Muistatteko 80-90 luvulla ravintolaa nimeltä Albatross? Meno oli mukavaa... sinisiä enkeleitä juotiin... Nuoruuteni paras pailupaikka! Musiikki oli parempaa silloin joskus ennen.. Ja ne hitaat...Aaah!!!
Pimeet kutupaikat ja muut ;)
Pistäkääpä muisteluita kehiin!
Muistatteko Albatrossia??????????
9
3578
Vastaukset
- oikein hyvin....
Entinen ravintola itäpuisto.
Portsarit tosi mulkeroita.
Ellei tippipuoli pelannut niin oli liikaa pohjia aina jatkossa, täyspässejä mulkkuja. - Lissu
Siellähän ne ekat ravintolapaukut tuli nautittua juu! Kavereiden kanssa pari kertaa erehdyttiin Clubille (Club20) mut palattiin takas "omiemme" pariin Albaan. Mun mielestä sillon oli hiukan sellanen jako että "rahvas" kävi Albas ja "jupit" Clubilla. Ylpeästi ilmoitan kuuluvani siihen rahvas-klaaniin joka kansoitti Alba`n sopukat lähes joka viikonloppu. Hyvät muistot jäi!
- muistelojukka
Muistatkos itse vesivehmaan jenkkaa vielä...?
- toukokuussa 92
siellä jytäiltiin ja meno oli mahtava. Ja masusta tuli sen reissun jälkeen pikkunen poikavauva :)
- Albatrossista
Muutin 20 vuotta sitten Porvooseen mukanani harjavaltalainen tyttö. Eräänä viikonloppuna hän ilmoitti lähtevänsä käymään kotona ja menevänsä tansseihin tyttökaverinsa kanssa Albatrossiin. Seuraavalla viikolla luin avonaisen kirjeen, jonka tyttöni oli kirjoittanut kaverilleen. Kirjeessä kuvailtiin Albatrossin tapahtumat hyvin yksityiskohtaisesti. Tapahtuma aiheutti avoeron, josta toipuminen oli elämäni vaikein yksittäinen tapahtuma.
- joo
siellähän tuli ekat baaripöhönät juotuu ja sen jälkeenkin oli aika mukavaa menoo.. honky tonki meneteli vie, mut sen jälkee paikalla JYRKKÄÄÄ alamäkee
- minä
Tapasin mieheni vuonna 1988 Albatrossissa, kun hän tuli hakemaan minua tanssimaan. Oli sellainen olo kun olisin tuntenut hänet aina. En muistanut vasta kun ulkona kysyä edes etunimeä. Vieläkin ollaan yhdessä.
- AnonyymiUUSI
muistan, pettarit ja dirlandaat soi, oli myös saunaosasto altaineen! ja siellä oli jotain abivuodwn bileitä.
- AnonyymiUUSI
Ravintola Selkämeressä oli raju alkometri. Jos pääsi kompuroimatta ne järkyttävät rappuset ylös niin tervetuloa. Kännissä niistä ei selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011