Olen yrittänyt silloin tällöin muistella monenko kanssa sitä ontullut elämänsä aikana touhuttua.En ole varmaan lukuun päässyt mutta on ainakin noin 60 naista ollut 20 vuoden aikana.Kertokaas minkälaisia lukuja teillä on ollut.Onko minun määrä korkea vai ei.Ei ole tarkoitus millään tapaa kenenkään rehvastella tai hävetä.Kertokaa....
Montako partneria on ollut?
34
8043
Vastaukset
- Secret Loser
Mulla on ollut 8 naista 18 vuoden aikana
- panimani
Minulla on ollut 20, joiata tavallisia naisia 11 ja maksullusia huoria 9
- plikka
n. 15 vuoden aikana.
- noita ollut..
Olen 43-vuotias nainen, ja noin 25 vuoden aikana on ollut kuutisenkymmentä miestä ja kolme naista. Suurin osa viimeisen 7 vuoden aikana.
- naimisissa?
Mistä niitä löytää?
- nainen-80
Mulla on ollut yhteensä tasan 30 miestä (lisäksi 1 nainen) 6 vuoden aikana. Voisi olla vähemmän..!
- povekas
eron jälkeen 5 vuotta sitten puolenvuoden aikana hesassa n 60 miehen kanssa, muutaman kerran 2-3 miehenkanssa.sitten 4 vuotta avoliitossa yhden kanssa. nyt syksyn jälkeen 8 miestä suomessa ja marraskuussa Inglesissä 2 vkon aikana 7 miestä.Olen yli 50v
- Tuula
povekas kirjoitti:
eron jälkeen 5 vuotta sitten puolenvuoden aikana hesassa n 60 miehen kanssa, muutaman kerran 2-3 miehenkanssa.sitten 4 vuotta avoliitossa yhden kanssa. nyt syksyn jälkeen 8 miestä suomessa ja marraskuussa Inglesissä 2 vkon aikana 7 miestä.Olen yli 50v
älä kanna morkkista,mä oon ja yli 50 ja viimeisen vuoden aikana varmasti ememmän kuin yksi per viikko,oon ollu myös useamman kanssa yhtäaikaa
- badbad
mulla n.100 naista 10v aikana,joista viimeset 5v avoliitossa,eli periaatteessa nuo 5v aikana.
- Kokenut nainen
293. Kirjaan kaikki muistiin. 300 olisi tarkoitus saada rikki ennen synttäreitä maaliskuussa... Ja ikää on 26v.
- Livakka
....300 tossa iässä!!!Kumarrus ja hatun nosto.Näkee että osaat ottaa ilon irti elämästä.Tolla mulkku määrällä tekis jo kapulasillan suomenlahden yli.Onnea jatkoon.Onko tullut yhtään ongelmia tuon miesmäärän ympärillä??
- sitten varmaan
paras kertomaan et minkäkokosia siellä on ollu eniten %?
- Mies 32v.
"300 olisi tarkoitus saada rikki ennen synttäreitä maaliskuussa..."
Siis... MIKSI? Pyritkö kenties Guinnesin ennätystenkirjaan? Vai onko kyseessä jokin kilpailu? Suoritus?
Oletko koskaan seurustellut? Tai kokenut rakkautta?
Meitä on moneksi enkä moralisoi, ihmettelenpähän vain kun oma elämäntapani on toistaiseksi ollut kovin erilainen eli yksiavioinen. Seksistä pidän kyllä kovasti ja hyvää seksiä olen saanutkin.
- Freddy
Minulla tasan 3. Viimeisen 10 vuoden aikana tasan 1.
Naisia kaikki. - ollut 50
naista n. 25v aikana.Joidenkin kanssa asustellut vähän aikaa, jotkut yhden illan jutskia.
- Ponimax
Sadan naisen kahtapuolen haarukassa 80-120, ja 50 vuoden aikana. Aloitin 13-vuotiaana, olen mies.
