mistä lainalle takaaja

jos lähipiiristä ei löydy?

Mistä voisin saada jonkun takaamaan suuren lainani (40 000), kun lähipiiristäni kukaan ei tähän mielellään suostu? Opiskelen lääketiedettä, eli tulevaisuudessa palkkani tulee olemaan hyvä ja pystyn maksamaan lainani takaisin. Mikä pankki antaisi lainaa ilman takuuksia 22-vuotiaalle?

7

3308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

Kuule mulla on sama homma. Lainan määrä mulla olisi 20 000-40 000e ja en tiedä mistä saan takaajat. taataanko toisillemme... voi ku uskaltais :)

• taataan :D

Mihinkäs meinaat rahat pistää, saanko udella? :)

• sekin

Ota sekin huomioon, lainaa ottaessasi.

että ei ole mitenkään varmaa että 22 tietää tulevansa rikkaaksi, todenäköisyys on 10 % luokkaa.

Minunkin lapseni opiskeli lakia ja lääketiedettä (4) vain yksi jatkaa ja nyt erikoistuu psykologiaan.

Tuo summa on minulle pikkusumma, sinulle ehkä suuri, jos se on huono sijoutus, itket sitä vielä kauan.
      Ei kaikki ole niin viisasta, miltä se etukäteen näyttää.

• nainen28-----

No mulla on ihan semmoinen että minusta riippumattomista syistä ex- mieheni lainat kaikessa komeudessaan jäivät minulle ja maksan hänen osamaksujaan ja muita lainoja ja haluaisin ottaa pankista lainan jolla maksan kakki pois ja maksan vain yhtä lainaa pankille pienellä korolla. itse olen aina hoitanut raha-asiat moitteettomasti niin kyllä ottaa pattiin sen retaleen maksuja maksella... :/

• nainen28----- kirjoitti:

No mulla on ihan semmoinen että minusta riippumattomista syistä ex- mieheni lainat kaikessa komeudessaan jäivät minulle ja maksan hänen osamaksujaan ja muita lainoja ja haluaisin ottaa pankista lainan jolla maksan kakki pois ja maksan vain yhtä lainaa pankille pienellä korolla. itse olen aina hoitanut raha-asiat moitteettomasti niin kyllä ottaa pattiin sen retaleen maksuja maksella... :/

Niin aina sitä saa kärsiä, siis uskomattomia tarinoita. kaikki olisi varmasti ollut helposti vältettävissä olemalla pikkuisen viisas joku vuosi siten. Nainen28 minusta sinä saat exsäsi myös vastuuseen, luulisin että velka ei kuulu yksin sinulle. Toivottavasti asiasi järjestyy.

• lissu
        nainen28----- kirjoitti:

saa mitä tilaa.

• voi sentään
        lissu kirjoitti:

saa mitä tilaa.

onneksi sinulla ei ole ketään - ei miestä - ei ystäviä - ei lapsia - ei sukulaisia - elämäsi tarkkaa taloudenhoitoa vesittämässä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe