millainen on

jousimies tyttö?

Minulla on pieni jousimies tyttö? Minkälaisia ovat jousimies tytöt? Hän on niin pieni vielä, että on vaikea kertoa kamalasti luonteenpiirteistä, mutta huumorintajua on aivan selvästi, kiinnostusta kaikkiin teknisiin laitteisiin ja vieraisiin ihmisiin löytyy. Kirjat ovat myös ihania. Hymyilee kauppareissut vieraille ja näyttelee ilmeitään mummoille. Ei ujostele..

tyttö heittäytyy villiksi nähdessään pikku autoja ja sähköjohtoja...kaikki näpertely myös kiinnostaa. Pitää myös sylittelystä ja läheisyydestä, mutta yleensä touhuaa jatkuvasti jotain kuin pieni ikiliikkuja:)

Kiinnostaa minkälainen on meidän jouskari neiti aikuisena, joten jos joku valottaisi tämän horoskooppimerkin saloja? Kenties meille saapui haikaran nyytissä tuleva rallikuski:)

6

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies

      Hei!
      Kuulostaa tutulta. Jousimieslapsi on iloinen myös aikuisenakin :)Ruusunpunaiset lasit silmillä. lapsi tarkkailee ympäristöä ei vain lapsia vaan kaikkia!Ottaa hurjasti vaikutteita maailmasta pihalla leikkiessään ja pohtii ympäristöä mielessään. Olin aina ulkona ja vaikutin uppoutuneen leikkeihin mutta tarkkailin aikuisia lapsia heidän käytöstä, vaatteita jne. minua on aina kiinnostanut ihmiset. Sanoin kaikille päivää ja hymyilin. Ajoin pienenä paljon pikkupyörälläni ja myöhemmin isommallakin. Olin aina mukana ensimmäisenä kaikissa pihaleikeissä missä juostiin tai oli paljonlapsia ja mieleikuvitusta :)
      Olin kaikkien kaveri ja vähän vallaton.

    • suvi

      ..jousimiehenä voisin sanoa,että olin pienempänä aika "poikamainen" mulla ei ollut montaa tyttö-kaveria,joten siitä varmaan johtui..
      Kyllä nukeillakin leikin,mutta enempi pidin niistä sotaleikeistä,ja muutenkin aika rajuista asioista olen pitänyt pienestä asti,nykyään olen rauhoittunut jonkin verran:)
      Olen aina ollut tarkkailija,tarkkailen ihmisiä,heidän käytöstään,puhetapaansa ym.

      Myöskin ulkomaat,matkustelu ja vieraat kielet ovat kiinnostaneet pienestä asti,tutkin pienenä karttapalloa ja suunnittelin minne päin maailmaa matkustan/muutan,tai minne lähden muuten vain seikkailemaan:)
      Mulle ei ole koskaan sopinut tavallinen tylsä arki ja aherrus,olen vähän taiteilija-luonne,joka haluaa itse päättää tekemisistään ja menemisistään milloin huvittaa,erittäin itsepäinen,mutta myös hyvin sosiaalinen,ennakkoluuloton,rento ja oikeudenmukainen ihminen olen:)ja,kuten sanotaan:"Jousimies ei oikein sovellu normaaliin elämään" pitää paikkansa:)

    • jousimies neiti

      kokemuksen syvällä rintaäänel voin sanoo et aika rämäpäinen voi tulla (itelleni kävi näin)!!! on helposti levoton ja hermostunut(kin) keskittyminen voi aiheuttaa ongelmia!! kaikest huolimatta elämä jouskarina on laiffii

    • jousinainen21

      Ihailee, tarvitsee ja kunnioittaa aina valtavasti isäänsä.

    • koen olevani

      Olen seikkailunhaluinen. Kyllästyn moniin ihmisiin helposti, ja saatankin silloin olla täysin välinpitämätön heitä kohtaan. En tosiaan pidä tästä piirteestäni, mutta en vain osaa miellyttää ihmisiä, jotka eivät sytytä milläänlailla.
      Mukavassa seurassa haluan olla hauska ja naurattaa ihmisiä. Pidän rennoista ihmisistä. Ihmiset, jotka riitelevät, stressaavat ja valittavat liikaa, saavat sappeni kiehumaan.
      Syvällisistä asioista keskustelu ei ole minulle kovin luontevaa, minkä takia jauhankin mieluummin paskaa ja heittää vitsiä. Inhoan myös tätä itsessäni. En osaa olla tarpeeksi vakava. On vaikea näyttää tunteitaan ja purkaa sisintään.
      Viihdyn yksin joskus pitkiäkin aikoja. Joskus taas vihaan yksin olemista. Yleensä kaverit ottavat yhteyttä minuun, itse kun en osaa olla kovinkaan oma-alotteinen. Läheisiä ystäviä minulla on vain muutama, mutta se tuntuu riittävän hyvin. Miehissä löytyy yhtä jos toistakin sähläystä. Vaikka olen teoriassa romantikko ja kiihkeä, en silti käytännössä osaa niin hyvin näyttää tunteitani. Sitoutuminen on ahdistavaa.
      Horoskooppimerkeistä olen huomannut härän olevan yksi pahimpia "vihamiehiäni". :D Oinaat ja leijonat tunnetusti sopivat jousimiehelle. :)
      Ote www.astro.fi - sivustolta (jousimiesnainen parisuhteessa):
      Pidä hänet alusta alkaen riittävän etäällä itsestäsi, jotta hänelle jää ikäänkuin väkisin tilaa toteuttaa omia ihanteitaan ja mielihalujaan. Ole riittävän lähellä, jotta hän tuntee olonsa turvalliseksi, mutta älä suostu sitomaan häntä itseesi. Hän etsii universumin tarkoitusta ja tässä etsinnässä hän tarvitsee täydellisen vapauden. Antamalla sen hänelle tulet saamaan omasi moninkertaisesti takaisin, sillä ihastuksesi kohde on onnettaren jatkuvassa suosiossa.
      ^ melko osuvaa osaltani :)

      • sagittariusN

        ...tismalleen samanlainen kuin minäkin!ainakin kirjoittamasi asioiden perusteella!
        Miten voikin kaikki osua noin nappiin,uskomatonta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe