Star Wars

mimosaa93

Olen kuullut sellaista, että Star Warsista olisi tehty 'välielokuvia', sellaisia mitkä ei ihan kuulu juoneen?

Onko niitä muita kuin ne kuusi tavallista?

6

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä.

Tai onhan nuo Ewok-elokuvat eli Ewokien taistelu ja Taistelu Endorista, mutta yhteistä Star Warsiin ovat vain Ewokit. Ihan hauskoja katsottavia silti nuokin. Tosin tuo Ewokien taistelu on lähellä jo lastenelokuvaa. Toinen hieman tapahtumarikkaampi.

Noita muita välijuttuja, välistä-jälkeen-ja vaikka mistä kohdin elokuvasarjoja niin vanhojen kuin uusienkin kohdalla on sitten kirjoina runsaasti. Suomennettukin on paljon, mutta englanninkielellä vielä enemmänkin. Elokuvia kuitenkaan ei ole.

• funkymonkey85

Tämä tv:tä varten tuotettu klassikko sisältää kaikki tutut hahmot, kaikki näyttelijät mukaan luettuna.

Klassikko jonka itse George Lucas haluaisi katoavan bittiavaruudesta :D

Sis. Boba Fettin ensiesiintymisen piirretyssä ja Chewbaccan perheen. Aika paljon wookieen ölinää kanssa :D

• starvarrsi forevö
        funkymonkey85 kirjoitti:

Tämä tv:tä varten tuotettu klassikko sisältää kaikki tutut hahmot, kaikki näyttelijät mukaan luettuna.

Klassikko jonka itse George Lucas haluaisi katoavan bittiavaruudesta :D

Sis. Boba Fettin ensiesiintymisen piirretyssä ja Chewbaccan perheen. Aika paljon wookieen ölinää kanssa :D

Tuohan on kaikkien SW-diggareiden Graalin Malja. Todellisuudessa se on kuulemma hirveetä paskaa, jota Lucas kuulemma häpeää syvästi. Olis kyllä syytä hävetä Jar Jar Binksiäkin.

• M.I.C
        starvarrsi forevö kirjoitti:

Tuohan on kaikkien SW-diggareiden Graalin Malja. Todellisuudessa se on kuulemma hirveetä paskaa, jota Lucas kuulemma häpeää syvästi. Olis kyllä syytä hävetä Jar Jar Binksiäkin.

Mitä Jar Jarissa on vikaa?

• jookjjhh
        M.I.C kirjoitti:

Mitä Jar Jarissa on vikaa?

Mielenkiintoista kuinka JarJarBinksin hahmo muuttui elokuvissa erilaiseksi, ei enään ollut pelle kloonien hyökkyksessä ja sithin kostossa

• M.I.C
        jookjjhh kirjoitti:

Mielenkiintoista kuinka JarJarBinksin hahmo muuttui elokuvissa erilaiseksi, ei enään ollut pelle kloonien hyökkyksessä ja sithin kostossa

Sivistyskoulutusta ja oppinut käyttämään aivoja. Kenties Padme on yrittänyt saada edes vähän järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe