Ala-arvoista!

****

Suurin osa näistä Haminan keskusteluista on ihan käsittämättömän ala-arvoisia! Käykääpä vaikka lukasemassa muiden kaupunkien kohdalta. On ihan eri luokkaa!

13

2423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trenkku

      IHME!!! Muisteles vähä minkä kaupungin palstaa tää on!

    • simo eläin

      ja varmaanki haminalaisii paljonkin kiinnostaa muiden kaupunkien keskustelupalstat...heh

      • minäkin lueskelen muiden kaupunkien palstoja.
        Paljon on mielenkiintoisia juttuja muillakin kaupunkipalstoilla...esim. porvoo...huhuh...


    • prenkku

      Ei muualla sen sivistyneenpää porukkaa asu.
      Haminan palstan on jo aikoja sitten jättäneet fiksut kaupunkilaiset. Tääl menos jo toinen sukupolvi. nykyään tääl ei oo kun lapsia. Vanhimmat ovat juuri ajokortin saaneita, mitkä ovat Pari kertaa baariin päässeet, Täältä ne hakee itelleen uskottavuutta. Veikkaan että haminan palstan keski-ikä on 16v ja muissa kaupungeissa ehkä 20v

    • fuk

      Antaa aivan oikeen kuvan kaupungista....eli yhtä ala-arvosta ku koko kylä on muutenki ja sen asukkaat...onneks koht muutan pois tääl enkä edes kuse koko kylään päin!!!

      • tervemenoa

        Kiva kun muutat,on yks ääliö vähemmän Haminassa ahhhh


      • Ääliö nro. 13672
        tervemenoa kirjoitti:

        Kiva kun muutat,on yks ääliö vähemmän Haminassa ahhhh

        Parikymmentä tuhatta jäljellä!


    • älä ala

      Mitä sä Haminaa morkkaat, painu sitten muualle mistä oletkaan. Nyt mä lähden gepardiin kaljalle kun emäntä tuo narulta mun pilotin.

      • niinpä!

        sielthää löytyy sulle tasoistas seuraa päivin ja illoin . Piteleppä hauskaa !


      • kuullut
        niinpä! kirjoitti:

        sielthää löytyy sulle tasoistas seuraa päivin ja illoin . Piteleppä hauskaa !

        sarkasmista ja ironiasta? Sinunlaisillasi voi olla vaikeuksia ymmärtää muuta kuin tilannekomiikkaa!


      • ottaa

        emännän ,emännän...Emäntä se ottaa kaljansa..


    • Kävijä

      Kotkassa ei edes osata keskustella tällä palstalla. Katso vaikka keskustelujen kävijämääriä. Taitavat käyttää lehtien tekstaripalstoja.

      • ahnaskotkalainen

        itketään yhdessä jookos kuin ananas ja kookos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe