Onko lemmikkikäärmeissä saman tyyppistä lajia kuin smaragdipuuboa?Se ei tietääkseni ole lemmikki.
Kellään tietoa niin kertokaa ihmeessä.
Omistan jo kaksi viljakäärmettä,sukkanauhakäärmeen ja bythonin..
Smaragdipuuboa /ala lajit?
11
2432
Vastaukset
- Amaterasu20
Eipä taida moista matoa suomesta ihan heti löytyä :/
Taisit nähdä saman pirahna ohjelman kuin minä jossa kyseinen käärme vilahti..
Vihreä puupyton (Morelia viridis)
Vihreä puuboa
Viherkarkeakäärme (Opheodrys aestivus)(syö hyönteisiä) Tätä lajia löytyy suomestakin aikas helposti ja edullisesti..
Tälläisestakin lajista olen kuullut
Green Bush Ratsnake(Elaphe prasina)..
Jospa noista jotain hyötyä oli..- Amaterasu20
Siis tuossa luettelin vain joitakin vihreitä käärmeitä joita tiedän... ;)
- mä vaan
Btw, smaragdiboa = vihreä puuboa = Corallus caninus
- epä
Käärmeissä ei tämä lemmikkijaottelu mene ihan samalla tavalla, kuin että koirat ovat lemmikkejä ja sudet eivät. Käärmeet eivät ole lemmikkejä ollenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Silti melkein mitä tahansa käärmeitä pitävät asiaan perehtyneet ihmiset terraarioissaan, jos vain jostain sellaisen käsiinsä saavat. Kysymys ei siis ole siitä, onko smaragdipuuboa lemmikki, vaan onko sitä saatavilla. Ja tietenkin myös, että mitä se vaatii.
vilkuilepa www.herppi.net sivuston käärmekeskustelua. Siellä on joskus muistaakseni tästä kyseisestä lajista ainakin ollut puhetta. - snakefan
On tolla mun kaverilla smaragdiboa jonka olen nähnytkin
- käärme hullu
meiän kaverilla on smaragdiboa ja vihreäpuupyton ja viherkarkeakäärme.ja sarvirottakäärme(=ja sit joku kolme metrinen vihreä laiha käärme (ehkä vihermamba)on sil sit gaboni kyitöä ja muita kyrkkyjä(=
Ja yhä edelleen sellasta käärmettä ei oo olemassakaan ku smaragdipuuboa. Se on Smaragdiboa eli vihreä Puuboa, Green tre boa eli Corallus caninus.
- dfghjklöv
mistä voi ostaa
- ostaa?
Ei ainakaan ison ketjun lemmikkikaupasta
- gaga77
Ruotsista tuntui saavan helpommin ostettua mutta sellaisen Suomeen tuonti onkin ehkä haastavampaa
- louku
mullaon smaragdiboa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402