The 69 eyes 28.12. Old Texas, Kaarina

Paikalla ollut

Mitä mieltä paikalla olleet olivat keikasta? Mun mielestä aivan mahtava! Jyrkin uusi "terveemmän" näköinen look sopii paremmin sille ;) Ruskettunut ja massaa tullut enemmän. Aivan ihana keikka! Ja miehet lauloivat biisejäänkin tasaisesti, ettei ollut pelkkää uutta tuotantoa eikä pelkkää vanhaa.

Old Texas saa mielestäni sen sijaan risuja, koska paikkaan otettiin liikaa väkeä sisälle. Tuloksena oli erittäin hikinen keikka. Mutta se oli sen arvoinen ;)

3

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firefly

      olen kyllä sun kanssa samaa mieltä, kiva kun jätit viestin tänne

      biisilistakin oli mun mieleen, tykkäsin vanhemmista biiseistä Ghettoway Car ja Truck On, Blessed Be ja Paris Kills albumeilta poimituista myös. Ja tulihan uusin Devils albumi soitettua aika kattavasti keikan aikana.

      muistatko biisilistaa, itse keikan jälkeen raapustelin paperille ja sain kasaan 19 kappaletta, voin listata ne tänne myöhemmin

      • Paikalla ollut

        En muista biisilistaa :( näinkin biisilistan kyllä, koska olin seuraamassa keikkaa siinä reunassa, johon pojat olivat biisilistan teipanneet ;) Eli osasin aina "ennakoida" mikä biisi seuraavaksi tulee :)

        Mä pidän eniten Blessed Be-levystä, joten varsinkin ne biisit olivat mun mieleen!

        Jos muistat biisilistan, niin kirjoita ihmeessä tänne ne :)


      • firefly
        Paikalla ollut kirjoitti:

        En muista biisilistaa :( näinkin biisilistan kyllä, koska olin seuraamassa keikkaa siinä reunassa, johon pojat olivat biisilistan teipanneet ;) Eli osasin aina "ennakoida" mikä biisi seuraavaksi tulee :)

        Mä pidän eniten Blessed Be-levystä, joten varsinkin ne biisit olivat mun mieleen!

        Jos muistat biisilistan, niin kirjoita ihmeessä tänne ne :)

        tämä perustui sitten vaan siihen mitä muistin, järjestyksestä en mene sanomaan paljon mitään, vaan sen että Devils, Babysitter, Ghettoway Car ja Truck On taisivat olla ensimmäisiä

        tässä muut: Wasting The Dawn, Framed In Blood, The Chair, Crashing High, Dance d'Amour, Still Waters Run Deep, Feel Berlin, Nothing On You, Sister Of Charity, Lost Boys, Christina Death, Hevioso,
        Forever More, Only You Can Save Me, Brandon Lee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe