Onko kukaan

aapeli 3334

artisti oikein kovin suosionkipee ja hinkuu aina lehtiin?Jos niin kuka?

11

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

Mun mielestä Danny vaikuttaa jotenkin sellaiselta ,että se myis vaikka oman äitinsä jotta pääsis lehteen. Mikko Alatalossa on vähän samaa vikaa.

• rita

Danny on tosiaankin melkoinen linssilude.Mutta kun suosio hiipuu niin kai se pitää yrittää pysyä lööpeissä.

• Kyllähän tuo Frederik vaikuttaa myös sellaselta tyypiltä ,että lehtiensivuille havittelee melkein keinolla millä hyvänsä ( esim. Heinojen murhatapauksen yhteydessä ilmottautui heidän hyväksi ystäväksi, syytti Jari Sillanpään euroviisu edustusbiisiä oman laulunsa plagiaatioksi, ylpeili näyttelevänsä Matti Nykäs- leffassa, yms...)
      Vähän samaa sarjaa on Paula Koivuniemi, mutta hänellä ei ole koskaan mitään muuta sanottavaa kuin puhua miessuhteistaan.

• tepa

KATI FORS!Hän on vaan lehdissä milloin missäkin poseeraamassa ja puhumassa Ridgestä, mutta en ole esim. kuullut hänen musiikkiaan. Ei ole ansainnut titteliään. Häpeisi ja ottaisi mallia edeltäjistään kuten Eija Kantolasta, Arja Korisevasta , Johannoista Pakonen ja Debreczeni. Eivät juorulehtien kansissa tepastele ja suosio on silti tattu, kun tekevät työnsä hyvin!

• mirjami

Jari käpäsi tässä muutama viikko sitten työpaikallani. Koska palvelin hänet kuin kenet tahansa "normaalin" asiakkaan hän kysyi minulta enkö mä tunne häntä... tai halua nimmaria????? Silloin mietin että onko todella nuin huomion kipeä??

• rita

Oletko varma ettei se ollut vitsi,Jarilta voisi onnistua sekin.Tunnetusti Jarilla on itseironian taito ja ehkä sanoi noin kun huomasi että kohtelit "normaalisti".Tai sitten tuo vaan tuli ensiksi mieleeni kun itselläni on todella"omituinen"huumorintaju ;D Enkä malta olla kysymättä mitä vastasit?

• rita kirjoitti:

Oletko varma ettei se ollut vitsi,Jarilta voisi onnistua sekin.Tunnetusti Jarilla on itseironian taito ja ehkä sanoi noin kun huomasi että kohtelit "normaalisti".Tai sitten tuo vaan tuli ensiksi mieleeni kun itselläni on todella"omituinen"huumorintaju ;D Enkä malta olla kysymättä mitä vastasit?

Mä olen huomannut ,että Jarin huumori on sen verran omalaatuista ,että se taitaa aueta täysin vaan hänen faneilleen. Se on ilmeisesti sellaista sisäpiirihuumoria.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Mä olen huomannut ,että Jarin huumori on sen verran omalaatuista ,että se taitaa aueta täysin vaan hänen faneilleen. Se on ilmeisesti sellaista sisäpiirihuumoria.

Näin on,olis todella mielenkiintoista päästä juttusille Jarin kanssa.Mut sitä ei varmaan koskaan tapahdu.Jos etsitään syitä siihen miks pidän Jarista niin listaan voi lisätä myös tuon erikoisen huumorintajun,joka osuu yksiin omani kanssa.Eikä taatusti ole tylsä tyyppi.

• Mirjami
        rita kirjoitti:

Oli varmasti huumoriakin. Mainitsi myös että on välillä mukava liikkua niin ettei ihmiset ns. kiinnitä huomiota siihen että hän todella on Jari Sillanpää ja että hänet kohdellaan niinkuin muutkin asiakkaat, ilman suurta hysteriaa. Se ensi vaikutelma antoi vain sellaisen kuvan hänestä. Tykkään tosi paljon Jarin levyistä ja jopa yhdelle keikallekkein päässy vuosia sitten.

• Saapas

No yksi taatusti lehdissä "komeilija" on Matti Nykänen, eri asia on sitten onko artisti vaiko ei! Iso D:kin pöngittää ekoaan lehtijutuin. Naispuolisista voisi sanoa, että Paula Koivuniemi ja Kati Forss.

• Pena

No Jasmin Mäntylähän tekee keikkaa aikas ahkeraan ja mielestäni viihtyy erittäin hyvin myös lehdissä...!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      253
      8168
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      270
      5383
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1850
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1770
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      189
      1315
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1294
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1157
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1020
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      131
      1007
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      965
    Aihe