suomi oli sodassa

fcuk!

näin viimeyönä sellasta unta, että suomeen oli syttynyt sota! se oli kamalaa. piti kokoajan pelätä että vastustaja ampuu kohti sellasia isoja ohjuksia. mekin muistaakseni puolustauduttiin ampumalla. suomalaiset olivat jotenkin paremmassa asemassa koska pystyimme ampumaan talojen sisältä pihalla olevia vastustajia. oli se silti rankka kokemus :D
pelkäsin kamalasti kun unessa veljeni lähti omaan asuntoonsa keskustan läpi. olin varma että se ammutaan matkalla. se pääsi kuitenkin perille ja kertoi vielä että hänen asunnossaan on paljon turvallisempi olla, koska hän asuu maan alla.. siis raput vievät alas hänen kämpilleen. menin myöhemmin hänen kämpilleen ja olin ihan paskana laittamassa ovia lukkoon. kaksi ovea olivat kummatkin tiukasti lukossa =)

yleensä näen unia joissa ovet eivät pysy kiinni vaan ne aukeavat itsestään!

unessa tapahtui myös kummia asioita. suomi oli tehnyt vastustajan kapteenin solvaamiseksi elekronisen possun joka juoksi pihalla kapteenin jaloissa. xD
en muista ohjasinko minä sitä... luultavasti ohjasin. siinä vaiheessa olin kyllä ulkona ihan kapteenin lähellä enkä pelännyt pommeja. ja myöhemmin taas pelkäsin ja linnoittauduin.

sota ei ehtinyt päättyä unessa. koko juttu oli vaan yhtä tuhoamista, pommittamista, sekasortoa. pelkäsin enemmän läheisteni kuin itseni puolesta.

ainiin, aiemmin yöllä näin erilaista unta. siinä minä ja muutama ystäväni olimme lähteneet jollain itseväsätyn näköisellä asuntoautolla matkaan! olin ottanut itselleni mukaan patjan sekä petivaatteet. kesken matkaa tajusimme että meidän olisi pitänyt kiinnittää tähän kummaan asuntoautoon sellanen snadi mökki kiinni missä me nukuttaisiin! heh! sitten aloin kyselemään että onko kaverilla itselleen peittoa mukana tai patjaa. (mä olin siis ainut asian huomioonottanut henkilö) ei ollut. no jotenkin asia selkiintyi, että jokainen kyllä mahtuisi nukkumaan sellasessa neljän neliön kokoisessa hökkerössä ja löydettiin jotain patjantynkääkin. siis ihan kummallinen uni! miks oon menny tollasta näkemään :D tulkintaa kiitos :>

3

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotaunet viittaavat ristiriitaan joko omassa itsessä tai toisten ihmisten kanssa. Olet ehkä kova puolustelemaan itseäsi ja tekemisiäsi. Lisäksi sinulla voi olla voimaksas halua paeta maan alle ristiriitoja, maan syliin, äidin turvaan. Ovet tiukasti lukossa viittaa lukkiutumiseen omaan itseensä. Vastustajan solvaaminen possulla kertoo sen että pelot voivat hälventyä myös huumorin voimalla, kun osaamme ottaa kevyemmin vaikeatkin asiat, ne eivät ole niin suuri uhka.
      Ovet jotka eivät meinaa pysyä kiinni kertovat taas haavoittuvuuden pelosta. Että paljastuu liikaakin, sen pelkoa.
      Sen sijaan ovi, joka on auki tai raollaan ja se ei tuota huolta unessa on hyvä merkki, silloin olet avoin toisille ja et pelkää oman itsemääräämisoikeuden menettämistä, vaikka joku sisään tulisikin, et koe sitä uhkana. Kun tiedät kuka olet ja tiedät oman arvosi, ei toinen ihminen ja hänen mielipiteensä ole sinulle uhka. Olet avoin pelotta.
      Asuntoautolla matkaanlähtö ja koppero mukana voisi kertoa levottomuudesta, vaikeudesta olla paikoillaan.

• Anonyymi

Kokoomus ja perus suomalaiset
      Aiheuttaa suomeen sodan pian suomen talous kaatuu ja venäjä katsoo aikansa
      koittaneen hyökkää suomeen
      KAIKKI TUHOUTUU ja tulee RUUMIITA
      ELÄMÄNI HUONOIN HALLITUS

• Anonyymi

Tätä äänestäjät halusivat ?
      Kokoomus perussuomalaiset valehtelivat
      Äänestäille heitti kaikki lupaukset
      Roskikseen TÄMÄKÖ on toisen välittämistä sitä Solidaarisuutta kaikki
      VALETTA VALETTA PASKA HALLITUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      45
      5663
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      320
      5487
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4691
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2521
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      9
      2186
    6. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      1958
    7. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      54
      1955
    8. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      36
      1894
    9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      34
      1839
    10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      84
      1762
    Aihe