Suurin osa näistä Haminan keskusteluista on ihan käsittämättömän ala-arvoisia! Käykääpä vaikka lukasemassa muiden kaupunkien kohdalta. On ihan eri luokkaa!
Ala-arvoista!
13
2401
Vastaukset
- trenkku
IHME!!! Muisteles vähä minkä kaupungin palstaa tää on!
- simo eläin
ja varmaanki haminalaisii paljonkin kiinnostaa muiden kaupunkien keskustelupalstat...heh
minäkin lueskelen muiden kaupunkien palstoja.
Paljon on mielenkiintoisia juttuja muillakin kaupunkipalstoilla...esim. porvoo...huhuh...
- prenkku
Ei muualla sen sivistyneenpää porukkaa asu.
Haminan palstan on jo aikoja sitten jättäneet fiksut kaupunkilaiset. Tääl menos jo toinen sukupolvi. nykyään tääl ei oo kun lapsia. Vanhimmat ovat juuri ajokortin saaneita, mitkä ovat Pari kertaa baariin päässeet, Täältä ne hakee itelleen uskottavuutta. Veikkaan että haminan palstan keski-ikä on 16v ja muissa kaupungeissa ehkä 20v - fuk
Antaa aivan oikeen kuvan kaupungista....eli yhtä ala-arvosta ku koko kylä on muutenki ja sen asukkaat...onneks koht muutan pois tääl enkä edes kuse koko kylään päin!!!
- tervemenoa
Kiva kun muutat,on yks ääliö vähemmän Haminassa ahhhh
- Ääliö nro. 13672
tervemenoa kirjoitti:
Kiva kun muutat,on yks ääliö vähemmän Haminassa ahhhh
Parikymmentä tuhatta jäljellä!
- älä ala
Mitä sä Haminaa morkkaat, painu sitten muualle mistä oletkaan. Nyt mä lähden gepardiin kaljalle kun emäntä tuo narulta mun pilotin.
- niinpä!
sielthää löytyy sulle tasoistas seuraa päivin ja illoin . Piteleppä hauskaa !
- kuullut
niinpä! kirjoitti:
sielthää löytyy sulle tasoistas seuraa päivin ja illoin . Piteleppä hauskaa !
sarkasmista ja ironiasta? Sinunlaisillasi voi olla vaikeuksia ymmärtää muuta kuin tilannekomiikkaa!
- ottaa
emännän ,emännän...Emäntä se ottaa kaljansa..
- Kävijä
Kotkassa ei edes osata keskustella tällä palstalla. Katso vaikka keskustelujen kävijämääriä. Taitavat käyttää lehtien tekstaripalstoja.
- ahnaskotkalainen
itketään yhdessä jookos kuin ananas ja kookos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690