- tytsy
Oon 21v nainen. Mulla on ollut 7 seksikumppania. Aloitin seksin 17 vuotiaana.
- Seurustelija
Eli 23 naisen kanssa olen seurustellut tai ainakin tapaillut vähintään 2-3 kk seksin(kin) merkeissä viimeisen kymmenen vuoden aikana.Osa tosin on ollut samanaikaisia eli "viikonloppuseururalainen" "viikkopoka" jne...
- onhan niitä
Tuli tehtyä hätäinen arvio, noin 130 -160 kpl ja kaikki Suomesta. Huoriahan ei lasketa. Ikä 50.
- ollut
viimesen 10 vuoden aikana (oon 24v.) n. 35-40 kundia, joista kymmenkunta vakavampaa (väh. kuukausi yhdessä)... tuntuu musta itsestäni joskus liian suurelta määrältä, mutta näitä jotain juttuja lukiessa ei enää niinkään...
- mies 35
Sinkkuna kun olin suht kauan niin kertyi ton verran, siis noin 180 naista. Olisiko puoleensavetävyyden varjopuolia;) Nyt nautitaan vain yhdestä.
- olla kuitenkin koskematta!?!?
Moni nainen on muakin vonkannut ja väittänyt komeaksi (varmaankin sata ainakin). Ite en usko, että olisin komea.
No ikää on nyt 31 vuotta ja naisia ollut yksi. Yhdessä oltu lähes 1/2 vuotta.
- akateeminen urheilija
En ole uskovainen, mutta olen ollut pirun ronkeli...yksi ainoa nainen, jonka kanssa olen yhä. Tavattiin kolme vuotta sitten.
Siis partnereita 1 - ..,,--.
ikä: 23
sukupuoöli: mies
partnerit: 4 1
eli yksi on maksullinen (kokeilumielessä).. ;)- minä täältä
Olen nainen, 41 v., partnereita ollut n. 30 (joista 1 nainen)..kaikkia en muista (eikä oo väliksikään)
..suurin osa silti hienoja kokemuksia..tällä hetkellä vakituisessa suhteessa. Ihanassa sellaisessa!
- läväkkä
mies 39, sinkku: naisia 2kpl.
- ......
Olen 20vee nainen aloitin seikkailuni 15 vuotiaana ja niitä on kertynyt neljättä kymmentä.....
- Elluxx
3,5 vuotta ekan kanssa. Sit sen jälkeen 9 miestä 1,5 vuoden aikana.
Aloitin seksin 15-vuotiaana ja 7 vuodessa kertynyt 18...Mietiskelin juuri, että vuonna 2005 mulla oli 5 miestä.
- Superman
En halua rehvastella, mutta kumppaneita on ollut yksi - ja on edelleen. Olen yli nelikymppinen mies.
- mies 35v
Naisia ollut yksi ja on edelleen!
- naikkonen84
Seurustelin exämi kans melkein 2,5 vuotta,jota ennen mulla ei oo ollu miestä...Erottiin 2 kk sitten ja eron jälkee on ollu 3 miestä...
Eli: IKÄ 21v. ja miehiä 4 - ;) ;)
kaikkineen reilu 30 (voihan olla jo 40, en ole pitänyt niin lukua), v.2005 aikaan niistä muistaakseni 11. ikää 22, ja olen siis nainen... Tälle vuodelle vasta yksi uusi...
- 21 liikaa?
Olen nainen ja seksielämän aloitin 16 -vuotiaana. 20 vuoden aikana minulla on ollut 22 seksikumppania. Kaikki miehiä. Olen myös kirjannut tapaukset ylös "salaisiin kansioihini". Yhden illan sinkkujuttuja näistä kaikista on noin puolet eli kymmenkunta ja toinen puoliska on sitten niitä samoja tyyppejä, joiden kanssa olen deittaillut eli tapaillut/seurustellut säännöllisesti pitkiäkin jaksoja. Varattu olen ollut yhdelle miehelle viimeiset 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901