Kirpparilla myynnissä useita hotellikäytössä olleita televisioita. Mitä eroa niissä on tavallisiin malleihin verrattuna? Äänenvoimakkuus ilmeisesti ainakin rajoitettu ettei voi täysillä huudattaa, mutta saako sitä muutettua tavalliseksi? Entä onko muuta eroa?
Hotelli-TV
5
1037
Vastaukset
- viritin
Tuo on lähinnä arvaus , kun olen niin vähän käyttänyt hotelleja .
- Matkaaja
Mielestäni kaukosäädin on aika rajattu, telkkarissa on kello herätys ja telkkaria ei pysty virittämään muuten kuin kytkemällä laptop sarjakaapelilla ( tai jokin muu vempele, en tiedä mikä ) telkkarin taakse. Viritystä ei pysty muuttamaan itse telkkarissa eikä mukana olevalla kaukosäädöllä.
- Anonyymi
Matkaaja kirjoitti:
Mielestäni kaukosäädin on aika rajattu, telkkarissa on kello herätys ja telkkaria ei pysty virittämään muuten kuin kytkemällä laptop sarjakaapelilla ( tai jokin muu vempele, en tiedä mikä ) telkkarin taakse. Viritystä ei pysty muuttamaan itse telkkarissa eikä mukana olevalla kaukosäädöllä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Ihan normaaleja telkkuja,täytyy vain poistaa hotelli asetukset
- Anonyymi
Nuo on varmaan vanhoja eli niissä on ihan normaalit virittimet ja liitännät. Käyttöliittymässä on vaan on hotelli-tv-toimintoja eli kaiken saa lukittua jne. Nykyaikaiset hotelli-tv:t toimii omalla järjestelmällään lan-verkon kautta, eikä niissä ole tavallisia virittimiä ollenkaan, joten niitä ei saa kotona toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852250- 431840
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!731610- 761386
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261214- 481193
- 771191
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai411073- 431034