suomi oli sodassa

fcuk!

näin viimeyönä sellasta unta, että suomeen oli syttynyt sota! se oli kamalaa. piti kokoajan pelätä että vastustaja ampuu kohti sellasia isoja ohjuksia. mekin muistaakseni puolustauduttiin ampumalla. suomalaiset olivat jotenkin paremmassa asemassa koska pystyimme ampumaan talojen sisältä pihalla olevia vastustajia. oli se silti rankka kokemus :D
pelkäsin kamalasti kun unessa veljeni lähti omaan asuntoonsa keskustan läpi. olin varma että se ammutaan matkalla. se pääsi kuitenkin perille ja kertoi vielä että hänen asunnossaan on paljon turvallisempi olla, koska hän asuu maan alla.. siis raput vievät alas hänen kämpilleen. menin myöhemmin hänen kämpilleen ja olin ihan paskana laittamassa ovia lukkoon. kaksi ovea olivat kummatkin tiukasti lukossa =)

yleensä näen unia joissa ovet eivät pysy kiinni vaan ne aukeavat itsestään!

unessa tapahtui myös kummia asioita. suomi oli tehnyt vastustajan kapteenin solvaamiseksi elekronisen possun joka juoksi pihalla kapteenin jaloissa. xD
en muista ohjasinko minä sitä... luultavasti ohjasin. siinä vaiheessa olin kyllä ulkona ihan kapteenin lähellä enkä pelännyt pommeja. ja myöhemmin taas pelkäsin ja linnoittauduin.

sota ei ehtinyt päättyä unessa. koko juttu oli vaan yhtä tuhoamista, pommittamista, sekasortoa. pelkäsin enemmän läheisteni kuin itseni puolesta.

ainiin, aiemmin yöllä näin erilaista unta. siinä minä ja muutama ystäväni olimme lähteneet jollain itseväsätyn näköisellä asuntoautolla matkaan! olin ottanut itselleni mukaan patjan sekä petivaatteet. kesken matkaa tajusimme että meidän olisi pitänyt kiinnittää tähän kummaan asuntoautoon sellanen snadi mökki kiinni missä me nukuttaisiin! heh! sitten aloin kyselemään että onko kaverilla itselleen peittoa mukana tai patjaa. (mä olin siis ainut asian huomioonottanut henkilö) ei ollut. no jotenkin asia selkiintyi, että jokainen kyllä mahtuisi nukkumaan sellasessa neljän neliön kokoisessa hökkerössä ja löydettiin jotain patjantynkääkin. siis ihan kummallinen uni! miks oon menny tollasta näkemään :D tulkintaa kiitos :>

3

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotaunet viittaavat ristiriitaan joko omassa itsessä tai toisten ihmisten kanssa. Olet ehkä kova puolustelemaan itseäsi ja tekemisiäsi. Lisäksi sinulla voi olla voimaksas halua paeta maan alle ristiriitoja, maan syliin, äidin turvaan. Ovet tiukasti lukossa viittaa lukkiutumiseen omaan itseensä. Vastustajan solvaaminen possulla kertoo sen että pelot voivat hälventyä myös huumorin voimalla, kun osaamme ottaa kevyemmin vaikeatkin asiat, ne eivät ole niin suuri uhka.
      Ovet jotka eivät meinaa pysyä kiinni kertovat taas haavoittuvuuden pelosta. Että paljastuu liikaakin, sen pelkoa.
      Sen sijaan ovi, joka on auki tai raollaan ja se ei tuota huolta unessa on hyvä merkki, silloin olet avoin toisille ja et pelkää oman itsemääräämisoikeuden menettämistä, vaikka joku sisään tulisikin, et koe sitä uhkana. Kun tiedät kuka olet ja tiedät oman arvosi, ei toinen ihminen ja hänen mielipiteensä ole sinulle uhka. Olet avoin pelotta.
      Asuntoautolla matkaanlähtö ja koppero mukana voisi kertoa levottomuudesta, vaikeudesta olla paikoillaan.

• Anonyymi

Kokoomus ja perus suomalaiset
      Aiheuttaa suomeen sodan pian suomen talous kaatuu ja venäjä katsoo aikansa
      koittaneen hyökkää suomeen
      KAIKKI TUHOUTUU ja tulee RUUMIITA
      ELÄMÄNI HUONOIN HALLITUS

• Anonyymi

Tätä äänestäjät halusivat ?
      Kokoomus perussuomalaiset valehtelivat
      Äänestäille heitti kaikki lupaukset
      Roskikseen TÄMÄKÖ on toisen välittämistä sitä Solidaarisuutta kaikki
      VALETTA VALETTA PASKA HALLITUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      182
      2707
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2529
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2217
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe