Jalkojen sitominen

+ piikkikorot

Tällainen fetissi: tykkään katsoa naisen avutonta "kävelyä" kun hänellä on tiukat piikkarit, ja jalat sidottu polvista kiinni. Mitä vaikeampaa kävely/eteneminen on, sitä kovempi sotndis. Onneksi vaimo tekee tätä mun mieliksi pyydettäessä. Muilla samanlaista?

9

2844

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki, ja saman asian ajaa todella tiukka polvipituinen hame.

T. Maski

• + piikkikorot

Mistäs tollasia hameita saa? Mä olen laittanu vaimolle ihan vaan jeesusteippiä stockingsien päälle. Se rimpuilu, avuttomuus... joskus sidon lisäksi silmät ja kädet.

• Matti
        + piikkikorot kirjoitti:

Mistäs tollasia hameita saa? Mä olen laittanu vaimolle ihan vaan jeesusteippiä stockingsien päälle. Se rimpuilu, avuttomuus... joskus sidon lisäksi silmät ja kädet.

minua kiihottaa kykeä ketjulla minihameinen ja säihkysäärinen vaimo kaulapannasta esim. mh:n yläkaapin vetimeen niin, ettei hän pääse istumaan, ja pukea hänen jalkaansa avokkaat, joissa on 13,5 cm:n piikkikorko ja riippulukoilla lukittavat nilkkahihnat. Noissa hänen nilkkansa ojentuvat aika suoriksi ja pohjelihakset pingottuvat seksikkäästi. Itse tekeydyn tietämättömäksi korkkareiden aiheuttamasta "piinasta". Asetan hänen eteensä 10 cm korkean korokkeen, jolle kehotan häntä nousemaan ja jolta laskeutumaan useita kertoja "aikansa kuluksi" ja "liikunnan vuoksi". Aika ajoin pyydän häntä seisomaan paikoillaan ja nostamaan vuoroin kummankin koron "korkolappujen tarkastamista varten". Hän pitää itsekin tästä: pimpsa kostuu ja kulli kovenee naintia varten.

• samantapainen

Minäkin tykkään katsoa naisen avutonta kävelyä :) .harrastatteko useinkin tollasia ?et ole ainut tässä maailmassa ,jollaon tällainen fetissi ...onhan mulla monta muutakin fetissiä,mutta ei kaikkea "uskalla" kertoa

• RaneBoy

Mulla on sellanen vetissi että avaan postilaatikon akannen ja otan Turunsanomat käteen niin alkaa jumalaton sondis eiku... stondis.Vaik mä oon vast 16 v

• + piikkikorot

Onhan noita fetissejä mullakin vaikka mitä, sellasia joista ei tohdi netissä kertoilla :) Mutta kyllä mä pyrin vaimon saamaan ylipuhutuksi noihin korkkareihin ja sitomiseen aika usein. Ja kadulla pääni kääntyy jos naisella on liian korkeat korot hänen kävelykykyynsä nähden..

• samantapainen
        + piikkikorot kirjoitti:

Onhan noita fetissejä mullakin vaikka mitä, sellasia joista ei tohdi netissä kertoilla :) Mutta kyllä mä pyrin vaimon saamaan ylipuhutuksi noihin korkkareihin ja sitomiseen aika usein. Ja kadulla pääni kääntyy jos naisella on liian korkeat korot hänen kävelykykyynsä nähden..

onhan se siistiä,kun nainen kävelee pvc-vaatteet päällä....ja varsinkin kun nainen sidotaan pvc-vaatteet päällä...sä siis vaan sidot jalkoi?..eikö sua innosta sitoa muita paikkoja?sori jos olen liian utelias ....

• niin kaunista

Ite tykkään laittaa 60cm leveän metallitangon jalkojen väliin ja siihen 16cm korkokengät, kädet on tiukasti kiinni selkä harnessissa, eli pois se ei pääse ennen kuin annan luvan.

Hetkeksi aikaa klitoris kiihotin niin siinä kostuu.

• Raudoissa

Itse naisena ja alitettuna tehdä noin.
      Luokittelisin tuon alistamiseen ja varmana pillu kastuis, tuota tehdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      92
      3937
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1442
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1127
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      230
      944
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      933
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      845
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      822
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      747
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      721
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      42
      712
    Aihe