Oletteko olleet tyytyväisiä Puustellin keittiöön/ muihin kalusteisiin ? Oletteko joutuneet reklamoimaan laatuvirheistä ? Korjattiinko virheet reklamoinin jälkeen ?
Kysymys Puustellin kalusteiden
25
13088
Vastaukset
- omistajalta
Kyllä.
Ei.
N/A- petepawn
Paha sanoa, kun Puustellimme asennettiin marraskuun alussa, mutta homma on osin vielä kesken: liesituulettimen suodatinta, joka ilmeisesti meidän tapauksessamme vasta tekisi tuulettimesta muutakin kuin koristeen, odotellaan yhä - ja ilman väliaikatietoja...
- samaa
petepawn kirjoitti:
Paha sanoa, kun Puustellimme asennettiin marraskuun alussa, mutta homma on osin vielä kesken: liesituulettimen suodatinta, joka ilmeisesti meidän tapauksessamme vasta tekisi tuulettimesta muutakin kuin koristeen, odotellaan yhä - ja ilman väliaikatietoja...
Hauskaa tässä on se että keittiömme toimitus piti olla viikolla 44 (ns. avaimet käteen). Keittiö valmistui "kiireellä" viikolla 45. Pari osaa puuttui.. ja myyjä kertooi niiden olevan tilatun. Myöhemmin "mukava" myyjä soitteli ja vaati lisäystä hintaan, koska asentaja oli meille ei-asiantuntijoille suositellut - ja ihan aiheesta - listojen uusimista. Suostuin sopuratkaisuun, koska työn tulos oli juuri sitä mitä toivoimme.
Nyt on tammikuun 14. ja vielä odotamme Puustellin pitävän lupauksensa..
Länsi-Uusimaa.
- darjav
Minulle tehtiin Puustellin keittiö vuosi sitten. Olen tyytyväinen.
Reklamoin yhdestä hyllystä ja yhdestä ovesta. Molempien tilalle tuotiin uusi parissa viikossa.- omaan_piikkiin
"Reklamoin yhdestä hyllystä ja yhdestä ovesta. Molempien tilalle tuotiin uusi parissa viikossa."
Mutta ei vaihdettu? - darjav
omaan_piikkiin kirjoitti:
"Reklamoin yhdestä hyllystä ja yhdestä ovesta. Molempien tilalle tuotiin uusi parissa viikossa."
Mutta ei vaihdettu?Kyllä vaihdettiin. No, hyllynhän sain itsekin paikoilleen, eikä tuota "vanhaa" hyllyä viety pois. Asentaja kävi laittamassa oven paikoilleen ja vei viallisen pois. Muuten olen tyytyväinen.
- tyytymätön
Oli useita virheitä esim. mitotuksessa, listoissa, vetimien asettamisessa, silikonit puuttu tiskipöydän ympäriltä ym. Eli aika paljon meni pieleen, niistä reklamoitiin ja koko urakka veny pari kuukautta. Sain hyvityksenä hanan ilmaiseksi ja loppulaskuun n. tonnin alennuksen. Olen ollut kyllä tyytyväinen laatuun.
- Tellin Elli
* Tavaraa puuttui Helvetin paljon/ tuli väärää tavaraa
* Laadussa valittamista -> reklamaatio-jätkä oli täys PELLE
* Saatiin hikinen hinnanalennus noin pari tonnii ja muutama paketti extra-keittiösälää
Laatuun (nyt) tyytyväinen? - KYLLÄ.
Palveluun tyytyväinen? - AMATÖÖREJÄ KOKO SAKKI.
Ostaisinko kalusteet vielä Puustellilta? - TAATUSTI EN.
Olisi kiva kuulla että miten Puustellin 10 vuoden takuu toimii käytännössä... Vai toimiiko? - juustoelli
Tellin Elli kirjoitti:
* Tavaraa puuttui Helvetin paljon/ tuli väärää tavaraa
* Laadussa valittamista -> reklamaatio-jätkä oli täys PELLE
* Saatiin hikinen hinnanalennus noin pari tonnii ja muutama paketti extra-keittiösälää
Laatuun (nyt) tyytyväinen? - KYLLÄ.
Palveluun tyytyväinen? - AMATÖÖREJÄ KOKO SAKKI.
Ostaisinko kalusteet vielä Puustellilta? - TAATUSTI EN.
Olisi kiva kuulla että miten Puustellin 10 vuoden takuu toimii käytännössä... Vai toimiiko?Miten se takuu voisi toimia?
Kuvitteellinen tilanne:
No ootte itte kastellu noi rungot, lapset on paukuttanut laatikot rikki..
Sama kuin auton 12 vuoden koritakuu, joka ei loppupelissä korvaa mitään. - tellin elle..
Tellin Elli kirjoitti:
* Tavaraa puuttui Helvetin paljon/ tuli väärää tavaraa
* Laadussa valittamista -> reklamaatio-jätkä oli täys PELLE
* Saatiin hikinen hinnanalennus noin pari tonnii ja muutama paketti extra-keittiösälää
Laatuun (nyt) tyytyväinen? - KYLLÄ.
Palveluun tyytyväinen? - AMATÖÖREJÄ KOKO SAKKI.
Ostaisinko kalusteet vielä Puustellilta? - TAATUSTI EN.
Olisi kiva kuulla että miten Puustellin 10 vuoden takuu toimii käytännössä... Vai toimiiko?on provo pelle. Selvä tapaus!! "Hinnan alennus pari tonnii"... Täyttä potaskaa!!!
- Tellin Elli
tellin elle.. kirjoitti:
on provo pelle. Selvä tapaus!! "Hinnan alennus pari tonnii"... Täyttä potaskaa!!!
Että tämmönen tapaus tällä kertaa...
Hinnanalennus oli kyllä sen hikiset pari tonnii, MUTTA hankimme KOKO talon kalusteet samalta firmalta. (Ja lähes kaikista oli naputtamista.)
PS. Tervetuloa vaan tutustumaan sika-kalliisiin "laatu"-kalusteisiimme =o) - niin tullaan
Tellin Elli kirjoitti:
Että tämmönen tapaus tällä kertaa...
Hinnanalennus oli kyllä sen hikiset pari tonnii, MUTTA hankimme KOKO talon kalusteet samalta firmalta. (Ja lähes kaikista oli naputtamista.)
PS. Tervetuloa vaan tutustumaan sika-kalliisiin "laatu"-kalusteisiimme =o)kaikki käymään. Eli paikka ja aika? Onko pullatarjoilua?
- tulevalta omistajalta
Virheistä yms joutuisi kirjoittamaan 2*A4, joten en viitsi nähdä vaivaa. Kyllä, virheet on aina korjattu. Meillä on toimituksen kalusteet uusittu kohta 2-3 kertaan, eikä loppua uusille virheille ja korjauksille näy! Mutta nyt ainakin ymmärrän, mikä niissä kalusteissa niin maksaa...
- jantsu2
Tuote on ihan "ok". Siis nykyistä kalustelaatua, mutta ei lähellekään mitä tehtiin kahdeksankymmentäluvulla. Koneellisilla valmistuslinjoilla ei kuulemma saa parempaa laatua. Ei siis lähelläkään laadultaan maksettua hintaa.
Palvelu varsinkin kaupan hyväksynnän jälkeen ja asiakkaan asioiden hoito ongelmissa on "puutteellista".
Vähän virheellisiä tuotteita toimituksessa. Hyllytys ja laatikoiden kiskojen asennus runkoihin muuta kuin tilaus/toimituskuvissa. "Lievästi virheelliset" (ym. teollinen liukuhihnakäsittely) ovet vaihdettiin pienen soittelun ja tarkastuksen jälkeen uusiin. Tämäkin tapahtui tehtaan reklamointimiehen toimesta, jälleenmyyjähän ei halua olla missään tekemisissä.
Reklamoida sai tehdyistä lisätöistä ja virheistä, mutta ei mitään hyvitystä. Muut laatupuutteet on nyt painettu villaisella, itselle "opiksi otettuna kokemuksena". Nimittäin, kun purin alta pois "kotimaisen oikean, ehjän ja kunnolla tehdyn keittiön joka ei ehkä ollut niin trendikäs".
Asiakasta ei ole sitten häiritty toimituksen jälkeen, kuten varmaan jo ylläolevasta voi ymmärtää. Eikä ole tehty asiakkuuden laadusta kyselyitä.
Enpä suosittele tuotemerkkiä ja olen jopa valmis suosittelemaan ostamaan hieman halvempaa ja varmaan yhtä hyvää laatua!- juusteri
Jos tekee reklamaation ja se korjataan, niin hinnanalennusta ei välttämättä tarvitse antaa. Esimerkiksi, jos ostat uuden auton ja siinä on vikaa, niin kyllähän se korjataan mutta saatko vielä rahaakin takaisin takuukorjauksen jälkeen?
Itselläni reklamointiin vastattiin jälleenmyyjän toimesta välittömästi ja tilanne tultiin paikan päälle toteamaan. Pari viikkoa ja uusi ovi tuli asennettuna.
Laaduvarmistuskysely tuli ainakin itselleni noin kuukauden kuluttua toimituksesta. Myös after-sales toimii..
