PEUGEOT 505 TUNING

AUTOTOHTORI

TIETÄÄKÖ KUKAAN LÖYTYYKÖ PEUGEOT 505 TUNING OSIA. ESIM.ALUSTASARJAA, SPOILEREITA JA MUUTA SÄLÄÄ

1

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTA

Erilaisten lisäosien valikoima 505:een on kyllä hyvin niukka. Ranskassa muutama korisarjojen valmistaja myi ainakin vielä vähän aikaa sitten turbo injektion mallin etupuskuria. Taisi siinä olla mukana helmat ja takapuskurikin. 80-luvun lopulla myytiin Suomessakin Evolutionin valmistamaa korisarjaa uudempaan korimalliin. Se sisälsi etupuskurin, helmat, takapuskurin ja takaspoilerin. Suomessa olen nähnyt ainakin yhden tuolla sarjalla varustetun 505 V6 mallin.

Itselläni on rakenneltu 505 jossa ei tosin ole korisarjoja mutta alustaa on madallettu ja moottorina on 2,2 litrainen turbo isolla välijäähdyttäjällä ja Sierra Cosworthin RS500 turbolla. Tehoa tällä hetkellä noin 250hv mutta mahdollisuudet noin 300 hevosvoimaan. Kulku kyllä riittää mutta kyllä 505:stä on vaikea tehdä muutoin sporttia. 505 on rakennettu käyttäytymään hyvin perinteisesti ja vaatisi kohtuuttomia ponnisteluja hienosäätää se sporttiseksi. Varsinkin kun valmiita osia ei ole käytettävissä.

Auto on muuten kaupan jos tehokas 505 kiinnostaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5065
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4939
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe