suomi oli sodassa

fcuk!

näin viimeyönä sellasta unta, että suomeen oli syttynyt sota! se oli kamalaa. piti kokoajan pelätä että vastustaja ampuu kohti sellasia isoja ohjuksia. mekin muistaakseni puolustauduttiin ampumalla. suomalaiset olivat jotenkin paremmassa asemassa koska pystyimme ampumaan talojen sisältä pihalla olevia vastustajia. oli se silti rankka kokemus :D
pelkäsin kamalasti kun unessa veljeni lähti omaan asuntoonsa keskustan läpi. olin varma että se ammutaan matkalla. se pääsi kuitenkin perille ja kertoi vielä että hänen asunnossaan on paljon turvallisempi olla, koska hän asuu maan alla.. siis raput vievät alas hänen kämpilleen. menin myöhemmin hänen kämpilleen ja olin ihan paskana laittamassa ovia lukkoon. kaksi ovea olivat kummatkin tiukasti lukossa =)

yleensä näen unia joissa ovet eivät pysy kiinni vaan ne aukeavat itsestään!

unessa tapahtui myös kummia asioita. suomi oli tehnyt vastustajan kapteenin solvaamiseksi elekronisen possun joka juoksi pihalla kapteenin jaloissa. xD
en muista ohjasinko minä sitä... luultavasti ohjasin. siinä vaiheessa olin kyllä ulkona ihan kapteenin lähellä enkä pelännyt pommeja. ja myöhemmin taas pelkäsin ja linnoittauduin.

sota ei ehtinyt päättyä unessa. koko juttu oli vaan yhtä tuhoamista, pommittamista, sekasortoa. pelkäsin enemmän läheisteni kuin itseni puolesta.

ainiin, aiemmin yöllä näin erilaista unta. siinä minä ja muutama ystäväni olimme lähteneet jollain itseväsätyn näköisellä asuntoautolla matkaan! olin ottanut itselleni mukaan patjan sekä petivaatteet. kesken matkaa tajusimme että meidän olisi pitänyt kiinnittää tähän kummaan asuntoautoon sellanen snadi mökki kiinni missä me nukuttaisiin! heh! sitten aloin kyselemään että onko kaverilla itselleen peittoa mukana tai patjaa. (mä olin siis ainut asian huomioonottanut henkilö) ei ollut. no jotenkin asia selkiintyi, että jokainen kyllä mahtuisi nukkumaan sellasessa neljän neliön kokoisessa hökkerössä ja löydettiin jotain patjantynkääkin. siis ihan kummallinen uni! miks oon menny tollasta näkemään :D tulkintaa kiitos :>

3

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotaunet viittaavat ristiriitaan joko omassa itsessä tai toisten ihmisten kanssa. Olet ehkä kova puolustelemaan itseäsi ja tekemisiäsi. Lisäksi sinulla voi olla voimaksas halua paeta maan alle ristiriitoja, maan syliin, äidin turvaan. Ovet tiukasti lukossa viittaa lukkiutumiseen omaan itseensä. Vastustajan solvaaminen possulla kertoo sen että pelot voivat hälventyä myös huumorin voimalla, kun osaamme ottaa kevyemmin vaikeatkin asiat, ne eivät ole niin suuri uhka.
      Ovet jotka eivät meinaa pysyä kiinni kertovat taas haavoittuvuuden pelosta. Että paljastuu liikaakin, sen pelkoa.
      Sen sijaan ovi, joka on auki tai raollaan ja se ei tuota huolta unessa on hyvä merkki, silloin olet avoin toisille ja et pelkää oman itsemääräämisoikeuden menettämistä, vaikka joku sisään tulisikin, et koe sitä uhkana. Kun tiedät kuka olet ja tiedät oman arvosi, ei toinen ihminen ja hänen mielipiteensä ole sinulle uhka. Olet avoin pelotta.
      Asuntoautolla matkaanlähtö ja koppero mukana voisi kertoa levottomuudesta, vaikeudesta olla paikoillaan.

• Anonyymi

Kokoomus ja perus suomalaiset
      Aiheuttaa suomeen sodan pian suomen talous kaatuu ja venäjä katsoo aikansa
      koittaneen hyökkää suomeen
      KAIKKI TUHOUTUU ja tulee RUUMIITA
      ELÄMÄNI HUONOIN HALLITUS

• Anonyymi

Tätä äänestäjät halusivat ?
      Kokoomus perussuomalaiset valehtelivat
      Äänestäille heitti kaikki lupaukset
      Roskikseen TÄMÄKÖ on toisen välittämistä sitä Solidaarisuutta kaikki
      VALETTA VALETTA PASKA HALLITUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe