Olen kuullut sellaista, että Star Warsista olisi tehty 'välielokuvia', sellaisia mitkä ei ihan kuulu juoneen?
Onko niitä muita kuin ne kuusi tavallista?
Star Wars
6
694
Vastaukset
- Keräilijä.
Tai onhan nuo Ewok-elokuvat eli Ewokien taistelu ja Taistelu Endorista, mutta yhteistä Star Warsiin ovat vain Ewokit. Ihan hauskoja katsottavia silti nuokin. Tosin tuo Ewokien taistelu on lähellä jo lastenelokuvaa. Toinen hieman tapahtumarikkaampi.
Noita muita välijuttuja, välistä-jälkeen-ja vaikka mistä kohdin elokuvasarjoja niin vanhojen kuin uusienkin kohdalla on sitten kirjoina runsaasti. Suomennettukin on paljon, mutta englanninkielellä vielä enemmänkin. Elokuvia kuitenkaan ei ole.- funkymonkey85
Tämä tv:tä varten tuotettu klassikko sisältää kaikki tutut hahmot, kaikki näyttelijät mukaan luettuna.
Klassikko jonka itse George Lucas haluaisi katoavan bittiavaruudesta :D
Sis. Boba Fettin ensiesiintymisen piirretyssä ja Chewbaccan perheen. Aika paljon wookieen ölinää kanssa :D - starvarrsi forevö
funkymonkey85 kirjoitti:
Tämä tv:tä varten tuotettu klassikko sisältää kaikki tutut hahmot, kaikki näyttelijät mukaan luettuna.
Klassikko jonka itse George Lucas haluaisi katoavan bittiavaruudesta :D
Sis. Boba Fettin ensiesiintymisen piirretyssä ja Chewbaccan perheen. Aika paljon wookieen ölinää kanssa :DTuohan on kaikkien SW-diggareiden Graalin Malja. Todellisuudessa se on kuulemma hirveetä paskaa, jota Lucas kuulemma häpeää syvästi. Olis kyllä syytä hävetä Jar Jar Binksiäkin.
- M.I.C
starvarrsi forevö kirjoitti:
Tuohan on kaikkien SW-diggareiden Graalin Malja. Todellisuudessa se on kuulemma hirveetä paskaa, jota Lucas kuulemma häpeää syvästi. Olis kyllä syytä hävetä Jar Jar Binksiäkin.
Mitä Jar Jarissa on vikaa?
- jookjjhh
M.I.C kirjoitti:
Mitä Jar Jarissa on vikaa?
Mielenkiintoista kuinka JarJarBinksin hahmo muuttui elokuvissa erilaiseksi, ei enään ollut pelle kloonien hyökkyksessä ja sithin kostossa
- M.I.C
jookjjhh kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka JarJarBinksin hahmo muuttui elokuvissa erilaiseksi, ei enään ollut pelle kloonien hyökkyksessä ja sithin kostossa
Sivistyskoulutusta ja oppinut käyttämään aivoja. Kenties Padme on yrittänyt saada edes vähän järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892