Antti Tuiskun kuvia & haastattelu

TuiskuFaniNro1

Ootteko huomannu, että Hypessä on nyt Antin haastattelu? Sen voi lukee siä ilmasiks ja siinä on pari tosi hyvää kuvaa!

Löytyy täältä: http://www.hype.fi/artikkelit/anttituisku

16

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuiskuFaniNro37

      ihanaa antti 3

    • tuiskuton

      Uusimmassa city lehdessä on myös Antin monen sivun haastattelu ja kuvia. Puhuu melko suoraan ajatuksistaan.

      • Antti TuiskuFaniNro512

        lova lova )(&%¤%&%/(=??)(/&


      • lux

        sano mm. et "miuta vitutti se Agneksen kohtelu lehdissä"....aika komeet kuvat Antista oli myös..todella edukseen..


    • NinnuMaaria

      Antti Tuiskusta ruotsalaisessa homo-lehdessä!!!
      Pojkens Värld 1/2006.

      • TuiskuFaniNro69

        69

        love ihqua

        3>3>3>

        hani

        mussukka hevonen


      • Nimetön
        TuiskuFaniNro69 kirjoitti:

        69

        love ihqua

        3>3>3>

        hani

        mussukka hevonen

        antti on antti sekin on ihminen vaikka en hänestä ole mitenkään kiinnostunut.ei ole kivaa haukkua ihmisiä jota ei tunne ollenkaan.pikku tytöt tykkäävät antista ja se ei häiritse mitenkään minua koska kaikilla on oma maku...


      • pikkutytöt
        Nimetön kirjoitti:

        antti on antti sekin on ihminen vaikka en hänestä ole mitenkään kiinnostunut.ei ole kivaa haukkua ihmisiä jota ei tunne ollenkaan.pikku tytöt tykkäävät antista ja se ei häiritse mitenkään minua koska kaikilla on oma maku...

        antista pidä.myös me aikuiset naiset pidämme hänestä.siinäpä varsinainen namupala.


      • maar
        pikkutytöt kirjoitti:

        antista pidä.myös me aikuiset naiset pidämme hänestä.siinäpä varsinainen namupala.

        Kyllä on kovasti myös aikuiseen makuun. Taannoisessa tv-konsertissaankin oli niin söötti ja seksikäs että. Kyllä tuo Antti osaa esiintyä ja villitä yleisöään, ei ole toista samanlaista koko Suomessa. Toivotaan vaan Antin uralle pitkää ikää.


      • hyrris
        pikkutytöt kirjoitti:

        antista pidä.myös me aikuiset naiset pidämme hänestä.siinäpä varsinainen namupala.

        Niin onki noita vanhoja-akkoja, niin tätimäisiä jotka kulkee tuulipuvut päällään!Ei ihme et tykkäävät homoruiskusta!Hävetkää ämmät!Ulkolaiset naiset jyrää teidät suomitädit maan alle ja se onkin ihan oikein.Ei teitä kato normaalit Suomi-miehet,vaan sellaiset puppelipojut ku anakin on!Hah hah haa!!!


      • daba-daaaaa-aaa
        hyrris kirjoitti:

        Niin onki noita vanhoja-akkoja, niin tätimäisiä jotka kulkee tuulipuvut päällään!Ei ihme et tykkäävät homoruiskusta!Hävetkää ämmät!Ulkolaiset naiset jyrää teidät suomitädit maan alle ja se onkin ihan oikein.Ei teitä kato normaalit Suomi-miehet,vaan sellaiset puppelipojut ku anakin on!Hah hah haa!!!

        Fiksuakin fiksumpi HYRRIS YLLÄTTI JÄLLEEN. Oot mun idoli, puppeli muiskis, nam, nam.


      • roineiti
        daba-daaaaa-aaa kirjoitti:

        Fiksuakin fiksumpi HYRRIS YLLÄTTI JÄLLEEN. Oot mun idoli, puppeli muiskis, nam, nam.

        .. Kun tämä murre väännetään oikein kunnolla yli. "miun mielestä.." Juu-u, ei ole antti koskaan tuolleen puhunut eikä varmaan ole ainakaan sieltä helsingistä tuollainen tarttunut. Eikä puhuta täällä tuolla lailla muutenkaan. Mutta kai se lisää antin markkina-arvoa jotenkin...


      • silmään
        roineiti kirjoitti:

        .. Kun tämä murre väännetään oikein kunnolla yli. "miun mielestä.." Juu-u, ei ole antti koskaan tuolleen puhunut eikä varmaan ole ainakaan sieltä helsingistä tuollainen tarttunut. Eikä puhuta täällä tuolla lailla muutenkaan. Mutta kai se lisää antin markkina-arvoa jotenkin...

        pisti miten Antin sanomiset oli muutettu sellaiseksi murteeksi,jota hän ei kyllä puhu.Miksi niitä ei laitettu lehteen siten kun Antti todellisuudessa puhuu.Tyhmää.Muuten haastattelu oli ihan ok,mutta Antti todella ihana.


      • silmään kirjoitti:

        pisti miten Antin sanomiset oli muutettu sellaiseksi murteeksi,jota hän ei kyllä puhu.Miksi niitä ei laitettu lehteen siten kun Antti todellisuudessa puhuu.Tyhmää.Muuten haastattelu oli ihan ok,mutta Antti todella ihana.

        HOMOTTELIJOILLE: ANTTI ON LÖYTÄNYT TYTÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hessu mokko
        noviisori kirjoitti:

        HOMOTTELIJOILLE: ANTTI ON LÖYTÄNYT TYTÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aikooko mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen?


    • mielenkiintoinen

      haastattelu ja älyttömän hyvät kuvat Antista.lehti löytyy myös kotoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe