Onko lemmikkikäärmeissä saman tyyppistä lajia kuin smaragdipuuboa?Se ei tietääkseni ole lemmikki.
Kellään tietoa niin kertokaa ihmeessä.
Omistan jo kaksi viljakäärmettä,sukkanauhakäärmeen ja bythonin..
Smaragdipuuboa /ala lajit?
11
2436
Vastaukset 11
- Amaterasu20
Eipä taida moista matoa suomesta ihan heti löytyä :/
Taisit nähdä saman pirahna ohjelman kuin minä jossa kyseinen käärme vilahti..
Vihreä puupyton (Morelia viridis)
Vihreä puuboa
Viherkarkeakäärme (Opheodrys aestivus)(syö hyönteisiä) Tätä lajia löytyy suomestakin aikas helposti ja edullisesti..
Tälläisestakin lajista olen kuullut
Green Bush Ratsnake(Elaphe prasina)..
Jospa noista jotain hyötyä oli..- Amaterasu20
Siis tuossa luettelin vain joitakin vihreitä käärmeitä joita tiedän... ;)
- mä vaan
Btw, smaragdiboa = vihreä puuboa = Corallus caninus
- epä
Käärmeissä ei tämä lemmikkijaottelu mene ihan samalla tavalla, kuin että koirat ovat lemmikkejä ja sudet eivät. Käärmeet eivät ole lemmikkejä ollenkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Silti melkein mitä tahansa käärmeitä pitävät asiaan perehtyneet ihmiset terraarioissaan, jos vain jostain sellaisen käsiinsä saavat. Kysymys ei siis ole siitä, onko smaragdipuuboa lemmikki, vaan onko sitä saatavilla. Ja tietenkin myös, että mitä se vaatii.
vilkuilepa www.herppi.net sivuston käärmekeskustelua. Siellä on joskus muistaakseni tästä kyseisestä lajista ainakin ollut puhetta. - snakefan
On tolla mun kaverilla smaragdiboa jonka olen nähnytkin
- käärme hullu
meiän kaverilla on smaragdiboa ja vihreäpuupyton ja viherkarkeakäärme.ja sarvirottakäärme(=ja sit joku kolme metrinen vihreä laiha käärme (ehkä vihermamba)on sil sit gaboni kyitöä ja muita kyrkkyjä(=
Ja yhä edelleen sellasta käärmettä ei oo olemassakaan ku smaragdipuuboa. Se on Smaragdiboa eli vihreä Puuboa, Green tre boa eli Corallus caninus.
- dfghjklöv
mistä voi ostaa
- ostaa?
Ei ainakaan ison ketjun lemmikkikaupasta
- gaga77
Ruotsista tuntui saavan helpommin ostettua mutta sellaisen Suomeen tuonti onkin ehkä haastavampaa
- louku
mullaon smaragdiboa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481012Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17959- 82831
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80749Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21717- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102594
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188562- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html255459Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.84429Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 35391
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 26356
- 4349
- 29348