- arveluttaa
Puustellilla on yksi kaunis ovimalli, jonka haluaisimme omaan keittiöömme. Mutta, ostopäätöksen tekeminen arveluttaa, koska parilla tuttavallamme on ollut ongelmia Puustellin kanssa. Toisen perheen keittiön ovissa on ollut maalausvirheitä yms. laatuvirheitä. Tehtaan reklamaatio-heppu on täysi k***pää, joka kivenkovaan väittää, että maalausvirheet kuuluvat ko. ovimalliin ja mitään reklamoinnin aihetta ei ole. Kunnon keittiö on kuitenkin niin kallis investointi, että myös takuun on toimittava.
- KllL
niillä reklamaatiohommat toimii. Puustelli on niin pieni firma, että on pakko yrittää torjua kaikki reklamaatiot.
- puustellia
Meidän talon ensimmäinen ja viimeinen puustellikeittiö!!
Tapitukset päin veetä kulmakaapeissa.
Hinta laatusuhde kaikkea muutakuin kohdallaan.
palvelu loppui kuin kaupat oltiin tehty.
Myyjän piti tulla käymään keittiön valmistuttua niinkuin puustellilla on tapana kuulemma....?ei ole näkynyt vaan.Puuttuvaa osaa odotettiin kuukausia.Kyllä 9000 eurolla pitäisi jälkimarkkinointikin saada kauppaan.En suosittele kellekkään.- LRV
Siis oliko teillä tuohon 9000 € pelkkä keittiö ja mitä hintasoa yleisesti Puustellin mallistosta?
Me hankimme aikanaan melkein kaikki, siis keittiön lisäksi KHH ja MH:eet Puustellista, silloin kaikki meni OK ja kalusteet ovat kestäneet.
Laatu näyttää heikenneen vuosi vuodelta, kun olen uteliaisuuttani seurannut kehitystä.
- ollaan oltu
Toimitus oli ajallaan. Kaikki kalusteet ovat olleet laadullisesti sitä mitä pitikin. Ainoa reklamointi tehtiin yhdestä viallisesta laatikon hidastimesta ja saatiin nopeasti uusi tilalle.
- rakennusmestari
Kiitos ei meille Puustellia. Emme olleet tyytyväisiä toimitukseen ja reklamoimme "muutamista" puuttuvista/väärin tulleista osista. Puustellin tarkastaja kävi paikan päällä toteamassa että olimme ilmeisesti pesseet tasot liian märällä!!!! Asentajalta oli todellisuudessa jääneet silikonit pois... Keittiömme on kohta 7 vuotta vanha ja vaimo on ilmoittanut että ennenkuin tänä kesänä on koivussa lehti on meillä uusi keittiö - jonkun muun kuin Puustellin toimittamana.
- eipuustellia
Väärää tavaraa tuli ja paljon. Reklamaatioita ei hoideta. En suosittele.
- NickNailer
En suosittele. Laittoivat liian pienen kaapin vanhan asennuksen tilalle - Eivät suostuneet korjaamaaan.
Ylihinnoiteltu, laatu ei vastaa lainkaan hintaa, huono palvelu, sössivät asennuksen, eivät korjaa.
Töpeksiä saa, mutta korjata täytyy => viimeinen Puustelli. - Kallista-on
Lautasten kuivausritilä olisi maksanut 120€, toisesta liikkeestä alle 50€ postikulut 10€.
- Anonyymi
Meille tuli Puustellilta kalusteet 2014. Ensimmäiset reklamaatiot tehtiin puuttuvista vetimistä ja hidastimista sekä kaapin ovista, joissa todella monessa jonkin työkalun aikaansaamia jälkiä. Ne lähetettiin/käytiin asianmukaisesti vaihtamassa. Pian huomasimme jääkaapin/pakastimen yläkaapin pohjan notkahtaneen, koska notkolla oleva pohja esti kaapin ovien sulkeutumisen. Sen korjasimme itse vaihtamalla kaapin takalevyn vahvempaan. Kohta edellisen runko-ongelman jälkeen huomasimme kaikissa keittiön yläkaapeissa saman ongelman;takalevyt irti ja kaikki pohjat notkahtaneen. Myös korkeista kaapeista takalevyt irti. Tehtaan tarkastaja kävi tarkistamassa tilanteen, mutta vain kupruilevat etulevyt lähetettiin. Reklamointiprosessi kestänyt jo seitsemän kuukautta, jonka aikana itse joudun ottamaan uudestaan ja uudestaan yhteyden Puustellin. Joka kerta selitetty, että jostain syystä asiaa ei ole hoidettu eteenpäin, vaan se on unohdettu hoitaa loppuun. Jälleen, neljännen kerran samasta asiasta, joudun ottaa yhteyden, sillä repsahtaneiden runkojen tilanne ei edelleenkään selvillä. Tuntuu siltä, että Puustelli turvautunut väsytystaisteluun... Mietin parhaillaan, pitääkö tosiaan luovuttaa ja viedä koko roska kaatopaikalle? Ei kyllä tulisi tämän kokemuksen perusteella ostettua Puustellia toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882