Mikä Jim&Jillin tilalle?

keiju

Jim & Jillin liike loppuu kesäkuun lopussa. Tai se vaihtaa nimeään. Mutta mikähän liike siihen mahtaa tulla tilalle? :o

9

3302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti... ?

      Oikeesti ? jimi lopettaa ? no oho.... hyvä liike !!!

    • keiju

      joo, totta se on. sain sieltä kirjeen jossa luki, että "nykyisen Jim & Jill iisalmi myymälän toiminta Jim & Jill nimellä tulee päättymään 30.6.2006. myymälä jatkaa toimintaansa toisella nimellä."

      en tiiä, mikä tulee tilalle tai että vaikuttaako se vaatevalikoimaan..

      Ois kiva tietää, että mikä tulee sitten tilalle:)

      • Millamoona

        sellaisen kirjeen olet saanut? ei mulle ole tullut!


      • keiju
        Millamoona kirjoitti:

        sellaisen kirjeen olet saanut? ei mulle ole tullut!

        oletko jim&jill klubissa? käsittääkseni ne on lähettänyt kaikille klubilaisille sen tiedotteen.


      • Minä...
        keiju kirjoitti:

        oletko jim&jill klubissa? käsittääkseni ne on lähettänyt kaikille klubilaisille sen tiedotteen.

        No on tuo kyllä outoa,kun Jim & Jill lopettaa.
        Onhan se kumminkin useamman vuoden ollut Iisalmessa.
        Ei siihen ainakaan KappAhl tule,kun sehän tulee sinne missä on Sale ja posti ym...


      • BumBieris
        Minä... kirjoitti:

        No on tuo kyllä outoa,kun Jim & Jill lopettaa.
        Onhan se kumminkin useamman vuoden ollut Iisalmessa.
        Ei siihen ainakaan KappAhl tule,kun sehän tulee sinne missä on Sale ja posti ym...

        liike myyty.. en tiedä liikkeen omistussuhteita mut jos liike kuitenkin jatkaa toisella nimellä siitä voi tulla vaikka Vero Moda tai vastaava.. Niin kuin Kuopiossa esimerkiks on, samoja merkkejä siellä myydään. Mut aikas jännä juttu toi...


      • ...
        BumBieris kirjoitti:

        liike myyty.. en tiedä liikkeen omistussuhteita mut jos liike kuitenkin jatkaa toisella nimellä siitä voi tulla vaikka Vero Moda tai vastaava.. Niin kuin Kuopiossa esimerkiks on, samoja merkkejä siellä myydään. Mut aikas jännä juttu toi...

        Kuulun itsekkin clubiin mutten ole saanut mitään tiedotetta, kuulin kavereilta. Tilanne on kuulemma sellainen , että liikkeen nimi vaihtuu. Suosituimmat merkit kuten Only ja Vero Moda pysyvät valikoimissa, mutta jotkut merkit, kuten Esprit jne. vedetään pois myynnistä koska ne menevät huonosti kaupaksi. Valikoimaan saattaa tulla uusiakin merkkejä. Odotetaan ja katsotaan. Liike ei lopeta kokonaan. Onhan se kuitenkin suosittu kauppa nuorten keskuudessa. En osta itsekkään vaatteitani muualta, ainakaan iisalmessa.


    • tulee

      tilalle!!!Eikö noita rättäreitä oo jo tarpeeks.

    • mymmeli24

      useassa kaupungissa jimmi on vaihtanut nimensä veromodaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe