suomi oli sodassa

fcuk!

näin viimeyönä sellasta unta, että suomeen oli syttynyt sota! se oli kamalaa. piti kokoajan pelätä että vastustaja ampuu kohti sellasia isoja ohjuksia. mekin muistaakseni puolustauduttiin ampumalla. suomalaiset olivat jotenkin paremmassa asemassa koska pystyimme ampumaan talojen sisältä pihalla olevia vastustajia. oli se silti rankka kokemus :D
pelkäsin kamalasti kun unessa veljeni lähti omaan asuntoonsa keskustan läpi. olin varma että se ammutaan matkalla. se pääsi kuitenkin perille ja kertoi vielä että hänen asunnossaan on paljon turvallisempi olla, koska hän asuu maan alla.. siis raput vievät alas hänen kämpilleen. menin myöhemmin hänen kämpilleen ja olin ihan paskana laittamassa ovia lukkoon. kaksi ovea olivat kummatkin tiukasti lukossa =)

yleensä näen unia joissa ovet eivät pysy kiinni vaan ne aukeavat itsestään!

unessa tapahtui myös kummia asioita. suomi oli tehnyt vastustajan kapteenin solvaamiseksi elekronisen possun joka juoksi pihalla kapteenin jaloissa. xD
en muista ohjasinko minä sitä... luultavasti ohjasin. siinä vaiheessa olin kyllä ulkona ihan kapteenin lähellä enkä pelännyt pommeja. ja myöhemmin taas pelkäsin ja linnoittauduin.

sota ei ehtinyt päättyä unessa. koko juttu oli vaan yhtä tuhoamista, pommittamista, sekasortoa. pelkäsin enemmän läheisteni kuin itseni puolesta.

ainiin, aiemmin yöllä näin erilaista unta. siinä minä ja muutama ystäväni olimme lähteneet jollain itseväsätyn näköisellä asuntoautolla matkaan! olin ottanut itselleni mukaan patjan sekä petivaatteet. kesken matkaa tajusimme että meidän olisi pitänyt kiinnittää tähän kummaan asuntoautoon sellanen snadi mökki kiinni missä me nukuttaisiin! heh! sitten aloin kyselemään että onko kaverilla itselleen peittoa mukana tai patjaa. (mä olin siis ainut asian huomioonottanut henkilö) ei ollut. no jotenkin asia selkiintyi, että jokainen kyllä mahtuisi nukkumaan sellasessa neljän neliön kokoisessa hökkerössä ja löydettiin jotain patjantynkääkin. siis ihan kummallinen uni! miks oon menny tollasta näkemään :D tulkintaa kiitos :>

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotaunet viittaavat ristiriitaan joko omassa itsessä tai toisten ihmisten kanssa. Olet ehkä kova puolustelemaan itseäsi ja tekemisiäsi. Lisäksi sinulla voi olla voimaksas halua paeta maan alle ristiriitoja, maan syliin, äidin turvaan. Ovet tiukasti lukossa viittaa lukkiutumiseen omaan itseensä. Vastustajan solvaaminen possulla kertoo sen että pelot voivat hälventyä myös huumorin voimalla, kun osaamme ottaa kevyemmin vaikeatkin asiat, ne eivät ole niin suuri uhka.
      Ovet jotka eivät meinaa pysyä kiinni kertovat taas haavoittuvuuden pelosta. Että paljastuu liikaakin, sen pelkoa.
      Sen sijaan ovi, joka on auki tai raollaan ja se ei tuota huolta unessa on hyvä merkki, silloin olet avoin toisille ja et pelkää oman itsemääräämisoikeuden menettämistä, vaikka joku sisään tulisikin, et koe sitä uhkana. Kun tiedät kuka olet ja tiedät oman arvosi, ei toinen ihminen ja hänen mielipiteensä ole sinulle uhka. Olet avoin pelotta.
      Asuntoautolla matkaanlähtö ja koppero mukana voisi kertoa levottomuudesta, vaikeudesta olla paikoillaan.

• Anonyymi

Kokoomus ja perus suomalaiset
      Aiheuttaa suomeen sodan pian suomen talous kaatuu ja venäjä katsoo aikansa
      koittaneen hyökkää suomeen
      KAIKKI TUHOUTUU ja tulee RUUMIITA
      ELÄMÄNI HUONOIN HALLITUS

• Anonyymi

Tätä äänestäjät halusivat ?
      Kokoomus perussuomalaiset valehtelivat
      Äänestäille heitti kaikki lupaukset
      Roskikseen TÄMÄKÖ on toisen välittämistä sitä Solidaarisuutta kaikki
      VALETTA VALETTA PASKA HALLITUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      219
      2861
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      16
      1734
    3. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1002
    4. Miten sua nyt

Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      76
      999
    5. Toivon vain

Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      959
    6. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      16
      881
    7. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      22
      824
    8. Kuka on tämä henkilö

jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      812
    9. Minä näen sinut

Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      26
      775
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      772
    Aihe