suomi oli sodassa

fcuk!

näin viimeyönä sellasta unta, että suomeen oli syttynyt sota! se oli kamalaa. piti kokoajan pelätä että vastustaja ampuu kohti sellasia isoja ohjuksia. mekin muistaakseni puolustauduttiin ampumalla. suomalaiset olivat jotenkin paremmassa asemassa koska pystyimme ampumaan talojen sisältä pihalla olevia vastustajia. oli se silti rankka kokemus :D
pelkäsin kamalasti kun unessa veljeni lähti omaan asuntoonsa keskustan läpi. olin varma että se ammutaan matkalla. se pääsi kuitenkin perille ja kertoi vielä että hänen asunnossaan on paljon turvallisempi olla, koska hän asuu maan alla.. siis raput vievät alas hänen kämpilleen. menin myöhemmin hänen kämpilleen ja olin ihan paskana laittamassa ovia lukkoon. kaksi ovea olivat kummatkin tiukasti lukossa =)

yleensä näen unia joissa ovet eivät pysy kiinni vaan ne aukeavat itsestään!

unessa tapahtui myös kummia asioita. suomi oli tehnyt vastustajan kapteenin solvaamiseksi elekronisen possun joka juoksi pihalla kapteenin jaloissa. xD
en muista ohjasinko minä sitä... luultavasti ohjasin. siinä vaiheessa olin kyllä ulkona ihan kapteenin lähellä enkä pelännyt pommeja. ja myöhemmin taas pelkäsin ja linnoittauduin.

sota ei ehtinyt päättyä unessa. koko juttu oli vaan yhtä tuhoamista, pommittamista, sekasortoa. pelkäsin enemmän läheisteni kuin itseni puolesta.

ainiin, aiemmin yöllä näin erilaista unta. siinä minä ja muutama ystäväni olimme lähteneet jollain itseväsätyn näköisellä asuntoautolla matkaan! olin ottanut itselleni mukaan patjan sekä petivaatteet. kesken matkaa tajusimme että meidän olisi pitänyt kiinnittää tähän kummaan asuntoautoon sellanen snadi mökki kiinni missä me nukuttaisiin! heh! sitten aloin kyselemään että onko kaverilla itselleen peittoa mukana tai patjaa. (mä olin siis ainut asian huomioonottanut henkilö) ei ollut. no jotenkin asia selkiintyi, että jokainen kyllä mahtuisi nukkumaan sellasessa neljän neliön kokoisessa hökkerössä ja löydettiin jotain patjantynkääkin. siis ihan kummallinen uni! miks oon menny tollasta näkemään :D tulkintaa kiitos :>

3

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotaunet viittaavat ristiriitaan joko omassa itsessä tai toisten ihmisten kanssa. Olet ehkä kova puolustelemaan itseäsi ja tekemisiäsi. Lisäksi sinulla voi olla voimaksas halua paeta maan alle ristiriitoja, maan syliin, äidin turvaan. Ovet tiukasti lukossa viittaa lukkiutumiseen omaan itseensä. Vastustajan solvaaminen possulla kertoo sen että pelot voivat hälventyä myös huumorin voimalla, kun osaamme ottaa kevyemmin vaikeatkin asiat, ne eivät ole niin suuri uhka.
      Ovet jotka eivät meinaa pysyä kiinni kertovat taas haavoittuvuuden pelosta. Että paljastuu liikaakin, sen pelkoa.
      Sen sijaan ovi, joka on auki tai raollaan ja se ei tuota huolta unessa on hyvä merkki, silloin olet avoin toisille ja et pelkää oman itsemääräämisoikeuden menettämistä, vaikka joku sisään tulisikin, et koe sitä uhkana. Kun tiedät kuka olet ja tiedät oman arvosi, ei toinen ihminen ja hänen mielipiteensä ole sinulle uhka. Olet avoin pelotta.
      Asuntoautolla matkaanlähtö ja koppero mukana voisi kertoa levottomuudesta, vaikeudesta olla paikoillaan.

• Anonyymi

Kokoomus ja perus suomalaiset
      Aiheuttaa suomeen sodan pian suomen talous kaatuu ja venäjä katsoo aikansa
      koittaneen hyökkää suomeen
      KAIKKI TUHOUTUU ja tulee RUUMIITA
      ELÄMÄNI HUONOIN HALLITUS

• Anonyymi

Tätä äänestäjät halusivat ?
      Kokoomus perussuomalaiset valehtelivat
      Äänestäille heitti kaikki lupaukset
      Roskikseen TÄMÄKÖ on toisen välittämistä sitä Solidaarisuutta kaikki
      VALETTA VALETTA PASKA HALLITUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe