Olen tulossa opiskelemaan Varkauteen ja mukanani tulee koira joka on tottunut olemaan pääasiassa irti ulkoillessamme. Kun en kaupunkia ollenkaan tunne kyselen onko siellä koirapuistoja tai muita alueita jossa voi ulkoiluttaa koiraa vapaana.
Koirapuistoja Varkaudessa?
19
2087
Vastaukset
- jotain löytyy
joutenlahdessa ainakin on yksi melko uusikin aidattu koirien juoksualue
- uteliaisuuttani
kysyn, että missä se on? Asuin Joutenlahdessa jonkin aikaa koiran kanssa eikä silloin ollut mitään koirapuistoa. Muutin pois kesällä 2002. Olisin silloin kaivannut koirapuistoa, oli iso koira.
- varkautelainen
uteliaisuuttani kirjoitti:
kysyn, että missä se on? Asuin Joutenlahdessa jonkin aikaa koiran kanssa eikä silloin ollut mitään koirapuistoa. Muutin pois kesällä 2002. Olisin silloin kaivannut koirapuistoa, oli iso koira.
se koirapuisto tuli vasta syksyllä ja on postin takana ennen sitä pientä lampee
- abcd
varkautelainen kirjoitti:
se koirapuisto tuli vasta syksyllä ja on postin takana ennen sitä pientä lampee
Tosiaan,kannattaa käyttää koiraa tuolla joutenlahden koirapuistossa. Siellä voi koirat rauhassa juosta ja myllätä! Ainakin kaverin koira viihtyi siellä hyvin! :)
- Viiru
Tervetuloa vaan varkauteen. Käy varkauden kaupungin sivuilla netissä. Sieltä saat paljon tietoa kaupungistamme mm koirapuisto juttuja ym. Sivut ovat uudistettu vuoden alussa.
http://www.varkaus.fi/index.asp- Viiru
Löytyy näin: Liikunta ja ulkoilu - puistot ja viheralueet - koirapuistot
- Anonyymi
aisa
- Anonyymi
kääpä
- Anonyymi
kontio
- Anonyymi
isot tissit
- Anonyymi
tammi
- Anonyymi
kontio
- Anonyymi
perunalaatikko
- Anonyymi
mgjo
- Anonyymi
saarestolaisperunaa
- Anonyymi
saarestolaisperunaa
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
käki ääri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994