artisti oikein kovin suosionkipee ja hinkuu aina lehtiin?Jos niin kuka?
Onko kukaan
11
763
Vastaukset
- mä vaan
Mun mielestä Danny vaikuttaa jotenkin sellaiselta ,että se myis vaikka oman äitinsä jotta pääsis lehteen. Mikko Alatalossa on vähän samaa vikaa.
- rita
Danny on tosiaankin melkoinen linssilude.Mutta kun suosio hiipuu niin kai se pitää yrittää pysyä lööpeissä.
Kyllähän tuo Frederik vaikuttaa myös sellaselta tyypiltä ,että lehtiensivuille havittelee melkein keinolla millä hyvänsä ( esim. Heinojen murhatapauksen yhteydessä ilmottautui heidän hyväksi ystäväksi, syytti Jari Sillanpään euroviisu edustusbiisiä oman laulunsa plagiaatioksi, ylpeili näyttelevänsä Matti Nykäs- leffassa, yms...)
Vähän samaa sarjaa on Paula Koivuniemi, mutta hänellä ei ole koskaan mitään muuta sanottavaa kuin puhua miessuhteistaan.- tepa
KATI FORS!Hän on vaan lehdissä milloin missäkin poseeraamassa ja puhumassa Ridgestä, mutta en ole esim. kuullut hänen musiikkiaan. Ei ole ansainnut titteliään. Häpeisi ja ottaisi mallia edeltäjistään kuten Eija Kantolasta, Arja Korisevasta , Johannoista Pakonen ja Debreczeni. Eivät juorulehtien kansissa tepastele ja suosio on silti tattu, kun tekevät työnsä hyvin!
- mirjami
Jari käpäsi tässä muutama viikko sitten työpaikallani. Koska palvelin hänet kuin kenet tahansa "normaalin" asiakkaan hän kysyi minulta enkö mä tunne häntä... tai halua nimmaria????? Silloin mietin että onko todella nuin huomion kipeä??
- rita
Oletko varma ettei se ollut vitsi,Jarilta voisi onnistua sekin.Tunnetusti Jarilla on itseironian taito ja ehkä sanoi noin kun huomasi että kohtelit "normaalisti".Tai sitten tuo vaan tuli ensiksi mieleeni kun itselläni on todella"omituinen"huumorintaju ;D Enkä malta olla kysymättä mitä vastasit?
rita kirjoitti:
Oletko varma ettei se ollut vitsi,Jarilta voisi onnistua sekin.Tunnetusti Jarilla on itseironian taito ja ehkä sanoi noin kun huomasi että kohtelit "normaalisti".Tai sitten tuo vaan tuli ensiksi mieleeni kun itselläni on todella"omituinen"huumorintaju ;D Enkä malta olla kysymättä mitä vastasit?
Mä olen huomannut ,että Jarin huumori on sen verran omalaatuista ,että se taitaa aueta täysin vaan hänen faneilleen. Se on ilmeisesti sellaista sisäpiirihuumoria.
- rita
Justiinax kirjoitti:
Mä olen huomannut ,että Jarin huumori on sen verran omalaatuista ,että se taitaa aueta täysin vaan hänen faneilleen. Se on ilmeisesti sellaista sisäpiirihuumoria.
Näin on,olis todella mielenkiintoista päästä juttusille Jarin kanssa.Mut sitä ei varmaan koskaan tapahdu.Jos etsitään syitä siihen miks pidän Jarista niin listaan voi lisätä myös tuon erikoisen huumorintajun,joka osuu yksiin omani kanssa.Eikä taatusti ole tylsä tyyppi.
- Mirjami
rita kirjoitti:
Oli varmasti huumoriakin. Mainitsi myös että on välillä mukava liikkua niin ettei ihmiset ns. kiinnitä huomiota siihen että hän todella on Jari Sillanpää ja että hänet kohdellaan niinkuin muutkin asiakkaat, ilman suurta hysteriaa. Se ensi vaikutelma antoi vain sellaisen kuvan hänestä. Tykkään tosi paljon Jarin levyistä ja jopa yhdelle keikallekkein päässy vuosia sitten.
- Saapas
No yksi taatusti lehdissä "komeilija" on Matti Nykänen, eri asia on sitten onko artisti vaiko ei! Iso D:kin pöngittää ekoaan lehtijutuin. Naispuolisista voisi sanoa, että Paula Koivuniemi ja Kati Forss.
- Pena
No Jasmin Mäntylähän tekee keikkaa aikas ahkeraan ja mielestäni viihtyy erittäin hyvin myös lehdissä...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538168IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2705383- 1711850
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761770- 1891315
- 781294
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61157Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2141020Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311007- 104965