Elikkä ois tollanen super feeveri jossa ois kiinni tällästä: 70 cc kisapytty, 21 mm kaasari, tehari, multivar, kisakytkin, kisa-voimansiirtolevy, jäykempi variaattorin jousi, kaasujousi takana, uudelleen maalattu mustaksi, hiilikuituläpät, malossin ilmanputsari yms.. jos kiinnostusta koko paketista, osista tai vaikka vanhoista vakio-osista ni ilmotelkaa?
Kymco Super Fever 70 ZX
7
2100
Vastaukset
- Pafe
Mikä tehari siinä on ja paljonko pyydät siitä?
Kuin lujaa kulkee koko paketilla?
Missäpäin asut? - ???
paljonko koko paketti maksaisi?paljon kulkoo?toimiiko hyvin?missä päin asut?
- Henkka
Paljonko olisi koko paketti..??Olisin vähän kiinostunut tuosta!!!
- kokone
eli siis nyt tuli sellanen homma että lähtee erikseen tosta noin kymco super feverin tehari, 21 mm kaasari, voimansiirtolevy, multivar, 68cc sylinterisarja ja kisakytkin.. noi kun laittaa kii ni menee mopedi sen abaut 125 ja sellaasta. osat on aika uusia ( abaut 2 kk ollu kii) tehari maalattu vähän aikaa sitte mustaks. ajattelin pyytää jotain abaut 350 euroa, uutena oli pikkasen reilu 620 euroa..
- iiii466563434343
jos sopii baotian zy50qt-7 vm2003
- Joon@s
Laita mulle kuvia Teharista. Oon kiinnostunut jos sulla on se vielä.
- tomppamoi
tere, onks siulla viel kuin paljon niitä vakio osia jälellä et jos voisin ostaa vaikka koko pytyn putken ja kaasarin. ja onko millasessa kunnossa?
vastaa sähköpostiin kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253