Suomen hyvännäköisin naislaulaja. Onko hän varattu?
Nimim. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa?
Anneli Mattila
14
2134
Vastaukset
"Niin kauan on toivoa kun on elämää, on helpompi jatkaa, kun tämän ymmärtää.."
Jopas jotain... alkoi ihan laulattamaan.
En tiiä vaan onko varattu vai eikö ole varattu. Kysy siltä, niin sitten tiedät.- pilttuu
tollaset ilimanaikuset jaaritukset!
Mattiloiden perheessä on nyt suru.
Iso sellainen.
Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita! - AMfani
pilttuu kirjoitti:
tollaset ilimanaikuset jaaritukset!
Mattiloiden perheessä on nyt suru.
Iso sellainen.
Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!Kuka on kuollut?
- pilttuu
AMfani kirjoitti:
Kuka on kuollut?
Annen promoottori.
Ja täst ei sit aleta heittää herjaa!
Tunsin Jaakon ja voin sanoa, et sydämellisempää ihmistä ei ole!
On vain sanaton suru, tuska joka ei hellitä koskaan. pilttuu kirjoitti:
tollaset ilimanaikuset jaaritukset!
Mattiloiden perheessä on nyt suru.
Iso sellainen.
Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!Sorry! :( En voinut tietää asiasta. Otan osaa suruun.
- ????????????????
Justiinax kirjoitti:
Sorry! :( En voinut tietää asiasta. Otan osaa suruun.
onko asia "salainen"????????????
- hoh hoijaa
pilttuu kirjoitti:
tollaset ilimanaikuset jaaritukset!
Mattiloiden perheessä on nyt suru.
Iso sellainen.
Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!Aika aikaa kutakin ja mitä tekemistä jonkun firman työntekijän poismenolla on fanien kysymyksiin?
Jos noin ajattelee, niin ei kohta keneltäkään uskalla mitään kysellä, aina on jollain surua tms.
- pikku-g:n
kaa??! nimittäin Pikku G palstalla joku antoi
ymmärtää et Anneli olisi suhteessa pikku-g:n kaa
ja olisivat jopa saamassa vauvan??! vahvistakaa
jos totta!!!- XoX
missähän niin mahtaa lukee???????????????
- TIETYSTI
ANNE ON VARATTU. ETTEKÖ SEURAA MITÄÄN KUN ETTE SEN VERRAN TIEDÄ??????
- ????????
JOS SEURAATTE TILANTEITA, NIIN ANNE ON JA ANNELI EI OLE!!!!!!!!
- moi
enpä tiedä..mut on kyllä ihan mukava pakkaus tuo anneli)(
- jojo
UnOpened82 kirjoitti:
Tosi hyvä laulaja - paljon parempi kuin Anne.
oleekeehan vaiti.annea ei voita kukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437