Marko Jantunen kärähti ratista.

virmanen

Jantusella on ollut ongelmia alkoholin kanssa. Kiitos Jarna kaikesta!! Suuri vitutus on päällä kun menit perkele töpeksimään mutta ei voi mitään. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon!

19

5359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SportFreak

      JJep.. Kiitos Jarna näistä vuosista :)

      Tosiasiahan on, että 2 varoitusta saaneena kolmannella kerralla tuli potkut. En tiedä pitääkö juuri tämä huhu paikkaansa, mutta kuullut että olisi ottanut yhteen Kangen kanssa. Että semmosta..

      • on miehiään

        tämä herra kanki?


      • virmanen
        on miehiään kirjoitti:

        tämä herra kanki?

        ..... Nyt taas kuulin semmosta että Jarna olisi tullut treeneihin kännissä.. Paha menetys Jokereille. Tää kausi menee päin helvettiä. Mikään ei onnistu... No mutta pelataan tää kausi loppuun ja toivotaan parempaa ensi kautta. Ei voi muuta..


    • virmanen

      Tää on aika varmaa tietoa. Mutta eipä voi perkele mitään. Jarnalla kyllä ottajia löytyy, se on varma. Veikkaisin että menee Tepsiin.

      • blackmagictiger

        JANTUNEN ON PELANNUT HOCKEY-REIPPAASSA. KALPASSA JA TEPSISSÄ. JOKEREISSA. RUOTSISSA FRÖLUNDA JA NHLÄSSÄ CALGARY....,VOISIN MELKEIN PANNA PÄÄN PANTIKSI ETTÄ MENEE TEPSIN PAITAAN


    • blackmagictiger

      JAAA.A SAAS NÄHDÄ MINNE JANTUNEN MENEE KUN FUDUT TULI NARREISTA. NIINIMÄKI MENEE KUULEMMA JYPPIIN..

      • SportFreak

        "Jantunen oli tullu päissään treeneihin ja Kankaanperä oli vetäny sitä turpaan.Sen jälkeen porukka oli menny koppiin ja ilmottanu että Jarna lähtee,muuten ei kukaan pelaa.Sopimuksessa oli ollu purkupykälä seuraavasta rattijuopumuksesta."


      • jyppi-fani90

        Olisi hyvä jos tulisi jyppin jantunen niinimäen lisäksi. Saisi Jyp hyvät vahvistukset


      • Juha82222
        SportFreak kirjoitti:

        "Jantunen oli tullu päissään treeneihin ja Kankaanperä oli vetäny sitä turpaan.Sen jälkeen porukka oli menny koppiin ja ilmottanu että Jarna lähtee,muuten ei kukaan pelaa.Sopimuksessa oli ollu purkupykälä seuraavasta rattijuopumuksesta."

        Jantunen teki typerän tempun kun tuli päissään treeneihin MUTTA Kankaanperä teki myös typerän tempun kun tinttasi turpiin Jantusta, näyttäen sen että hän on idiootti-kiusaaja.
        Jos oisin ollu Jarnan housuissa niin oisin vastannut kovemmalla iskulla takaisin, niin että kusipää Kankaanperä olisi ottanu lukua jäässä.

        OLI SURKUHUPAISAA KUN KANKAANPERÄKIN SAI JATKAA JOKERIEN JOUKKUEESSA TÄMÄN EPISODIN JÄLKEEN.
        No Jokerilaumahan on aina ollu tällainen, ilkeä ja ylimielinen joka kostaantuu loppupeleissä.


      • jppmut'kyll'mäolisin
        Juha82222 kirjoitti:

        Jantunen teki typerän tempun kun tuli päissään treeneihin MUTTA Kankaanperä teki myös typerän tempun kun tinttasi turpiin Jantusta, näyttäen sen että hän on idiootti-kiusaaja.
        Jos oisin ollu Jarnan housuissa niin oisin vastannut kovemmalla iskulla takaisin, niin että kusipää Kankaanperä olisi ottanu lukua jäässä.

        OLI SURKUHUPAISAA KUN KANKAANPERÄKIN SAI JATKAA JOKERIEN JOUKKUEESSA TÄMÄN EPISODIN JÄLKEEN.
        No Jokerilaumahan on aina ollu tällainen, ilkeä ja ylimielinen joka kostaantuu loppupeleissä.

        Eikö yhtään vanhempaa juttua löytynyt ???

        "Jos oisin ollu Jarnan housuissa niin oisin vastannut......"

        Heheheeee..."Kanki " olisi taputtanut sinua kerran lentopallomailalla
        etkä olisi löytänyt hallista ulos:))))


      • Juha82222
        jppmut'kyll'mäolisin kirjoitti:

        Eikö yhtään vanhempaa juttua löytynyt ???

        "Jos oisin ollu Jarnan housuissa niin oisin vastannut......"

        Heheheeee..."Kanki " olisi taputtanut sinua kerran lentopallomailalla
        etkä olisi löytänyt hallista ulos:))))

        Olen entinen pikajuoksija joka nostanut penkistä mm 100 kiloa ilman erityisen kovaa treeniä ja jalkaprässistä oon vetäny korkeita korkeita lukuja,mm 550 kiloa kokeilin kerran .

        Asennetta löytyisi multa ainakin mua päätä pitempää Kankaanperää vastaan.

        En tiedä, voi olla ihan ok tyyppiki toi Kankaanperä mut tuo liike historiassa osoitti sen että oli silloin ainakin yhtä tyhmä kuin Jantunen ja paljon ilkeämpi koska omaa seurakaveria ei saa lyödä naamaan ellei kyse ole harjoitusten sisäisestä tappelusta jossa haetaan asetelmia ennen kautta että kuka on joukkueen ykköstappelija.

        Olen oikeassa, ja älkääkä itkekö Jokeri-Fanit mikä on juuri teijän tyylinne joskus ja ylimielisyys huomaa.,
        Lätkäfani Pohjois-Pohjanmaalta.


      • spk77
        Juha82222 kirjoitti:

        Olen entinen pikajuoksija joka nostanut penkistä mm 100 kiloa ilman erityisen kovaa treeniä ja jalkaprässistä oon vetäny korkeita korkeita lukuja,mm 550 kiloa kokeilin kerran .

        Asennetta löytyisi multa ainakin mua päätä pitempää Kankaanperää vastaan.

        En tiedä, voi olla ihan ok tyyppiki toi Kankaanperä mut tuo liike historiassa osoitti sen että oli silloin ainakin yhtä tyhmä kuin Jantunen ja paljon ilkeämpi koska omaa seurakaveria ei saa lyödä naamaan ellei kyse ole harjoitusten sisäisestä tappelusta jossa haetaan asetelmia ennen kautta että kuka on joukkueen ykköstappelija.

        Olen oikeassa, ja älkääkä itkekö Jokeri-Fanit mikä on juuri teijän tyylinne joskus ja ylimielisyys huomaa.,
        Lätkäfani Pohjois-Pohjanmaalta.

        "Olen entinen pikajuoksija ..."

        Hyvä, pääset karkuun.

        "...nostanut penkistä mm 100 kiloa .."

        Voi että, sä olet hurrrja !!!

        "...550 kiloa kokeilin kerran"

        Joo, yleensä kerta riittää:))

        Onko sinua joskus lyöty päähän vai oletko aina ollut vähän hölmö ??

        Painoista et ymmärrä yhtään mitään.


      • 8+2
        Juha82222 kirjoitti:

        Olen entinen pikajuoksija joka nostanut penkistä mm 100 kiloa ilman erityisen kovaa treeniä ja jalkaprässistä oon vetäny korkeita korkeita lukuja,mm 550 kiloa kokeilin kerran .

        Asennetta löytyisi multa ainakin mua päätä pitempää Kankaanperää vastaan.

        En tiedä, voi olla ihan ok tyyppiki toi Kankaanperä mut tuo liike historiassa osoitti sen että oli silloin ainakin yhtä tyhmä kuin Jantunen ja paljon ilkeämpi koska omaa seurakaveria ei saa lyödä naamaan ellei kyse ole harjoitusten sisäisestä tappelusta jossa haetaan asetelmia ennen kautta että kuka on joukkueen ykköstappelija.

        Olen oikeassa, ja älkääkä itkekö Jokeri-Fanit mikä on juuri teijän tyylinne joskus ja ylimielisyys huomaa.,
        Lätkäfani Pohjois-Pohjanmaalta.

        etkä myöskään jääkiekosta.


      • Juha82222
        spk77 kirjoitti:

        "Olen entinen pikajuoksija ..."

        Hyvä, pääset karkuun.

        "...nostanut penkistä mm 100 kiloa .."

        Voi että, sä olet hurrrja !!!

        "...550 kiloa kokeilin kerran"

        Joo, yleensä kerta riittää:))

        Onko sinua joskus lyöty päähän vai oletko aina ollut vähän hölmö ??

        Painoista et ymmärrä yhtään mitään.

        joo nostin 550 kiloa ylös about 5-6 kertaa, ohan se sen verran raskas paino ettei kovin alas uskalla päästää mutta puoleen väliin ainakin.


      • Juha82222
        spk77 kirjoitti:

        "Olen entinen pikajuoksija ..."

        Hyvä, pääset karkuun.

        "...nostanut penkistä mm 100 kiloa .."

        Voi että, sä olet hurrrja !!!

        "...550 kiloa kokeilin kerran"

        Joo, yleensä kerta riittää:))

        Onko sinua joskus lyöty päähän vai oletko aina ollut vähän hölmö ??

        Painoista et ymmärrä yhtään mitään.

        ja jalkakyykyssä sain 250 melko helposti, enempiä en lähteny kokeilemaan
        koska ei tarvihe elvistellä voimillaan....


      • Juha82222
        8+2 kirjoitti:

        etkä myöskään jääkiekosta.

        henkinen kiusaaminen joukkuetoverien kesken on väärin, ja samoin fyysinen kiusaaminen = Kankaanperän tyrmäysisku Jantuseen.
        Tuo ei voi olla oikeaa käytöstä vaikka oisi sovittu juttu etukäteen että
        annetaan Jantuselle kurinpalautusta koska sekoili kännissä.


      • Juha82222
        8+2 kirjoitti:

        etkä myöskään jääkiekosta.

        ja tiedän puolet enemmän jääkiekosta kuin sinä "kaikkitietävä internet-kiusaaja" joka kuvittelee myös olevansa joku nerokin.


    • vigttu

      pelicansiin

    • päivittäjä29

      Niin ja eihän Kanki turpaan vetänyt, vaan ajoi jäällä pystyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe