teille ihan paras keino rentoutua? Lukeminen, tv, liikunta, tanssi, joku muu?
Mikä on...
15
830
Vastaukset
- jpntar
olla tanssa..:))))..seuraavaksi mäenlasku K-kaupan muovipussilla..:))))))
- jpntar
...Siis tanssi..
- Don-Duck
1. Tarviiko todellakin mainita.
2. Nokoset meren rannalla.
3. Hulluttelu ja sille nauraminen.
D. Duck ..tylsästi!
Kaikki mainitsemasi, ja myös edellisen vastaajan (DD) mainitsemat ;)
Tilanteen, mahdollisuuksien, mielialan mukaan.- taas välillä
No,3-4 tunnin lenkki luonnossa,mahdollisimman kaukana asutuksesta ja melusta.
Sitten kunnon mökkisauna,autuaallista maata lauteilla,melkein torkkua siellä.
Loppuilta rötköttää sohvalla,lueskella tai tuijotella kynttilää.
Viinilasillinen (tai kaks tai kolme...)Ei pöhnäksiä kuitenkaan.
En tiedä mitään rentouttavampaa.- yksin
mieshenkilö siellä mökillä, niin saisit musta kaverin oitis!! Paitsi, jos haluut olla...
- tulimmaista
yksin kirjoitti:
mieshenkilö siellä mökillä, niin saisit musta kaverin oitis!! Paitsi, jos haluut olla...
No peijakas sentään,minä oon naisihminen.
- nautiskelija
1.Saunominen kynttilän valossa
2.Ihanan miehen kainalossa makoileminen
3.Pyjma päällä,villasukat jalassa,lasissa hyvää
viiniä ja hyvä kirja,kasa lehtiä tai leffa...
Ah sitä onnea...:) - jellona46
maalaaminen ja piirtäminen - ehdottomasti. Ajantaju katoaa, kun työhön uppoutuu ja siinä samalla katoavat kaikki huolet ja murheetkin.
- Adalmiina68
rakasteleminen, ehdottomasti. Sen jälkeen on todella rentoutunut olo ;-)
- Kuopion mies
Kyllä se kummisedässä käynti joskus mukavasti rentouttaa:)
- kuopiotar40+6
Katos kummaa :) Minä kun luulin, että ne vuan rauhanlahteen palastaa kaikki :)
- Mies kuopiosta
kuopiotar40+6 kirjoitti:
Katos kummaa :) Minä kun luulin, että ne vuan rauhanlahteen palastaa kaikki :)
Käy katsomassa, tiedä vaikka sen "kainalon" löydät:)
Kummisetä on aikuisten ihmisten kiva paikka, jossa soi pääosin 70-luku. Hyviä bändejäkin usein viikonloppuisin
- kuopiotar40+6
Lukeminen on kivaa, samoin shoppailu; kirppiksillä, ne on aarreaittoja; hyvä leffa, sauna, kynttilänvalo ja sit ku ois se kainalo ;)
Mut ei kai siis "se" ole mitään rentouttavaa :0- käyn
silloin-tällöin Rauhalahdessa rentoutumassa, tansseissa. Mitenhän tunnistaisin kuopiottaren siellä? Nimim. Mies tuntematon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136