Niin olisko tietoa mistä saisi ladattua päivityksen vanhaan kannettavaani kun asensin siihen 95:sen ja siinä ei ole usb:n ajureita??? Eli usb portti ei toimi...
Tarkoituksena oli laittaa mahdollisimman kevyt käyttis kun kone tulee veneeseen GPS:käyttöön niin ei tarvitse sitten niin paljon koneen käydä kovalevyä lukemassa. ¨
Varmaan joku tietää mistä saan sellaisen ladattua vai onko siihen edes sitä saatavilla?
Windows 95 + USB
Vanhakone,,,
2
493
Vastaukset
- Oli "tuki"
Käytännössä ei mitään toivoa saada toimimaan.
Vaihda 98 SE.
Olen itse yrittänyt saada USB:tä toimimaan w95b:llä, jossa oli tuki mukana. Se ei kuitenkaan koskaan minkään laitteen kanssa toiminut, vaikka windows väitti ohjainten olevan kunnossa.
W95:n ei enää saa päivityksiä, eikä ole saanut koko vuosituhannella.
Ainut mahdollisuutesi on saada kepsi toimimaan sarjaportin kautta.
Muuntimia on, mutta en tiedä onko USB>COM ja toimiiko w95:ssä.
XP:ssä olen ajanut COM>USB muuntimella. - Ossi
http://www.usbman.com/Win95 USB Guide.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195