Onko Kokkolassa tarjolla muuta synnytysvalmennusta kuin luennot terveyskeskuksessa ja tutustuminen synnytysosastoon?
Luennot jätimme väliin (Ainoa aihe joka olisi kiinnostanut, sattui meille mahdottomalle illalle...) Jotain vielä kaipaisin, mutta en oikein itsekään tiedä mitä =)
Millainen synnytysyksikköön tutustuminen on? Onko aina päivällä? Kauanko kestää? Mitä tehdään?
H-hetkeen enää muutama kuukausi, alkaa pikku hiljaa jännittää!
Synnytysvalmennus Kokkolassa
2
466
Vastaukset
- minä vain...
elikkäs niin siis synnytysosastolle tutustuminen ajoittuu yleensä iltapv ajankohtaan. tutustutaan synnytyssaliin, siihen mihin tulette ilmoittautumaan kun tulette, missä on tutkimushuone jossa tutkitaan onko synnytys käynnissä ja sitten katsotaan synnytyssaliin, missä sitten itse synnytys tapahtuu. täällä istutaan jonkun aikaa, kun kätilö kertoo sitten käytössä olevista kivunlievitysmenetelmistä ja itse synnytyksen kulusta ja muusta synnytykseen liittyvästä.sitten jos esim. ammehuone on vapaana niin myös sinne voi päästä kurkkasemaan. sitten riippuu esittelijästä, mutta saatetaan näyttää myös huoneen ovi missä on hätäsektiosali ja mistä mennnäään esim. suunniteltuihin sektioihin. ja sitten myös vauvan ns. elvytyshuone, jossa lastenlääkäri katsoo vauvan jos heti synnytyksen jälkeen on siihen tarvetta. sitten tutustutaan lapsivuodeosastolle. ja jos on perhehuoneita vapaana niin sellaiseen ja sitten tietysti niihin huoneisiin missä on kaksi synnyttänyttä samassa. esitellään yhteiset tilat, mm. ruokailutila ja vauvanhoitohuone, jossa lastenlääkäri tekee vauvalle sitten kotiinlähtötarkastuksen. ja sitten annetaan aikaa esittää omia kysymyksiä....siinä nyt yksi malli miten minä olen vetänyt tutustumisryhmiä synnärillä.....
- Nemi
Kokkolaan!! Toivoo entinen Kokkolalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815