Jim & Jillin liike loppuu kesäkuun lopussa. Tai se vaihtaa nimeään. Mutta mikähän liike siihen mahtaa tulla tilalle? :o
Mikä Jim&Jillin tilalle?
9
3302
Vastaukset
- oikeesti... ?
Oikeesti ? jimi lopettaa ? no oho.... hyvä liike !!!
- keiju
joo, totta se on. sain sieltä kirjeen jossa luki, että "nykyisen Jim & Jill iisalmi myymälän toiminta Jim & Jill nimellä tulee päättymään 30.6.2006. myymälä jatkaa toimintaansa toisella nimellä."
en tiiä, mikä tulee tilalle tai että vaikuttaako se vaatevalikoimaan..
Ois kiva tietää, että mikä tulee sitten tilalle:)- Millamoona
sellaisen kirjeen olet saanut? ei mulle ole tullut!
- keiju
Millamoona kirjoitti:
sellaisen kirjeen olet saanut? ei mulle ole tullut!
oletko jim&jill klubissa? käsittääkseni ne on lähettänyt kaikille klubilaisille sen tiedotteen.
- Minä...
keiju kirjoitti:
oletko jim&jill klubissa? käsittääkseni ne on lähettänyt kaikille klubilaisille sen tiedotteen.
No on tuo kyllä outoa,kun Jim & Jill lopettaa.
Onhan se kumminkin useamman vuoden ollut Iisalmessa.
Ei siihen ainakaan KappAhl tule,kun sehän tulee sinne missä on Sale ja posti ym... - BumBieris
Minä... kirjoitti:
No on tuo kyllä outoa,kun Jim & Jill lopettaa.
Onhan se kumminkin useamman vuoden ollut Iisalmessa.
Ei siihen ainakaan KappAhl tule,kun sehän tulee sinne missä on Sale ja posti ym...liike myyty.. en tiedä liikkeen omistussuhteita mut jos liike kuitenkin jatkaa toisella nimellä siitä voi tulla vaikka Vero Moda tai vastaava.. Niin kuin Kuopiossa esimerkiks on, samoja merkkejä siellä myydään. Mut aikas jännä juttu toi...
- ...
BumBieris kirjoitti:
liike myyty.. en tiedä liikkeen omistussuhteita mut jos liike kuitenkin jatkaa toisella nimellä siitä voi tulla vaikka Vero Moda tai vastaava.. Niin kuin Kuopiossa esimerkiks on, samoja merkkejä siellä myydään. Mut aikas jännä juttu toi...
Kuulun itsekkin clubiin mutten ole saanut mitään tiedotetta, kuulin kavereilta. Tilanne on kuulemma sellainen , että liikkeen nimi vaihtuu. Suosituimmat merkit kuten Only ja Vero Moda pysyvät valikoimissa, mutta jotkut merkit, kuten Esprit jne. vedetään pois myynnistä koska ne menevät huonosti kaupaksi. Valikoimaan saattaa tulla uusiakin merkkejä. Odotetaan ja katsotaan. Liike ei lopeta kokonaan. Onhan se kuitenkin suosittu kauppa nuorten keskuudessa. En osta itsekkään vaatteitani muualta, ainakaan iisalmessa.
- tulee
tilalle!!!Eikö noita rättäreitä oo jo tarpeeks.
- mymmeli24
useassa kaupungissa jimmi on vaihtanut nimensä veromodaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634