Onko lemmikkikäärmeissä saman tyyppistä lajia kuin smaragdipuuboa?Se ei tietääkseni ole lemmikki.
Kellään tietoa niin kertokaa ihmeessä.
Omistan jo kaksi viljakäärmettä,sukkanauhakäärmeen ja bythonin..
Smaragdipuuboa /ala lajit?
11
2327
Vastaukset
- Amaterasu20
Eipä taida moista matoa suomesta ihan heti löytyä :/
Taisit nähdä saman pirahna ohjelman kuin minä jossa kyseinen käärme vilahti..
Vihreä puupyton (Morelia viridis)
Vihreä puuboa
Viherkarkeakäärme (Opheodrys aestivus)(syö hyönteisiä) Tätä lajia löytyy suomestakin aikas helposti ja edullisesti..
Tälläisestakin lajista olen kuullut
Green Bush Ratsnake(Elaphe prasina)..
Jospa noista jotain hyötyä oli..- Amaterasu20
Siis tuossa luettelin vain joitakin vihreitä käärmeitä joita tiedän... ;)
- mä vaan
Btw, smaragdiboa = vihreä puuboa = Corallus caninus
- epä
Käärmeissä ei tämä lemmikkijaottelu mene ihan samalla tavalla, kuin että koirat ovat lemmikkejä ja sudet eivät. Käärmeet eivät ole lemmikkejä ollenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Silti melkein mitä tahansa käärmeitä pitävät asiaan perehtyneet ihmiset terraarioissaan, jos vain jostain sellaisen käsiinsä saavat. Kysymys ei siis ole siitä, onko smaragdipuuboa lemmikki, vaan onko sitä saatavilla. Ja tietenkin myös, että mitä se vaatii.
vilkuilepa www.herppi.net sivuston käärmekeskustelua. Siellä on joskus muistaakseni tästä kyseisestä lajista ainakin ollut puhetta. - snakefan
On tolla mun kaverilla smaragdiboa jonka olen nähnytkin
- käärme hullu
meiän kaverilla on smaragdiboa ja vihreäpuupyton ja viherkarkeakäärme.ja sarvirottakäärme(=ja sit joku kolme metrinen vihreä laiha käärme (ehkä vihermamba)on sil sit gaboni kyitöä ja muita kyrkkyjä(=
Ja yhä edelleen sellasta käärmettä ei oo olemassakaan ku smaragdipuuboa. Se on Smaragdiboa eli vihreä Puuboa, Green tre boa eli Corallus caninus.
- dfghjklöv
mistä voi ostaa
- ostaa?
Ei ainakaan ison ketjun lemmikkikaupasta
- gaga77
Ruotsista tuntui saavan helpommin ostettua mutta sellaisen Suomeen tuonti onkin ehkä haastavampaa
- louku
mullaon smaragdiboa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137