Onko jollain tietoo,mistä johtuu limainen uloste ja pahoinvointi? Olen ajatellut että nämä liittyisivät jotenkin toisiinsa.. Pahoinvointi voi olla päiviä viikkoja poissa ja sitten taas muutaman päivän tosi paha. En ole raskaana.
pahoinvointi ja limainen uloste
3
6923
Vastaukset
- olla
Esim. ärtyneen suolen oireyhtymä: http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Ruuansulatuselinten_sairaudet.shtml/123697?Ummetus
- voisi olla
Voisi olla hiivasyndroomakin.
- kokemuksella
Yleensä tässä vaiheessa on kyseessä hiivasyndrooma. Mikä ei sinänsä ole vakavaa, saa hoidettua jopa ruoka valiota muuttamalla ainakin tilapäisesti.
Mutta mikäli tämä toistuu muutamien viikkojen kuluessa, niin hiivasyndrooma laukeaa ummetuksen oireista. Jolloin suolistoon kertyy haitallisia aineita luonnolisien bakteerejen tilalle ja hiivasyndrooma on taas käynnissä.
Kun huomaat että alkaa ummettaa, niin kannattaa käydä apteekista hakemassa itselle sopivaa ummetuksen poistavaa valmistetta ja maitohappobakteereja, jollon hiivasienisyndrooma ei pääse valloilleen. (Mikäli aloitat kysesen hoidon heti ummetuksen alettua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448