metodilla laihduttanut enemmänkin? Luetun ymmärtämisessä vikaa?
- neitopieni--
56kg ja 162cm eli täysin normaalimittainen vaikka teidän mielestä varmaan ylipainoinen...
- oksentelija!!!?!!!!!!!
Olen 15-vuotta, 165cm, painan 46kg, oonko teidän mielestä läski? Nimittäin haluaisin six päkin... Saako sellaisen vain vatsalihas ja selkälihas liikkeitä tekemällä?
- milena-
175/48
- öörörrfff
173cm 73 kg, aik hullulta kuullostaa kun tuolla joku oli mua melkein 10 centtiä pidempi mutta 30 kiloa laihempi. jauts
alotin oksentelemisen viime viikolla, oksennan joka päivä 2- 7 kertaa - hmmmmmmmmmmm
olen 164 cm pitkä ja tällä hetkellä painan 60 kg. vuosi sitten painoa oli 35 kg, joten hieman ahdistaa nyt.
- me me
169cm/68 kg =(
- 33333333
167 pituutta ja painoa semmoset 56 kiloo. pari päivää sitten 54, mutta jotenkin tuli vähän vaan syötyä.. (eikä päässyt puklaamaan) :(
- bbali
33333333 kirjoitti:
167 pituutta ja painoa semmoset 56 kiloo. pari päivää sitten 54, mutta jotenkin tuli vähän vaan syötyä.. (eikä päässyt puklaamaan) :(
21v, 164cm ja 50kg. laihdutin bulimialla 42kg painoiseksi ja jouduin osastolle pari vuotta sitten... kesällä 53kg ja nyt taas alamäkeä... voi kun tietäisittekään paljon ruokaa vedän napaani.. eli rahaa vessanpönttöön :(
- sosad87
bbali kirjoitti:
21v, 164cm ja 50kg. laihdutin bulimialla 42kg painoiseksi ja jouduin osastolle pari vuotta sitten... kesällä 53kg ja nyt taas alamäkeä... voi kun tietäisittekään paljon ruokaa vedän napaani.. eli rahaa vessanpönttöön :(
170 cm/46 kg luuta ja nahkaa, eikä minkäänlaisia tissejä saati sitte kuukautisia vaikka ikää 23vee. En kyllä tajuu miten kuitenki löytyy voimaa bodypumpissa isoimmilla painoilla kuin moni muu, vaikka oonki tällänen kukkakeppi
- jokuvainfdd
Itse olen 168cm ja 68kg :/
Paino nousi 4kg aikana jona pysin olemaan oksentamatta. Nyt taas oksentelu alkanut ja paino tasaantunut vaikka kaloreja kuluukin n. 7000 / päivä. - parannusta kaikille
163 ja huikeat 65 kiloa!!!!
Ja ekaa kertaa elämässäni ylipainoinen! Mulla oli bulimia kymmenisen vuotta, paino pysyi aina normaalipainossa tai sen alarajoilla.
Itse asiassa laihimmilleni "pääsin" kun EN oksentanut, söin terveellisesti mutta liikuin aika paljon ja elämä oli sen verran kohdillaan, että kiireeltään ei ehtinyt ahmimaan, oli poikaystävät ja kaverit, työt ja harrastukset, eli todellakin, bulimia on vain elämänhallinnan puutetta!
Sit meni kaikki perseelleen, ja koska en halua enää oksentaa, haluan liikaa pitää hampaani, parantuneen ihoni, ja terveyteni (ja mitä lihaksistosta on jäljellä! oon aina halunnut olla ennemmin jäntevä kuin tikku) on kiloja kertynyt :/ silti joskus oksennan, mutta en laihduttaakseni, vaan kun on paha olla... jotenkin se oksennusrefleksi tulee nykyisin liiankin helposti, eli jotain pahaa se pitkä oksentelu on jo elimistöön tehnyt.- rasva%
Minä 162cm/40,5kg. Aktiiviliikkuja.
- bulimicccc
Oon sairastunut 3vuotta ja olen 165/54, tunnenpa itseni nyt isoksi kun muut eivät paina näköjään yhtään mitään. Olen siis normaalikrjavascript:void(0)oppainen mutta hoikka ja tyytyväinen olen tähän painoon.
- kipus4
177cm/54kg
- murrau
170/57... vuhuu kui voi tunteekki taas ittesä lihavaks ku muiden kommentteja lukee
- -Beetle-
165/55
Tulipas lihava olo - Laiha-laihempi...
168cm ja 37,6kg. Mutta oon anorektikko. Ikinä en ole oksentanut enkä pysty siihen kun mulla on oksenuskammo! Onneksi!
- kyrpiintynytbmikko
^ No mitä *ttua teet bulimikkojen palstalla, ääliö? Halusitko tulla tekemään kaikille huonon mielen ja saada itsellesi jotain *tin itsetyydytystä siitä, että olet niin laiha? *ttu!
- Täh?
Todella säälittävän sairasta luettavaa. Sairastan itse bulimiaa 11 vuoden historilla. Nyt tavoitteena hyväksyä 5 kg elopainooni lisää joka tuntuu todellakin olevan "kynnys kysymys". Hyväksyn asian, joo, kuhan ei tarvitse vaan lihoa...
Heitetäänkö joukolla puntarit h*****tiin ja aletaan elää ihan niinkuin meistä OIKEASTI tuntuu, eikä niin mitä vaaka kertoo... ??? - fattie
Tunnenpa itseni huonoksi ja läskiksi luettuna teidän mittojanne:'(
Itse olen sairastanut n.4 vuotta enkä koskaan ole päässyt alipainoiseksi..normaalipainossa olen suurimmaksi osaksi ollut KERRAN käväisin ylipainonpuolella
mittani ovat: 161cm & 58 kg..hyi kamala,onneksi matkalla alaspäin! - s.ana
Jotkut laihtuu olksentamalla hirveää vauhtia. Kun sairastuin bulimiaan 15 vuotiaana, painoa lähti 4kk 12kg. Karkeasti sanottuna 3kg per kk. Pvssä meni noin. 2000-5000kcal. Tein viel muutaman kerran viikossa suolistohuuhtelun ja käytin laksoja. Sit sairastuin anoreksiaan. Kävin joka aamu lenkillä, ja söin vaa 200-600kcal per pv. Mutta aluks paino nous 2kg ja sit laski niim turhauttavan hitaasti, kg per kk.
- mymmeli23332
Pituutta 162cm. Bulimiakausina paino sahaa 43,5-46,5kg väliä aina. Bulimiakauden päätyttyä ja anoreksia/ortoreksiakauden alettua paino lähtee parin viikon päästä tippumaan ja tippuu hiton nopeesti.. Silloin paino siis 38-42kg, mutta kyse taiskin olla bulimiapainosta. Mulla tulee aina kausittain, noin puolen vuoden jaksoissa (monta vuotta tätä takana jo..) ja aina samoissa kiloluvuissa pyöritään. Tosiaan alimmillaan paino on ollut silloin kun söin noin 2000kcal/vrk ja liikuin 1-2h juoksua/punttista/vrk ja tein fyysisesti aktiivista (8h kävelyä/pv) työtä. Ikinä en oo alle 700kcal päiviä pidellyt (yksittäisiä paastopäiviä ei oteta huomioon)..
- kuparienkeli
172 cm ja 72 kg
- -veronica-
164 ja 83.
Ennen kuin tää oksentelukausi taas alkoi, eli noin n. 4kk sitten paino 98.
...että kyllä tämä bulimointi laihduttaa, väitetään mitä vaan.
...mietin silti, että olisikohan kohdallani laihtumisessa kyse myös siitä, että pidän paastopäiviä, jolloin kalorit jää kyllä tosi vähille. Enkä oikeastaan edes ahmi kovin suuria määriä... Vaan oksennan ihan tavallista ruokaa, jonka oksentamatta jättäminen nostais päivittäiset kalorit ihan normaalille tasolle... Tuskin edes olen millään tavalla sairas. Olen vaan tyhmä ja läski. - TIRED OF BEING SORRY
172/ 51-52kg
- .....
No bulimia ajoilta.. olisko ollu 159/58 korkeimmillaan. Sit sairastuin masennukseen enkä pystynyt syömään (huom, se ei ollut anoreksiaa) ja laihduin 44kg. Nyt sit olin vähän aikaa sitten normaali ja siin 49kg. Sit vaan oksensin yks päivä syömisen jälkeen, vaikka en ollut edes täysi ja nyt 46kg ja ruokahalu poissa...
Kroppa parka. Luulen ett ne jotka on anoreksian mitoissa että niillä on anoreksia ja bulimia sekotus ett syö vähän ja oksentaa kaiken veks tai sit kurkku verille asti. Näin olen ainakin ymmärtänyt. - onjovarattu
162/65
- sonjaaaas
kaikki on niin pieniä... ite 17.v ja 174cm/65kg... oikee tosi "ihannepaino" niiku lääkärit väittää -.- juu ei ole
- alexiandra
163/39,5
näillä mennään... hautaanko asti? :/- N.E.
zolpidem kirjoitti:
165/47 :(
Miksi moinen ilme? Liian "paljon"/vähän painoa?
Olet lievästi alipainoinen- Ei vielä niin haittaa, mutta älä anna laihtua itsesi enempää. Olet sopivan hoikka nyt, vielä ihan terveellä ja kauniilla tavalla. Olonkin pitäisi olla mukavan kevyt.
- mmmnnmm
Huhhui miten laihaa porukkaa.
Ite oon 165 / 55kg...
bulimiaa reilu 4 vuotta...- skeleton87
neljä vuotta bulimiaa takana. ja niistä yhteensä ehkäpä viis päivää oksentamatta. olen24-vuotias ja näytän haudasta nousseelta luurangolta. 170 cm/41 kg. opiskelen liiketaloutta merkonomiksi innoissani. illat vain ahmin ja oksennan kyyneleet silmissä. olen aivan umpi jäässä aamusta iltaan jossei päällä ole vähintään viis paitaa.
- _Afterlife
Herrajumala ku ootte laihoja! Ittelläni reilu vuoden bulimiaa takana, tosin ollut aikoja jolloin en ole ollenkaan oksentanut! Nytten taas alkanut, vaikka olen tyytyväinen piituuspainosuhteeseeni 163/55.
- tyttö576
167cm / 45kg on mun mitat. Oon oksentanut päivittäin viimeiset kaksi vuotta, sitä ennen pari vuotta 2-5 päivänä viikossa.
- hukassa574
178 cm ja 53-54 kg, kerran vaa'alle astuessani se näytti 52:lla alkavaa lukemaa ja säikähin helvetisti. Haluan lopettaa, en halua olla yhtään laihempi, mutten osaa syödä normaalisti.
161/ 54 - meinasin sairastua anoreksiaan 3v. sitten jolloin paino kävi 49 ja jo silloin tunsin itseni liian laihaksi, korkeimmillaan paino ollut 57kg ja minun kohdallani ahmiminen ainakin vain lihottaa/ turvottaa. Tyytyväinen olen ihan näihin mittoihin.
Tämä ei varsinaisesti liity alkuperäiseen aiheeseen, mutta toteampa nyt kumminkin että ihan viime viikkoina olen alkanut yhä enemmän tajuta että kaikki naiset eivät halua olla oikeasti LAIHOJA, mielumin normaalipainoisia tai ehkä jopa uhkeita :) kaikki eivät halua että "kylkiluut törröttää"... Itsekin kun uimahallissa vaivihkaa seurailen kauniita, muodokkaita ja tasapainoisen oloisia lajitovereita (siis normaalipainoisia/ lievästi ylipainoisia, ei voimakkaasti ylipainoisia) , niin tunnen pientä kateuden pistosta: minäkin haluan tissit ja olla naisellisemman pehmeä :) Vaikka aiemmin olen miehiltäkin saanut palautetta että "pari lisäkiloa ei tekis pahaa" niin nyt vasta alan itsekin uskoa että siinä saattaisi olla ajatusta...
Kiitos ketjun aloittajalle hyvästä kysymyksestä!- hehee
160cm/59,5kg
- bodyhatred
160 cm, 43-45 kg. Vaihtelee. Alimmillaan ollut 39 kg.
- juuri näin..
tuleepa tässä hyvä olo. sitä alkaa ajattelee että onkohan mulla sittenkää minkäänlaista sairautta, vaikka oksennankin monesti päivässä = joka ruokailun jälkeen. masennuksen saitte mulle aikaseks.
ite 15 v tyttö 162 cm 57 kg ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768