Menit sitten raiskaamaan "Hiljaisuus" biisin...
Hemmetin Tuisku
11
1153
Vastaukset
- milli94
senkin ANTIN vihaaja!! sua ei tääl kaivata!!! Antti teki siit biisist paljon paremman ku kukaan muu!!! sitä paitsi Antti on paljon paremman näkönen ku kukaan muu. ootte vaan kateellisii!
- Antti TuiskuFaniNro13586
ihQ
love
3>3>3>3<
lova antti on paras ja söötein - milli94
Antti TuiskuFaniNro13586 kirjoitti:
ihQ
love
3>3>3>3<
lova antti on paras ja sööteinhyvä et tääl on muitaki Antti faneja eikä vaan inhottavia ääliöitä ne sais kaikki mennä pois!!!
- ????
Antti TuiskuFaniNro13586 kirjoitti:
ihQ
love
3>3>3>3<
lova antti on paras ja sööteinEtte edes Suomen kieltä osaa - pököt!
Tuolla iällä ei pidä nyrpistää nenää ja skitsoilla ihmisille, jotka jotain ovat kokeneet ja nähneetkin.
- !!!!!!!!!!!!
Menit sitten haukkumaan Antin upeasti esittämän "Hiljaisuus" biisin raiskatuksi. Hyi häpiä!
- hyrris
Leenalla on sentään kunnon miesmaku ja hyvä musiikkikorva!Ei analla oo kertakaikkiaan edes kunnon ääntä,ja näöltäänkin ana muistuttaa revittyä härän per..ttä!Hyvä leena!Kunnioitan sun kaltaisia järkeviä ihmisiä
- heh, heh
hyrris kirjoitti:
Leenalla on sentään kunnon miesmaku ja hyvä musiikkikorva!Ei analla oo kertakaikkiaan edes kunnon ääntä,ja näöltäänkin ana muistuttaa revittyä härän per..ttä!Hyvä leena!Kunnioitan sun kaltaisia järkeviä ihmisiä
Hyrris, kateus on sairautta. Antti on niinniinniin komia.
- 3>3>3>
heh, heh kirjoitti:
Hyrris, kateus on sairautta. Antti on niinniinniin komia.
lälälällää
- idja
jonka ainoa tehtävä on saada kirjoituksia aikaan. En viittis verrata mutta jotenkin viittaa siihen pilakuvapiirrosten provosointi juttuun, pienemmässä mittakaavassa tietenkin, samoin muutkin lippukirjoittajat. paskaa...
- mä vaan
Leena oot vähän ilkee eisaa kiusata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402