Nosturi autotalliin?

jukka

Missähän hinnoissa sellaiset auton nosturit, joita on esim. rekaanvaihto pajoilla, liikkuvat? Saisko jostain käytettynä sopuhintaan? Ei huvittais alkaa kaivamaan monttua tallin lattiaan...

8

10851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jo

Itse olen ostellut esim saksinosturi käytetty nostaa noin 2 metriä.
      Ostin juuri 2 pilari nostimen 1000 eur.
      Kummatkin nosturit on erittäin hyväkuntoisia ja ostettu keltaisenpörssin kautta.

• jeejee

Ei kai se renkaanvaihtoon nosturia ole hankkimassa, mistä sellaisen luulon sait? Jos kerran vaihtoehdot on monttu tai nosturi niin kait siellä on tarkoitus päästä auton alle remppaa tekemään.

• sitä just
        jeejee kirjoitti:

Ei kai se renkaanvaihtoon nosturia ole hankkimassa, mistä sellaisen luulon sait? Jos kerran vaihtoehdot on monttu tai nosturi niin kait siellä on tarkoitus päästä auton alle remppaa tekemään.

No tästä lauseesta:

"Missähän hinnoissa sellaiset auton nosturit, joita on esim. rekaanvaihto pajoilla, liikkuvat?"

Renkaanvaihto "pajoilla" on just vastaavia hallitunkkeja, oikeat rengasliikkeet on asia erikseen.
        Ja jos on tarkotus päästä auton alle remonttitarkoituksessa, siis sillain kuin korjaamossa, niin normaalitallista loppuu korkeus kesken.

• jukka
        sitä just kirjoitti:

No tästä lauseesta:

"Missähän hinnoissa sellaiset auton nosturit, joita on esim. rekaanvaihto pajoilla, liikkuvat?"

Renkaanvaihto "pajoilla" on just vastaavia hallitunkkeja, oikeat rengasliikkeet on asia erikseen.
        Ja jos on tarkotus päästä auton alle remonttitarkoituksessa, siis sillain kuin korjaamossa, niin normaalitallista loppuu korkeus kesken.

Vertaukseni rengaspajaan saattoi olla hiukan harhaanjohtava, mutta tarkoitus olisi päästä alle. Joskus vaan olen nähnyt rengaspajoillakin noita "oikeita" nostureita.

Koska tallin katto tulee vastaan 2.7m:ssä, ei autoa voi tästä syystä nostaa yhtä korkealle kuin korjaamoilla, mutta parempi metrin nosto kuin ryömiä paskasella lattialla...

• lukutaito
        jukka kirjoitti:

Vertaukseni rengaspajaan saattoi olla hiukan harhaanjohtava, mutta tarkoitus olisi päästä alle. Joskus vaan olen nähnyt rengaspajoillakin noita "oikeita" nostureita.

Koska tallin katto tulee vastaan 2.7m:ssä, ei autoa voi tästä syystä nostaa yhtä korkealle kuin korjaamoilla, mutta parempi metrin nosto kuin ryömiä paskasella lattialla...

Ihan selvästi se oli sanottu, ei mitään harhaanjohtavaa. Se yksi ei vaan ole lukutaitoinen, joillakin kun voi olla vaikeuksia luoda käsitystä montun ja nosturin välille niissä suoritettavista töistä. Kuka nyt renkaita montusta... heh!

• lukutaidoton
        lukutaito kirjoitti:

Ihan selvästi se oli sanottu, ei mitään harhaanjohtavaa. Se yksi ei vaan ole lukutaitoinen, joillakin kun voi olla vaikeuksia luoda käsitystä montun ja nosturin välille niissä suoritettavista töistä. Kuka nyt renkaita montusta... heh!

Kukako renkaita montusta..? Esim. tuossa malmin teebeellä tapahtuu just näin.
        Ja näin tekee kaverikin tallissaan. Sillä on tallissa monttu ja siinä kiskoilla oleva kelkka, kelkassa pullotunkki. Pitääkö kertoa tarkemmin, vai selvisikö?

Minä olen tehnyt tallissani autoremppaa niin, että nostan tunkilla tarvittaessa vaikka kulman kerrallaan ja pistän tuet alle. Kyllä siellä mahtuu tekemään sen, mitä tehdä tarvitsee. Ihan sama onko se auto metrin, vai puoli metriä ilmassa jos sitä ei kuitenkaan saa niin korkealle kuin korjaamolla.

• jarkka1974
        lukutaidoton kirjoitti:

Kukako renkaita montusta..? Esim. tuossa malmin teebeellä tapahtuu just näin.
        Ja näin tekee kaverikin tallissaan. Sillä on tallissa monttu ja siinä kiskoilla oleva kelkka, kelkassa pullotunkki. Pitääkö kertoa tarkemmin, vai selvisikö?

Minä olen tehnyt tallissani autoremppaa niin, että nostan tunkilla tarvittaessa vaikka kulman kerrallaan ja pistän tuet alle. Kyllä siellä mahtuu tekemään sen, mitä tehdä tarvitsee. Ihan sama onko se auto metrin, vai puoli metriä ilmassa jos sitä ei kuitenkaan saa niin korkealle kuin korjaamolla.

olisitte hankkineet korkeamman tallin omassani sisäkorkeus 365cm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe